Naiset ovat liian tasokkaita.
Olen huomannut naiset ovat liian tasokkaita korkeastikoulutettuja fiksuja ja rahaa näyttää olevan. Tavallinen mies ei kelpaa. Minullakin kohtuu ok asiat käyn töissä en ole koulutettu mies mutta en kelpaa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ohita ne missit, on siellä myös tavallisia punkeroita jotka saattaa huolia sut
No missä niitä on?..
Vierailija kirjoitti:
Esim minä 41 v mies en halua lapsia. Tienaan vähän. Kouluttamaton amis. Ajan ruosteisella autolla. Juon myös käyn baareissa. Velkaa yli 40 tonnia.
Mitä annettavaa sinulla olisi yhdellekään naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Esim minä 41 v mies en halua lapsia. Tienaan vähän. Kouluttamaton amis. Ajan ruosteisella autolla. Juon myös käyn baareissa. Velkaa yli 40 tonnia.
Mistä niitä naisia yrität etsiä? Kysyin jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ohita ne missit, on siellä myös tavallisia punkeroita jotka saattaa huolia sut
Ei ne punkerotkaan kiinnostu minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä naisia yrität etsiä? Kysyin jo aiemmin.
Facebook dating ja tinder.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa sinulla olisi yhdellekään naiselle?
Kyllä on annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, esim. tavarataloissa liikkuu nuoria teini - ikäisiä viimeisenpäälle laitettuja tyttöjä ryhmissä ja kuvataan toinen toisiansa tai jokainen itseään. Ja tasokkaita ollaan olevinaan. No, poikien takiahan tehdään mitä vaan.
Vai että tasokkaita ollaan olevinaan. Näytäpä yksikin teinityttö joka kelaa jotain tasoteorioita. Ne etsii rakkautta. Sitte keski-ikäisinä ja katkerina ne alkaa miettimään millä nostaa tasoaan. Poikkeuksena katkerien yh-äitien kasvattamat tytöt, joiden äiti on iskostanut markkina-arvoteorian tyttärilleen vauvasta asti.
Vierailija kirjoitti:
Tuossapa sen kirjoitit,näet vain niitä korkean tason naisia. Silmäsi eivät edes tutkaile tavallisia. Et vain edes huomaa heitä. Silloin kun minä olin raskaana,tuntui että huomasin vain ja ainoastaan muut raskaana olevat. Ihmettelin kun,miksei ennen ollu liikenteessä niin paljon raskaana olevia naisia. Varmasti oli,mutten sillon edes noteerannut.
Sama kuin ajaisit VW Kuplalla. Kuplat kiinnittää huomiosi liikenteessä.
No luovutan sitte. Tosi outoa kun nuorempana kelpasin.
No ehkä olen rupsahtanut ja vanhentunut ja tasoni on laskenut. 5 v tullut velkaa lisää joku 20 tuhatta ylikin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole työtön luuseri.
Mutku oot yhtä köyhä tai köyhempikin juoma velkoinesi kuin työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole. Mulla on 2 työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole. Mulla on 2 työtä.
Miksi haukut minua?
Olen kuitenkim komea ja käytän hienoja vaatteita.
Voin näyttää kuvani ja vartaloni.
Vierailija kirjoitti:
Voin näyttää kuvani ja vartaloni.
Pliis, älä!
En halua vevebaa.. Eli vapaaehtoisesti velallista baareissa kävijää.