Miten voi olla että tupakointi on taas muodissa?
Kommentit (116)
"Juu mutta ei siellä ainakaan papereita kysellä. Ekalla Kreikan matkalla ostin harvase päivä vapea eikä kyselty papereita. Olen muutaman vuoden päästä 40v ja näytän ulkonäöltä aika nuorelta. Eivät kysyneet papereita vaikka oli teini ikäisiä lapsia vieressä."
Nyt on pakko ihmetellä että öööö... miksi niiden olis pitänyt kysyä paperit? Loukkaannuit kun sua ei luultukaan alle 18-vuotiaaksi? Eiköhän meilläkin saa tupakkaa ostaa vaikka on teini kaupassa mukana? Korjatkaa jos olen väärässä, ei ole kokemusta.
Eikä haittaa yhtään. Länsimaiset ihmiset elävät jo liiankin vanhoiksi ja ovat suoraan sanottuna ongelmajätettä.
Toki, tupakka aiheuttaa keuhkosairauksia, mutta niitä hoitoja voi itsekin rajata. Jos elää kituuttelet vanhaksi niin ei sua voi vain yhtäkkiä jättää hoitamatta.
Siis hoitoja voi rajata ja jättää ottamatta. Usein keuhkosyöpä tulee ja armahtaa potilaan, jolla alkava muistisairaus. On hyvä kuolla ennen kuin on täysin muistamaton.
"Pelkäätkö roikkuvia rintoja? Vältä näitä arkisia tapoja"
"Jos et ole vielä stumpannut, nyt viimeistään on korkea aika! Jo nuorena aloitettu tupakointi voi vaikuttaa huomattavasti siihen, alkavatko rinnat roikkua ennenaikaisesti. Tupakoinnin myötä ihon elastisuus kärsii, jolloin rinnat menettävät nopeammin kimmoisuutensa. Elastiini on proteiini, joka auttaa rintoja pysymään kiinteinä."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pelkaatko-roikkuvia-rintoja-valta-n…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakka on ihanaa. Vapetan koska oikea rööki on kallista. Viihteellä palaa. En tee asioita pakotettuna, joten en lopeta polttamistakaan. Ei mulla ole mitään halua elää yli 80-vuotiaaksi, joten mikään kuolemalla pelottelu ei toimi kuin päinvastoin, pääseepähän nopeammin pois. Verotulot saatte mutta kuolen nopeammin, eikö se ole kaikkien etu?
Mitä enemmän eu tai kukaan kieltää, sitä varmemmin teen päinvastoin 🤭
Älä sit vingu rahat loppu ku menee tupakkiin
Vingunhan. Tupakan hinta on riistoverotuksen seurausta ja ihmisillä on täysi oikeus vastustaa sitä. Vastustavathan kaikki bensan hintaakin ja siinä on ihan sama asia. Sen sijaan kenenkään tuulivoimalavastustajan ei pidä valittaa sähkön hinnoista, kun itse niiden korotuksia puoltaa.
Tupakointi väheni valtavasti mutta syövät lisääntyivät samaan aikaan... koronarokotteet ilmestyivät samaan aikaan syöpämäärien kasvaessa valtavasti...
Kapinoidaan edellistä sukupolvea vastaan. Jossain vaiheessa kapinointi oli sitä ettei poltettu. Nyt taas poltetaan. Sitä seuraava sukupolvi ei polta jne.
Tupakka on hyvää ja tupakointi kivaa. Itse olen sauhutellut ala-asteen lopulta asti, enkä aio lopettaa.
60-70 luku takaisin. Sehän näkyy jo sisustuksessa. Twiggy langan laihuus ja tupakointi, huumeet. Tupakkaa aamupalaksi ja lounaaksi jne. 🕴🏻
Vierailija kirjoitti:
"Pelkäätkö roikkuvia rintoja? Vältä näitä arkisia tapoja"
"Jos et ole vielä stumpannut, nyt viimeistään on korkea aika! Jo nuorena aloitettu tupakointi voi vaikuttaa huomattavasti siihen, alkavatko rinnat roikkua ennenaikaisesti. Tupakoinnin myötä ihon elastisuus kärsii, jolloin rinnat menettävät nopeammin kimmoisuutensa. Elastiini on proteiini, joka auttaa rintoja pysymään kiinteinä."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pelkaatko-roikkuvia-rintoja-valta-n…
Näkyypä noilla tupakoimattomillakin olevan melkoiset kansallispuvun taskut napaan asti joten jaskaa tuo artikkeli😁
Kun polttaa laatusavukkeita, eikä mitään sätkiä, niin ei haise pahalle yhtään.
he haluavat tehdä hitaan itsemurhan
Vierailija kirjoitti:
he haluavat tehdä hitaan itsemurhan
Elämä on hidas itsemurha.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka on hyvää
Mieluimmin se kuin huumeet.. joojoo on tupakkakin jonninmoinen huume.
Jos hinta laskisi puolella alkaisin polttaa uudelleen. Kun lopetin tuli vaikka mitä vaivoja. nyt olen lähes liikuntakyvytön ryhävalas, röökatessa pystyin liikkumaan ja olin iloinen. Vaikka sitten haisikin.
Aika luovastihan siellä tulkitaan esim. sääntöä että sisätiloissa ei saa polttaa. Jos on vähänkin isompi ikkuna, niin se ei enää ole sisätila :-)