Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen talvitakkeja sai 50 eurolla. Nykyään maksaa lähes 200 euroa.

Vierailija
15.10.2025 |

Kunnon takki maksaa jo 200 euroa eikä alle satasella saa kovin hyvää takkia.  Kävin monessa kaupassa katsomassa takkeja enkä ostanut vielä ainakaan kun hinnat oli lähellä kahta sataa. En ole moneen vuoteen ostanut talvitakkia ja yllätyin hintakehityksestä joka oli reilusti kallis.

Kommentit (243)

Vierailija
41/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhasta hajosi vetoketju viime keväänä joten tarviin varmaan uuden talvitakin. T: ap

Miksi? Viet ompelijalle, joka vaihtaa siihen uuden vetoketjun. Maksaa maks. 30€

Pelkkä ketju 10 € ja tunnin työ 60€, yht. 70€ + alv. 

Vierailija
42/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on 15 v sitten ostanut Made in Italy -laatua, se kestää koko elämän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän ihmisten perustarpeesta seuraavaksi keksitään rueta nylkemään kiskurivoittoja :/

Prkle minkälaiseksi ihmisten riistämiseksi tämä maailma on mennyt! Kyllä ihmisistä on tehty voimattomia häikäilemättömien roistojen edessä!!!

Vierailija
44/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun takin ovh on yli 600€. Italialainen aito villakangastakki. 

Maksoin vastaavasta 2000€, mittatilaus.  Painaa kuin synti ja lämmittää kovallakin pakkasella.

Vierailija
45/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta tilasin eurooppalaisesta verkkokaupasta (ei suomalainen) keväällä seuraavaa talvea varten untuvatakin. Hinta jäi alle satasen ja alennusta oli 80%. On todella hyvälaatuinen ja lämmin.

Vierailija
46/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhasta hajosi vetoketju viime keväänä joten tarviin varmaan uuden talvitakin. T: ap

Miksi? Viet ompelijalle, joka vaihtaa siihen uuden vetoketjun. Maksaa maks. 30€

Pelkkä ketju 10 € ja tunnin työ 60€, yht. 70€ + alv. 

Ei vetkoketjun ompeluun mene kuin 10min. Kannatttaa vaihtaa ompelijaa, jos noin paljon kustantaa.

t. lainaamasi, joka maksoi 25€ takin vetoketjun vaihdosta

Vierailija
47/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme vuotta tilasin eurooppalaisesta verkkokaupasta (ei suomalainen) keväällä seuraavaa talvea varten untuvatakin. Hinta jäi alle satasen ja alennusta oli 80%. On todella hyvälaatuinen ja lämmin.

Ei ollut hyvä laatuinen, jos joka vuosi piti uusi tilata. Minulla on 15v vanha untsikka, joka on edelleen lämmin ja hyväkuntoinen. 

Vierailija
48/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on taas hienosti suuniteltu hankinnat kun talvitakkia ruvetaan ostamaan juuri talvitakkisesongin alussa jolloin koko kesän ja syksyn pyörineet tarjoukset ovat päättyneet ja uudessa mallistossa on vielä ovh-hinnat hihassa.

Teepä kuten minä olen tehnyt viimeiset 20v viiden hengen perheen kanssa: talvitakit ostetaan kesäkuussa jolloin saa vielä kanta-asiakkaana 15% lisäalen kausialen päätöksen 70% alennetuista hinnoista ja hups heijaa, se ovh299€ takki maksaakin enää 75€

Ei tarvitse kulkea halvoissa takeissa kun voi valita tunnetun brändin laadukkaamman mallin eikä rahaa siltikään kulu omaisuuksia.

Sitä paitsi 50 eurolla ei ole koskaan saanut laadukasta talvitakkia juuri sesongin alussa.

Olen samaa mieltä, ja ennakoin itsekin näin. Ostin kesähelteellä 90% eettistä untuvaa sisältävän laadukkaan untsikan 70% alesta, maksoi huikeat 40e. Sillä tarkenee 30 asteen pakkasellakin.

Ymmärrän kyllä, jos ei ole sopivasti rahaa, kun näkee tarjoustuotteen, mutta siksi kannattaa edes pientä puskuria säästää. Mulla on aina hätävara 50e rahapussissa, johon olen välillä turvautunut.

