Tekeekö täällä joku ihmisjoukko oikeesti saunamakkaraa folioon kääräistynä? Siis saunan kiukaalla?
Kommentit (63)
Minä paistan aina kun sille päälle satun, saunan kiukaalla paistopussissa makkaraa. Makkara on kyllä tehty tehtaalla. Etkö Sinä, juntti edes sitä ymmärrä.
Ööh, onko ap vähän juntti ja jälkeenjäänyt !
Jaa. Olen syönyt lukuisissa hienoissa ravintoloissa ympäri maailmaa upeita monen ruokalajin illallisia, silti korona maistuu varsinkin kesällä joku jauhomakkara sinapilla, oli sitten tehty kiukaalla, nuoriossa, grillissä tai missä vain.
Olen kai sitten juntti.
Ei ole saunaa mutta sen sijaan olen kerännyt kiviä uunipellille ja sinne laitan makkaran kunhan kivet ensin kuumenevat tarpeeksi.
Näitä sinun juntti syytöksiä kun päivittäin lukee niin kaikki muu kuin salaatin ja nurmikon syöminen ja mielenterveys ongelmiin useampaa eri lääkkettä vetäminen ja sossusta tai kelasta tukien pummiminen on junttia
Persut myös paistaa munat suoraan levyllä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Meidän perussuomalaisten poikain saunailloissa maistellaan myös hartaudella kaverin saunamakkaraa, ja jälkiruuaksi lipitellään pöllönsilmää 😛
Ja telakoidutaan.
Sebu ja Joakim
Kehitysvammainen jankuttaja pisti taas.
Aloituksen sävy oli jo sellainen ettei asiallisia vastauksia juuri tule. Eikä aiheesta muutenkaan voi mitään megakeskustelua odottaa. Olen kuitenkin samoila linjoilla kun tuo, joka muisteli isänsä paistaneen kiuasmakkaraa. Alkoi täälläkin suu napsaa, kun makumuisto lapsuudesta nousi mieleen. Hyväähän se on, jos sattuu lenkkimakkarasta muutenkin pitämään. Kannattaa aloittajankin kokeilla, että tietää mistä puhuu. Meillä tämän innoittamana syödään kiuasmakkaraa seuraavana saunailtana. Pitkästä aikaa. Nam!
En lukenut aloitustasi kokonaan.
Mutta: aivopesusi on läpinäkyvää.
Poistu palstalta, epäonnistuit jo.
Bye bye, Iigor.
Vierailija kirjoitti:
Kehitysvammainen jankuttaja pisti taas.
Ei ole hullu, ei kehitysvammainen. Hän on Iigor. Hän hybridivaikuttaa systemaattisesti. Aivopesee juuri sinut ja sinut häpeämään ihan tavallisia asioita elämässäsi.
Älkää lukeko näitä aloituksia, hypätkää yli.
Kyllä. Hukkalämpö käyttöön ja ajansööstöä. Myös Valtran pakosarjan päällä paistan välillä foliomakkaran.
Jäi 60 luvulle. Oli kyllä hyvää.Puukiukaan päällä kuumeni, saunan jälkeen sinapin kanssa herkuteltiin.
Joka launtai jo ties kuinka monta vuotta.
Olis upeeta kääriä makkaraa folioon ihmisjoukossa.
Helapää folioon, tilkka vettä folion sisälle, paketti kiukaalle. Nam. 😸