Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (18702)
Jos aikoo eksyä, se on tehtävä hyvän sään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulipas uudesta kiukaasta kuumat löylyt, ja jäähdyttelyssä meneekin ilta. Pakastimesta löytyi onneksi kinuskijäätelöä ja mustikoita. Niiden jälkeen tietysti palelee, ja on mentävä jälkilöylyihin taas lämmittelemään. Siinäpä ohjelmaa illaksi.
Onpa sopivaa ohjelmaa. Yleensä ne jälkilöylyt on parhaat, varsinkin savusaunassa. Ou jee.
Vierailija kirjoitti:
Lähden huomenna keikalle. Ei ole yhtään tylsää se.
Et kehtais kertoa, kenen keikalle. Kiinnostelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin apteekissa. Oli jonoa. Eräs harmaapäinen vanhahkolta näyttävä nainen tarjosi minulle istumapaikkaansa. Päättelin siitä, että näytin vielä vanhemmalta.
Tai olet raskaana.
Sitä ei sentään kukaan voisi epäillä. En ollut sairaskaan, vaan jonotin mieheni lääkkeitä. Luulin olleeni hyvinkin pirteän näköinen. Erehdyin. Kyllähän sitä joskus säikähtää, kun varoittamatta näkee itsensä peilistä jossain kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki vaati minua päivittämään asiakastietoni. Lakisääteinen velvollisuus on estää rahanpesua. Sain bonusta syyskuulta 1,01 e. Miten voisin sen pestä?
Minä sain 8.01€. Antaakohan ne kaikille tuon 0,01€ hyvän asiakkaan lisää.
Minä olen huono asiakas. En käy juuri koskaan S-kaupassa. En olisi ottanut S-pankin tiliäkään, jos olisi voinut välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin apteekissa. Oli jonoa. Eräs harmaapäinen vanhahkolta näyttävä nainen tarjosi minulle istumapaikkaansa. Päättelin siitä, että näytin vielä vanhemmalta.
Tai olet raskaana.
Sitä ei sentään kukaan voisi epäillä. En ollut sairaskaan, vaan jonotin mieheni lääkkeitä. Luulin olleeni hyvinkin pirteän näköinen. Erehdyin. Kyllähän sitä joskus säikähtää, kun varoittamatta näkee itsensä peilistä jossain kaupassa.
Unohdat Raamatun Saaran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai olet raskaana.
Unohdat Raamatun Saaran.
Vanhin tiedossa oleva synnyttänyt nainen on ollut 73-vuotias. Epäilen että on käytetty jonkun nuoremman naisen munasolua kuitenkin.
Mutta kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Asiaohjelmia katellut. Säitä pidellyt.
Noin vuosi sitten kirjoittelin ensimmäisille sivuille. Tämä lainaamani on sieltä.
Ja sama meno jatkuu. Säitä pitelee. Suunnitteilla talvirenkaiden vaihto kuten vuosi sitten. Pitää katsella muutama päivä tässä. Yhtenä "keväänä" vaihdoin kesärenkaat juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai olet raskaana.
Sama täällä. Ainoinaan olin kuin koivunvitsa. Nyt olen kuin ikäiseni pulskiainen. Mut mitä sit?
Lainasin tiiliskiven kokoisen kirjan, jossa on melkein 900 sivua. Lukumaratoni vie varmaan päiviä, ja kaikki muu jää sitten rempalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai olet raskaana.
Unohdat Raamatun Saaran.
Onko hän se ḥuskàdaaraa?
Vierailija kirjoitti:
Lainasin tiiliskiven kokoisen kirjan, jossa on melkein 900 sivua. Lukumaratoni vie varmaan päiviä, ja kaikki muu jää sitten rempalleen.
Intresanttia. Onks sulla jotain muutakin elämässäsi? Pitäiskö tehdä aloitus mielenkiitoisesta elämästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki vaati minua päivittämään asiakastietoni. Lakisääteinen velvollisuus on estää rahanpesua. Sain bonusta syyskuulta 1,01 e. Miten voisin sen pestä?
Minä olen huono asiakas. En käy juuri koskaan S-kaupassa. En olisi ottanut S-pankin tiliäkään, jos olisi voinut välttää.
Minua ei huvittaisi käydä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei huvittaisi käydä kaupassa.
Sama. Nuorenakin ihmettelin kavereitani, jotka halusivat "shoppailla", päiväkaudet. Itse inhosin uudelta näyttäviä vaatteita ja kenkiä. Tennareissa kävelin multapellolla ennen kouluun menoa. Kyllä. Olen outo.
Ensi viikolla pitää panna toimeksi ja vaihtaa talvirenkaat. Kuhmon korkeudella tuprutti jo lunta, pian varmaan etelämpänäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helikopteri ajelee meidän alueen yläpuolella. Onkohan joku hukassa.
Mummoja eksyy tämän tästä. Nyt on huono sää eksyä.
Minä en ole ainakaan eksynyt. Olen kotona harmaat villasukat jalassa menossa nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden huomenna keikalle. Ei ole yhtään tylsää se.
Et kehtais kertoa, kenen keikalle. Kiinnostelee.
En.
Tulipas uudesta kiukaasta kuumat löylyt, ja jäähdyttelyssä meneekin ilta. Pakastimesta löytyi onneksi kinuskijäätelöä ja mustikoita. Niiden jälkeen tietysti palelee, ja on mentävä jälkilöylyihin taas lämmittelemään. Siinäpä ohjelmaa illaksi.