Hyvän takin vetoketju kannattaa vaihtaa. Kyselee ompelijoilta hinnat, ja saako esim. halvemmalla jos ratkoo entisen itse pois. Toki huolellisesti, että ei kangas repeä. Sitten ahkera osaakin ehkä jo ommella käsin uuden vetoketjun vanhan tilalle, jos ei ole konetta. 

Vierailija
49/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ei osaa ostaa edes kirpputorilta vaan ulisee köyhyydestä ja sekoilee.

Vierailija
50/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on taas hienosti suuniteltu hankinnat kun talvitakkia ruvetaan ostamaan juuri talvitakkisesongin alussa jolloin koko kesän ja syksyn pyörineet tarjoukset ovat päättyneet ja uudessa mallistossa on vielä ovh-hinnat hihassa.

Teepä kuten minä olen tehnyt viimeiset 20v viiden hengen perheen kanssa: talvitakit ostetaan kesäkuussa jolloin saa vielä kanta-asiakkaana 15% lisäalen kausialen päätöksen 70% alennetuista hinnoista ja hups heijaa, se ovh299€ takki maksaakin enää 75€

Ei tarvitse kulkea halvoissa takeissa kun voi valita tunnetun brändin laadukkaamman mallin eikä rahaa siltikään kulu omaisuuksia.

Sitä paitsi 50 eurolla ei ole koskaan saanut laadukasta talvitakkia juuri sesongin alussa.

Olen samaa mieltä, ja ennakoin itsekin näin. Ostin kesähelteellä 90% eettistä untuvaa sisältävän laadukkaan untsikan 70% alesta, maksoi huik

Eettistä untuvaa 😁😂😅😄😃😆🤣😄🤣😀🤣😁😂😄😀😁😀😁🤣

Vierailija
51/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Kaikki kallistunut? Ennen neule oli 25e ja nyt 40. Halvimmillaan.

Vierailija
52/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun didriksonin takki on jo liian vanha ja pitänee pian ostaa uusi. Samoin vetoketju ei oikein toimi Kävin tokmannilla ja siellä oli 60-80 eurolla takkeja mutta en osannut päättää koska väri ei ollut makuuni.

Vierailija
53/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä saa 20€

Pelastusarmeijan roskiksesta saa hintaan 0 euroa.

Vierailija
54/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ei osaa ostaa edes kirpputorilta vaan ulisee köyhyydestä ja sekoilee.

Osta sinä haisevat, luteiset lumppusi vaan sieltä, suoraan kadulle kuolleiden ruumiiden päältä. 

Vierailija
55/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vetoketjun vaihtaminen on kallista.

Vierailija
56/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen samat takit joita myydän tänään talvisesongin alkajaisiksi 200€ ovh-hintaan tulevat maksamaan toukokuussa 2026 about 50€ aivan kuten 2024 talvisesongin alussa 200€ maksaneet takit myytiin tämän vuoden touko-kesäkuussa 50€ kausialen-lisäalehintaan.

Talvitakkien kausiale on jatkunut koko kesän ja syksyn kun niitä on dumpattu  aina vain kovempaan hintaan että varastot saadaan tyhjäksi ennen kuin talvi alkaa ja uusia mallistoja voidaan taas kaupata hetken aikaa täyteen 200€ hintaan.

Ei noita viime ja edellisvuoden mallistoja ole ihan tyhjiin pumpattu. Ellet halua just tiettyä merkkiä ja väriä vaan ainoastaan laadukkaan talvitakin suht neutraalissa värissä kohtuuhintaan niin boozt tai tradeinn pursuaa vieläkin vaihtoehtoja.

Vierailija
57/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellpy 20e

Vierailija
58/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa kulkea samassa takissa koko elämän?

Vierailija
59/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa kulkea samassa takissa koko elämän?

Kuinka pieni lapsi olet, jos luulet, että 15v on koko elämä? 

Vierailija
60/243 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa talvitakkeja pitkäkätisenä (olen 184cm pitkä) naisena? :D Katsoin jo zalando tall osaston ja suurin osa oli niitä makuupussi takkeja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän