Naiset ovat liian tasokkaita.
Olen huomannut naiset ovat liian tasokkaita korkeastikoulutettuja fiksuja ja rahaa näyttää olevan. Tavallinen mies ei kelpaa. Minullakin kohtuu ok asiat käyn töissä en ole koulutettu mies mutta en kelpaa.
Kommentit (46)
Riippuu tasoista. Jos luulee että ihmisarvo riippuu koulutuksesta tai rahasta, niin... Parempi vaan olla hyvät tsäänssit kaikkien kanssa.
Esim minä 41 v mies en halua lapsia. Tienaan vähän. Kouluttamaton amis. Ajan ruosteisella autolla. Juon myös käyn baareissa. Velkaa yli 40 tonnia.
Vierailija kirjoitti:
Esim minä 41 v mies en halua lapsia. Tienaan vähän. Kouluttamaton amis. Ajan ruosteisella autolla. Juon myös käyn baareissa. Velkaa yli 40 tonnia.
Ei näytä tälläinen mies kelpaavan.
Mulla on se koulutus ja rahaakin mutta samat fiilikset.
Tuossapa sen kirjoitit,näet vain niitä korkean tason naisia. Silmäsi eivät edes tutkaile tavallisia. Et vain edes huomaa heitä. Silloin kun minä olin raskaana,tuntui että huomasin vain ja ainoastaan muut raskaana olevat. Ihmettelin kun,miksei ennen ollu liikenteessä niin paljon raskaana olevia naisia. Varmasti oli,mutten sillon edes noteerannut.
Vierailija kirjoitti:
Minua haittaisi tuo Juon ja käyn baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossapa sen kirjoitit,näet vain niitä korkean tason naisia. Silmäsi eivät edes tutkaile tavallisia. Et vain edes huomaa heitä. Silloin kun minä olin raskaana,tuntui että huomasin vain ja ainoastaan muut raskaana olevat. Ihmettelin kun,miksei ennen ollu liikenteessä niin paljon raskaana olevia naisia. Varmasti oli,mutten sillon edes noteerannut.
Missä mun tasoiset naiset ovat?
En etsi nuoria enkä hoikkia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä mun tasoiset naiset ovat?
Ootappa niin kaivan ton kristallipalloni...
Miksi ihmeessä teet aina uuden aloituksen, kun näitä samoja rutinoita on jo satoja? Kuvitteletko oikeasti saavasi vastauksen ongelmiisi vauva-palstalta? Ei tämä ole deittipalsta ja sinulle on annettu satoja neuvoja jo. Mitä enää odotat vinkumalla tälle palstalle?
Juu, esim. tavarataloissa liikkuu nuoria teini - ikäisiä viimeisenpäälle laitettuja tyttöjä ryhmissä ja kuvataan toinen toisiansa tai jokainen itseään. Ja tasokkaita ollaan olevinaan. No, poikien takiahan tehdään mitä vaan.
Vika jossain muussa. Omalla kohdalla korkeimmin koulutettu miesystäväni oli myös tyhmin.
Ei se mitään. Niin minäkin. Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ja pidät itseäsi tavallisena suomaiaisena miehenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua haittaisi tuo Juon ja käyn baareissa.
PItää etsiä samantasoisia naisia. Vai eikö niitä enää tapaa baareissa?
Kukaan ei ole liian tasokas minulle ainakaan. Olen kauniita naisia kaatanut puhumalla niille ja huomannut että naiset on ihan normaaleja jotka haluaa normaalin miehen.
Ohita ne missit, on siellä myös tavallisia punkeroita jotka saattaa huolia sut
Millanen naiset pitää olla?