Seksi (yhdyntä) raskaana ollessa, kykenittekö siihen?
Tällainen gallup. Meillä loppui seksi käytännössä kokonaan kun raskaus alkoi näkyä, alussa jo väheni reippaasti. Viimeiset 3kk kokonaan ilman.
Kommentit (47)
Juu ei nainen halua muutakuin sitä yhdyntää. Klitoriksella ei mitään tee. terkuin sivullinenn jälleen kerran.Koittakaas nyt miehet elää asian kanssa.
Ja seuraavaksi Pate ja kamut, pyytäkää ne eukkonne tänne kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei nainen halua muutakuin sitä yhdyntää. Klitoriksella ei mitään tee. terkuin sivullinenn jälleen kerran.Koittakaas nyt miehet elää asian kanssa.
Ja seuraavaksi Pate ja kamut, pyytäkää ne eukkonne tänne kirjoittamaan.
Vähän ristiriitainen tuo sinun kommenttisi. Minäkin nuolen ja sormetan vaimolleni ensin orgasmin hänen halustaan ja sen jälkeen yhdymme hänenkin halustaan yhä kiimaisena ja,jännittyneenä odottamaan pilluun. Hänelle ei riitä pelkkä suuseksiorgasmi poistamaan panetusta, ei ole koskaan riittänyt. Nuollut hänen klitoristaan enemmän kuin suurin osa naisista tulee koskaan saamaan, nuollut 49v putkeen säännöllisesti ja kohta uudestaan.. . Sitten sinä kehtaat väittää, etten arvostaisi klitorista.
Pate, kaikkki eivät edlleenkään ole sun vaimojas, ja kun ei hän itse ole koskaan kertonut mitään niin...
eikä se yhdyntä ole kaikkien ykkösjuttu. Sillä saa miehet, ja naisten nautinnon lähde on se klitoris. Oi jee...
Vierailija kirjoitti:
Pate, kaikkki eivät edlleenkään ole sun vaimojas, ja kun ei hän itse ole koskaan kertonut mitään niin...
No ei ole. Mun vaimolle seksi on ensisijassa yhdyntään ja suuseksi siihen valmistautumista. Mutta ei kannata mulle mussuttaa, etten arvostaisi klitorista. Meillä ei ole yhdyntää ilman klitoriksen nuolemista ja pillun sormetusta ennen sitä.
Enemmän oli kuin yleensä. Viimeinen raskauden aikainen kerta oli itse asiassa muutama tunti ennen supistusten alkamista. Takaapäin onnistui hyvin, muut asennot oli siinä vaiheessa jo aika hankalia.
Kunniamiehellä kyllä kuulostaa touhu hänen naisensa suorittamalta egon voitelulta (mikä myös toisen huomioonottamista jos vapaaehtoista ja toiselle tärkeää) ennemmin kuin omalta ehdottomalta preferenssiltä. Itse en tulemisen jälkeen edes yhdyntään pystyisi tai kohdallani sitä jatkamaan, paikat menee herkäksi orgasmin jälkeen ja halutkin laimenee siltä erää. Mutta kukin tavallaan, tärkeintä että on yhdessä kivaa ja tapoja monia.