Naiset ovat liian tasokkaita.
Olen huomannut naiset ovat liian tasokkaita korkeastikoulutettuja fiksuja ja rahaa näyttää olevan. Tavallinen mies ei kelpaa. Minullakin kohtuu ok asiat käyn töissä en ole koulutettu mies mutta en kelpaa.
Kommentit (54)
Moikka Allu.
Monesko aloitus tämä oli samasta asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Moikka Allu.
Monesko aloitus tämä oli samasta asiasta?
Ei se osaa laskea niin pitkälle!
Olen sitten kai rupsahtanut juonut ja maha a
Kasvanut.
Minä olen persaukinen muusikko jolla tukka pakenee päälaelta mutta kauniita naisia riittää ja on aina riittänyt.
Huonoa tuuria minulla naisten kanssa.
Jokin minussa ei vain kiinnosta naisia
Varmaa se jos juon liian paljon alkoholia ja olen velkaantunut ja ruikutan. Varmaan se syy.
Kyllä minä ennen kelpasin vaikka join alkoholia. Velkaa oli tosin vähempi.
Naiset ovat liian koulutettuja fiksuja minulle. He ovat hoitaneet asiat elämässä hyvin.. ei tollasille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole liian tasokas minulle ainakaan. Olen kauniita naisia kaatanut puhumalla niille ja huomannut että naiset on ihan normaaleja jotka haluaa normaalin miehen.
Allu ei sinussa ole yhtään mitään normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Esim minä 41 v mies en halua lapsia. Tienaan vähän. Kouluttamaton amis. Ajan ruosteisella autolla. Juon myös käyn baareissa. Velkaa yli 40 tonnia.
Liika ryypiskely ei kiitos, velan pitää olla johonkin fiksuun tarkoitukseen kuten asuntoon.
Varmaa sit en kelpaa kellekkään ja ennen kelpasin. Jatkan töitä ja maksan velkani. Elän omaa elämää ja uusia kavereita. Huonot juoppokaverit heivaan pihalle.