Oletko juonut legendaarista Sorbusta?
Eli soppaa? Ei ole aikoihin näkynyt Alkossa edes laimennettuna 15% versiona.
Kommentit (49)
Prinssieversti. Siinä oli sokeria sitten muuten paljon.
Minttusuklaa oli myös ikimuistoinen elämys. Ainakin siinä vaiheessa kun se tuli ylös.
Sorbusta en ole juonut kuin kavereiden pullosta. Aperiitta oli mun suosikki.
Maistettu on, mutta ei koskaan tullut ostettua. Vinettoa kokiksen kanssa ja ölppää useimmiten, myös monen mainitseman minttusuklaa ja olikohan alkon halvin litku Sangrita tai joku vastaava, näitä tuli nöösinä kitattua. Kuusi markkaa maksoi kolmen vartin leka kiljua ja sitä jonotettiin perjantaisin kireissäkin pakkasissa. Kiljussa oli erittäin hyvä maku ja meni päähän kuin metrin halko.
PS. Onkohan äijä vielä elossa
Kyllähän soppaa tuli vedettyä. Pikkupullo oli hyvä pohjiksi ennen baariin menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Oma lempparini kategoriassa oli kuitenkin Ruska ja Aperita. Minttusuklaa ja Mesiviini taisivat olla suosituimmat. Väkevistä juomakocktaileista Vodkalime ja Americano. Gin Lemon oli vahvin ja siksi suosittu. Miedommista viineistä hyvää oli Marlin helmeilevä omenaviini.
Karjalaviini myös.
Joo, evakko ja nuju(nordfors). Hölmöilevästä omppuviinistä lensi yrjö jopa kolmen metrin päähän, kai se hiilihappo antoi yrjölle potkua.
Olen juonut, ja laittanut sisupastilleja pulloon.
Ranskansorbukseksi muistan kutsutunkin. Mutta golden vodka- myöhemmin golden omena, oli kans hyvvee.