Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi todella harvasta pizzeriasta voi ostaa pienen palan pizzaa?

Vierailija
16.10.2025 |

Luulisi olevan hyvä kun moni haluaa napostella pienen  palan.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzahut? Vai muistanko väärin?

Niillä on paloja, mutta todella harvoin myynnissä. Eikä ainakaan silloin, kun voisi itse ostaa. 

Vierailija
22/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idea olisi hyvä, voisi itsekin ostella useammin pitsaa mutta luulen, että syy on siinä, että haluavat pitää tason yllä ja kuivahtanut pitsanpala ei anna hyvää kuvaa tuotteesta. Jos sen onnistuisi markkinoimaan ja asiakasvirtaa olisi, olisi menekkiäkin

12 euron normaalipitsan sijaan möisi 1/4 osaa pitsasta 5e hintaan, tulisi 12 euron sijaan 20 euroa kassaan maksaisi varmasti pakkauskulutkin ja saisi voittoakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain myytiin parikytä vuotta sitten pannupizzapaloja ja ne oli tosi hyviä, mehukkaita ja tuoreita. Laitettiin sellaiseen kolmiomalliseen laatikkoon. tämä pk-seudulla.

Vierailija
24/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinoin City-käytävässä Helsingissä oli muistaakseni tällainen paikka. Lämpövitriinissä olivat tarjolla ja kauppa kävi. Nykyisin Kaivokadulla on Cafe Cook ja jotkut Ärrätkin myyvät slaisseja. Ainakin vikoissa pakastepizzan viipale lämmitetään. 

Vierailija
25/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi, että pizza tehdään aina kokonaisena ja yhden slicen myyminen tarkoittaa sitä että kolme menee hukkaan. Jos ravintolassa on pizzabuffet, niin erittäin todennäköisesti saat ostettua sen pari palaa siitä.

Vierailija
26/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo onnistuu: maksat koko pizzan ja otat siitä vain palan.

Vierailija
27/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku kun Turussa oli Pizza Volante?😋🤤Ihan parhaat palapizzat!

Juu, ne oli sellaisia neliön mallisia. Olivat kyllä hyviä!

Vierailija
28/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siksi, että pizza tehdään aina kokonaisena ja yhden slicen myyminen tarkoittaa sitä että kolme menee hukkaan. Jos ravintolassa on pizzabuffet, niin erittäin todennäköisesti saat ostettua sen pari palaa siitä.

No, ei se hukkaan mene silloin, jos onnistutaan markkinoinnissa ja saadaan sitä kautta asiakasvirtaa, jolloin ne palat myydään kuin hampurilaiset konsanaan.

Vierailija
29/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa noita palojakin myydään kuin siimaa. Toisaalta, onhan se pizzojen kotimaakin... Kysyntä ja tarjonta...

Vierailija
30/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa kannata. Isommissa maissa on runsaasti asiakkaita ja pizzaa kannattaa myydä paloittain.

Muakin häiritsee tuo. Ei joka asiakas halua aina maaruaan piukkaan vaan vähempikin riittäisi, ns. välipala. Ei, vaihtoehtona on maksaa täysi hinta parista slaissista ja loput ilmeisesti roskiin tai sitten jotain rasvaista munkkia kera kaffen tai limpparin...Olen kyllä kysynyt useammankin kerran ja aina vastaus sama: koko pizzan hinta tai ei mitään...oon sitten lähtenyt aina pois ja lopettanut kyselyn ku 15 ekee ja juomasta lisää on vähän tyyristä välipalaa ja aina tuo 15 rahaa ei oo edes piisannut...hyvä suomi! Miksi ei ole vaihtoehtona vaikka pikku pizzoja? Siksi ku ei oo mielikuvitusta eikä suhteellisuuden tajua...tai sitten mää oon vaan tyhmä?

Vierailija
31/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan noita yrityksiä ollut Suomessakin. Ovat kaatuneet pois. 

Vierailija
32/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitsat tehdään tilauksesta. Enpä itse todellakaan haluaisi syödä jotain puoli päivää tiskissä nahistunutta palaa.

Entä jos se palanen tehtäisiin tilauksesta. 

Vierailija
33/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onhan noita yrityksiä ollut Suomessakin. Ovat kaatuneet pois. 

huonosti markkinoitu, ihmiset eivät ole löytäneet ja ehkä liian kallis hinta palasta. 

olen itsekin nähnyt näitä pitsapala 7e ei paljon kiinnosta, kun koko pitsan saa kympillä. 

Vierailija
34/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pizza Hut myy enää slaisseja? 

Vierailija
35/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se pizzahutin pieni pannupizza maksaa 20e!!!

Vierailija
36/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo onnistuu: maksat koko pizzan ja otat siitä vain palan.

Niin,niin! Mutta ku se hinta menee suhteettomaksi...äläkä kirjoita että mee töihin. En mee ku oon eläkkeellä!

Vierailija
37/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei se hukkaan mene silloin, jos onnistutaan markkinoinnissa ja saadaan sitä kautta asiakasvirtaa, jolloin ne palat myydään kuin hampurilaiset konsanaan.

No joo mutta pizzassa ja hampurilaisessa on se ero että pizzaan jokainen asiakas haluaa oman suosikkikäytevalikoimansa ja hampurilaisissa kaikille kelpaa se juustohampurilainen jota voidaan tehdä kymmenittäin tiskiin valmiiksi kun tiedetään että kauppa käy.

Vierailija
38/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyissä Prismoissa on näitä Buffa-ravintteleita, niissä on montaa sorttia pizza slaisseja tarjolla, monen muun ruoan lisäksi.

Vierailija
39/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toimi meillä Suomessa

espanjassa sai keskellä yötä kokonaisen pizzan 2,50€

Vierailija
40/62 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo mutta pizzassa ja hampurilaisessa on se ero että pizzaan jokainen asiakas haluaa oman suosikkikäytevalikoimansa ja hampurilaisissa kaikille kelpaa se juustohampurilainen jota voidaan tehdä kymmenittäin tiskiin valmiiksi kun tiedetään että kauppa käy.

Minulle kävisi mikä vain maku.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän