Kun murrosikä tulee nelikymppisenä..
Olen naimisissa nk. statusmiehen kanssa, lapsiakin on. Mulla oli väkivaltainen lapsuus ja se keskittyi vanhempieni tarpeiden ja tavoitteiden toteuttamiseen. Toimin heidän henk.koht. terapeuttinaan yökaudet. En saanut tavata muita nuoria ja murrosikää minulla ei koskaan ollut. Suoritin, että pääsin pois kotoa.
Löysin mieheni yliopistoaikoinani. Miehessä ei ole mitään vikaa. Nyt kuitenkin kun kaikki on hyvin, murrosikäni on tullut. Minulla on samanaikaisesti useita poikaystäviä, suhteita eri asteilla. Baareissa en käy ja alkoholia en käytä. En vain enää pysty suorittamaan tätä elämää ns. yleisesti hyväksytyillä tavalla.
Muilla vastaavaa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien murrosikä on tarkoittanut ympäriinsä paneskelua?
En tiedä. Minulle se tarkoittaa usein vaihtuvia poikaystäviä.ap
Ei tuo ole murrosikä, vaan keski-iän kriisi.
Voit päättää, mitä termiä sinä käytät. Tunnen, että nyt asiat menevät viimeinkin oikein.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriä sinä tarvit. Kai tajuat, että ne "poikaystäväsi" (jos nyt oikeita edes ovat) vain käyttävät sinua hyväkseen?
Pari vuotta ja vollotat, miten siat rikkoivat sinut, keski-ikäisen, henkisesti. Miehesi jätti, talous kuralla ja lapsiasi näet joka toinen joulu ohimennen.
Kuka.nyt ketäkin käyttää.. Talous ei tule olemaan kuralla. Minulle murrosikä tuli nyt, koska se ei saanut tulla silloin kun sen olisi kuulunut.ap
Seuraavaksi diagnosoit itsellesi sitten sen adhd:n, nepsynapsut ja mitä näitä muotihömpötyksiä onkaan.
Aiemmassa kommentissa mainittiin jo oikea tautiluokitus: keski-iän kriisi. Se on aina vähän surullisen näköistä sivusta katsoen eikä sairastanut sitä itse edes tajua. Jos olisit mies, sinulla olisi varmaan "mällifarkut" ja valkoinen vyö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriä sinä tarvit. Kai tajuat, että ne "poikaystäväsi" (jos nyt oikeita edes ovat) vain käyttävät sinua hyväkseen?
Pari vuotta ja vollotat, miten siat rikkoivat sinut, keski-ikäisen, henkisesti. Miehesi jätti, talous kuralla ja lapsiasi näet joka toinen joulu ohimennen.
Kuka.nyt ketäkin käyttää.. Talous ei tule olemaan kuralla. Minulle murrosikä tuli nyt, koska se ei saanut tulla silloin kun sen olisi kuulunut.ap
Kyllä se murrosikä napsahtaa päälle, kun sieltä lapsuuden kodista pääsee pois eli siinä 20 v. paikkeilla eikä vasta 40-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se murrosikä napsahtaa päälle, kun sieltä lapsuuden kodista pääsee pois eli siinä 20 v. paikkeilla eikä vasta 40-vuotiaana.
Eikö teille koulussa opetettu mikä on murrosikä ja mitä silloin tapahtuu? Yksi sanoo murrosiän olevan, kun nelikymppinen eukko heittäytyy puumaksi ja toiselle se on omilleen muutto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi diagnosoit itsellesi sitten sen adhd:n, nepsynapsut ja mitä näitä muotihömpötyksiä onkaan.
Aiemmassa kommentissa mainittiin jo oikea tautiluokitus: keski-iän kriisi. Se on aina vähän surullisen näköistä sivusta katsoen eikä sairastanut sitä itse edes tajua. Jos olisit mies, sinulla olisi varmaan "mällifarkut" ja valkoinen v
Minua ei haittaa tai kiinnosta, minkä näköistä jokin asia jonkun mielestä on. Kukin aikuinen kun vastaa itse omista ajatuksistaan. Lapsena olin vastuussa aikuisten ajatuksista ja hyvinvoinnista. Enää en ole.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmassa kommentissa mainittiin jo oikea tautiluokitus: keski-iän kriisi. Se on aina vähän surullisen näköistä sivusta katsoen eikä sairastanut sitä itse edes tajua. Jos olisit mies, sinulla olisi varmaan "mällifarkut" ja valkoinen v
En ole kiinnostunut diagnooseista pätkääkään. Pukeudun klassisen tyylikkäästi, naisellisesti toki. Olen nyt löytänyt harrastuksia, jotka ovat minua. Jatkuvasti löytyy lisää minua ja se tuntuu ihanalta.
ap
Kuka.nyt ketäkin käyttää.. Talous ei tule olemaan kuralla. Minulle murrosikä tuli nyt, koska se ei saanut tulla silloin kun sen olisi kuulunut.
ap