Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoolainen urheilijatyttö kirjoitti 11 laudaturia! Waude!

Vierailija
18.05.2008 |

.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa!

Kyllä on tytöllä hyvät tulevaisuuden näkymät.

Vierailija
2/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei juuri mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän noita voi suorittaa kolmella eri kerralla joten ei tarvitse kerralla kuin 3-4 koetta tehdä. Lisäksi nykyään voi reaaliaineiden kokeita tehdä useampia joten ennen ei edes tuollaisiin laudaturmääriin ollut mahdollisuutta.

Yliopistoon pääsee A:nkin ylioppilastodistuksella joten varsinaisesti tuo suoritus nyt ei avaa tietä mihinkään.

Vierailija
4/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin ne ällät.

Vierailija
5/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi voi suorittaa useamman reaalin, mikä on paljon helpompaa kuin opetella vaikka useampi uusi kieli.

Vierailija
6/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. eräs joka osaa iloita toistenkin puolesta, eikä heti etsi jotain vähäteltävää.

Vierailija
7/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siitä ole ollut mulle kuin haittaa. Aikanaan oli juttu paikallislehdessäkin ja niin edelleen. Siitä jäi sellainen fiilis että pitäis jatkossakin suoritutua jotenkin muita paremmin. Kesti pitkään päästä eroon siitä ajatuksesta.

Vierailija
8/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyse on kuitenkin vain ylioppilastodistuksesta. Ylioppilas ei ole vielä minkään alan ammattilainen eikä ne itsessään takaa tai tarjoa yhtään mitään, edelleen tarvitsee töitä tehdä.

Vierailija
9/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on ihan todellista. Kuten tästäkin ketjusta käy ilmi.

-ap-

Vierailija
10/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tosiaan hieno saavutus eikä siihen kenestä tahansa av-mammasta olisi, tuskin yhdestäkään meistä.

Vierailija
11/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomattomia tyyppejä täällä.

Vierailija
12/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minustakin tytön tulevaisuudennäkymät ovat hyvät. Ei siksi, että hän saa pian hienon paperin, jossa lukee 11 kertaa laudatur, vaan siksi, että hän on niin älykäs, että on kyennyt sellaisen paperin hankkimaan.

Ja toisekseen, se että kirjoituksia voi hajauttaa ja että nykyään on toisenlainen reaalikoe kuin ennen, ei muuta sitä asiaa, että täytyy olla todella lahjakas saadakseen laudaturin - ja varsinkin 11 sellaista.

Vierailija
13/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki ketjun sisältö olisi hienoa! Mahtavaa! Upeaa! Mitä siihen voi muuta todeta? Eihän tässä ketjussa olisi mitään mielenkiintoa parin ekan hehkutuksen jälkeen jos asiaa ei saa yhtään pohdiskella. t. Tuo itse 6 ällää kirjoittanut.

Vierailija
14/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. fysiikka ja kemia ja varmaan laaja matikka, veikkaisin. Yleensä valta-osa noista multilaudaturoppilaista on kieliin painottuneita. Tämä tyttö on oikea monilahjakkuus.

Vierailija
15/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tätä nykyistä 11 ällää.

Tämäkin tyttö kirjoitti ällänsä 4 osassa, pikkuisen helpottaa luku-urakkaa.

Hieno saavutushan se silti on. Taitaisi jäädä multa kirjoittamatta.

Vierailija
16/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellisia nuorelle ja lahjakkaalle tytölle, jolla on vielä koko elämä edessään. Morkkaajia vituttaa, kun eivät itse omista sitä maagisen ihanaa valkolakkia. En mäkään pidä itseäni ylivertaisena sen takia, että olen yo, mutta kyllä mua hävettäisi jos en olisi. Niin näitä morkkaajiakin harmittaa. Siksi pitää heti aloittaa se tuttu mantra: "ei lukiolla tee mitään", "amikset tienaa jo hyvin silloin kun lukiosta vasta valmistutaan", "oisin päässy lukioon, mutta meninkin amikseen"...

Vielä ei ole myöhäistä, hyvä lakittomat!

Vierailija
17/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maisterin paperit. Oikeasti on naurettavaa mikä haloo ylioppilasjuhlista on yhä vieläkin. Koko häslingin vois lopettaa ja siirtyä juhlimaan valmistumista.

Vierailija
18/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellisia nuorelle ja lahjakkaalle tytölle, jolla on vielä koko elämä edessään. Morkkaajia vituttaa, kun eivät itse omista sitä maagisen ihanaa valkolakkia. En mäkään pidä itseäni ylivertaisena sen takia, että olen yo, mutta kyllä mua hävettäisi jos en olisi. Niin näitä morkkaajiakin harmittaa. Siksi pitää heti aloittaa se tuttu mantra: "ei lukiolla tee mitään", "amikset tienaa jo hyvin silloin kun lukiosta vasta valmistutaan", "oisin päässy lukioon, mutta meninkin amikseen"...

Vielä ei ole myöhäistä, hyvä lakittomat!

Jos olisit sen lakin saanut niin tietäisit kuinka helposti se käy. Tuon tytön saavutus ei mikään mahdottomuus olisi minulle.

Vierailija
19/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen tasaisilla M:n papereilla ei tehnyt mitään, mutta noillahan jo kävelee sisään melkein mihin oppilaitokseen tahansa.

Vierailija
20/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan kyllä enemmän sitä vanhanaikaista 6 ällän kirjoittamistakuin tätä nykyistä 11 ällää.

Tämäkin tyttö kirjoitti ällänsä 4 osassa, pikkuisen helpottaa luku-urakkaa.

Hieno saavutushan se silti on. Taitaisi jäädä multa kirjoittamatta.

Eli senaikainen 6 laudaturia saattaisi olla tänä päivänä vain kuusi eximiaa, mikä ei ole mikään huippusuoritus (vaikka hyvä todistus tietysti).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän