Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (18702)
Syöpähoidot ovat puolessa välissä.
Katselen vihreänharmaan luontoaiheisen makuuhuoneen tapettini kuviointia. On aika rauhoittava. Eri tavalla kuitenkin kuin rauhoittavat lääkkeet.
Kärvistelen kotona. Eipä tässä sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin uunivuokaan perunasuikaleita, riisiä ja savukuutiota. Vähän ruokakermaa, yksi lihafondue ja riisille vettä, päälle hieman emmental-raastetta. Saa nähdä mitä tulee.
Minulle tuli tuosta informaatiosta nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Sataa, tuulee, on pimeää eikä ketään näy.
Unelmailma.
Niinhän minäkin kuvittelin, ettei siellä kaupassa olisi paljon porukkaa aamutuimaan. Mutta kylän väki olikin hereillä, ja parkkipaikalle alkoi virrata autoja ja traktorimiehiäkin tauolle. Oli siinä pujottelemista, että pääsi etenemään ehjin nahoin. Viikonlopun safkat sai kuitenkin hommattua. Sadepäivän ratoksi voisikin jo aloittaa niiden valmistelut.
Syysloma alkoi. Lapsi sairastui aamulla. Itsellä kurkku kipeä. Tulee tylsä loma.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako varastaminen lisääntyä, kun asiakas voi ruokakaupassa itse skannata hinnat älypuhelimella ja pakata ostokset saman tien ostoskassiinsa?
Tulee isot säästöt kaupoille, jos asiakkaat skannaa omilla laitteellaan suoraan kaupan järjestelmään. Ei tarvita niitä pikakassalaitteita.
Vierailija kirjoitti:
Kotipäivä, kaveri soitteli, hänellä on tyyli kehua kun hänen ruokiaan kehutaan, tekee tänään ruuan tytölleen ja hänen miehelle. En ymmärrä sitä että pitää oikein korostaa, joskus soittaa kun joku käynyt syömässä , oliko ruoka hyvää. oli nuorena kotirouvana kunnes lapset olivat aikuisia.
Jotkut pätee autolla tai merkkikellolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin uunivuokaan perunasuikaleita, riisiä ja savukuutiota. Vähän ruokakermaa, yksi lihafondue ja riisille vettä, päälle hieman emmental-raastetta. Saa nähdä mitä tulee.
Hyvä tulee, tietenkin.
No ei. Juusto ei sopinut mielestäni lainkaan siihen. Fonduen voisi korvata ensi kerralla perinteisemmällä lihaliemellä. Ehkä jos käyttäisi kanaa lihan sijasta, juusto voisi sopiakin. En osaa kokata, katson yleensä mitä kaapista löytyy ja sovellan. Ilman ohjeita. Kyllä, olen sinkku. Kenenkään ei tarvitse ruokiani maistaa ja kehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tulee, tietenkin.
No ei. Juusto ei sopinut mielestäni lainkaan siihen. Fonduen voisi korvata ensi kerralla perinteisemmällä lihaliemellä. Ehkä jos käyttäisi kanaa lihan sijasta, juusto voisi sopiakin. En osaa kokata, katson yleensä mitä kaapista löytyy ja sovellan. Ilman ohjeita. Kyllä, olen sinkku. Kenenkään ei tarvitse ruokiani maistaa ja kehua.
Otin santsilautasen ja epäilen, että reseptini meni pieleen jo ruokakerman kohdalla. Perinteinen kerma sopisi ehkä paremmin. Riisi-peruna-yhdistelmä sen sijaan sopi yllättävän hyvin, tuli täyttävämpää.
Pyykki jäi huomiseen, imuroitu on. Pölyt on pyyhitty. Jatkuva sade esti sipulien istutuksen, mutta ruokaa alan laittaa siemaillen kuivaa valkkaria.
Ehkä puolet suunnitelmista toteutui, hyvä minä.
*** taputtaa itseään olkapäälle, hyväksyvästi :)
Vierailija kirjoitti:
Pyykki jäi huomiseen, imuroitu on. Pölyt on pyyhitty. Jatkuva sade esti sipulien istutuksen, mutta ruokaa alan laittaa siemaillen kuivaa valkkaria.
Ehkä puolet suunnitelmista toteutui, hyvä minä.
*** taputtaa itseään olkapäälle, hyväksyvästi :)
Terapeuttisi varmaan kiittää sinua tuosta taputuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on märkää sadetta.
Olitko yllättynyt?
Mulla on niskat jumissa ja päätä särkee. Näillä mahtaa olla yhteys. (Melkein Sherlock Holmes)
Vaikka en ollut innostunut, tämän päivän asiat alkoivat kuitenkin jotenkin lopulta sujua. Onneksi.
En ole tänäänkään soitellut kenellekään.
Söin jäätelöä. Ostin eilen alennuksesta.
Hyvä tulee, tietenkin.