Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (18702)
Takahammas lohkesi juuri äsken.
Vierailija kirjoitti:
Joku kuolee. Vanha ennusmerkki. (Maailmassa kuolee tuhansia ihmisiä joka sekuntti).
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa, tiedän miltä tuntuu. Terävä kolo, ja kohta voi jo vihloakin. Mulla lohkesi etuhammas, ja sain sen eilen korjautettua. Nyt sujuu ässän lausuminen ja voi varovasti hymyillä. Se hyytyi kylläkin, kun näki laskun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kuolee. Vanha ennusmerkki. (Maailmassa kuolee tuhansia ihmisiä joka sekuntti).
Niinpä niin. Jos musta kissa menee tien yli, se tietää sitä, että se on menossa jonnekin. Mutta tylsä juttu on hampaan lohkeaminen. Se tietää rahan menoa, ennustan.
Hiljaista oli ulkona, kun kaivoin ylös joriinit. Sitten ylitse lensi kurkia pilvien peitossa, hetken päästä monta auraa hanhia. Ei häirinnyt lintujen huudot, olivat kuin hyvästejä siivettömille.
Mulla on rikkinäisiä dildoja, jotka pitäisi ohjeen mukaan viedä jonnekin elektroniikkaliikkeeseen tai jäteaseman sähköosastolle, mutta en kehtaa, jos joku näkee. Ympäristötietoisena en voi laittaa niitä sekajätteeseen. Pakko ne olisi hävittää, ettei perikunta aikanaan löydä.
Meiltä loppuu puolentoista tunnin päästä aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imurointipäivä ja pyykkikone hurluttaa, kaksi radioo on auki. Hiljaisuuden päivästä ei tietoakaan, vatsakin kurisee kun en ole ehtinyt syödä.
Melkoista multitaskausta. En pystyisi kuuntelemaan kahta radiota yhtäaikaa. Siis, jos olisi eri kanavat.
Minä meinaan huomenna samaan aikaan antaa pyykin pyöriä, radion soida ja imurin laulaa. Sitten otan lihan lämpöiseen, käyn istuttamassa kymmenittäin pikkusipulia (ei huolta värikkäästä kukinnasta, myyrät vie ne kuitenkin). Ruoan valmistuessa siemailen lasillisen (erittäin kuivaa ja karvasta) valkoviiniä perjantain kunniaksi.
Tai sitten haravoin lehtiä. Jos sitäkään?
Hyvät suunnitelmat on siitä käteviä, että niiden teko vie kaikki voimat. Mittavasta listasta saattaa toteutua vain viinin juonti.
Pilvistä on, näinköhän sitä herää aamuöiseen sateeseen.
Öitä ja unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, että on vielä hampaita suussa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rikkinäisiä dildoja, jotka pitäisi ohjeen mukaan viedä jonnekin elektroniikkaliikkeeseen tai jäteaseman sähköosastolle, mutta en kehtaa, jos joku näkee. Ympäristötietoisena en voi laittaa niitä sekajätteeseen. Pakko ne olisi hävittää, ettei perikunta aikanaan löydä.
Rautakaupassa on laatikoita, mihin voi viedä ser-jätettä. Ainakin täällä onnettomien pääkaupungissa on. Onnellisessa Espoossa pitää ojentaa asiakaspalvelijalle. Olen asioinut kummassakin kaupungissa, en kylläkään mainitsemiesi tuotteiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista oli ulkona, kun kaivoin ylös joriinit. Sitten ylitse lensi kurkia pilvien peitossa, hetken päästä monta auraa hanhia. Ei häirinnyt lintujen huudot, olivat kuin hyvästejä siivettömille.
Ei Nils Holgerssonia näkynyt hanhien matkassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näkynyt, vaikka kuinka tähyilin. Saattoi se Smirre-kettukin katsella pellolla, että siellä ne paistit lensivät ohi suun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoposkihanhet voisivat jäädä sinne, mihin nyt lentävät. En jäisi kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jäteasemilla on usein valvontaa ja opastusta lajitteluun. Pahimmassa tapauksessa sattuu kohdalle. Lyö asia lekkeriksi: esittelet tyypille koko valikoiman ja vertailet niiden ominaisuuksia. Uskon, että poistuu takavasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rautakaupassa on laatikoita, mihin voi viedä ser-jätettä. Ainakin täällä onnettomien pääkaupungissa on. Onnellisessa Espoossa pitää ojentaa asiakaspalvelijalle. Olen asioinut kummassakin kaupungissa, en kylläkään mainitsemiesi tuotteiden vuoksi.
Meillä on ser-jätteelle laatikko ihan ruokakaupan eteisessä. Ei tarvetta ottaa mitään kontaktia keneenkään. Sopii tylsälle. Hki
Kävin kaupassa ja ostin myös pakasteita. Tällä kertaa muistin ottaa mukaan pakastelaukun ja kylmäkalleja. Kotona ruokin kissan, otin kolesterolilääkkeen ja söin. Nyt katson telkkaria ja sometan samalla. Kohta nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoposkihanhet voisivat jäädä sinne, mihin nyt lentävät. En jäisi kaipaamaan.
Niin se on elämässä. Ne, joita kaipaa, lähtee eikä palaa. Niistä, joita ei kaipaa, on pääsemättömissä.
Minä meinaan huomenna samaan aikaan antaa pyykin pyöriä, radion soida ja imurin laulaa. Sitten otan lihan lämpöiseen, käyn istuttamassa kymmenittäin pikkusipulia (ei huolta värikkäästä kukinnasta, myyrät vie ne kuitenkin). Ruoan valmistuessa siemailen lasillisen (erittäin kuivaa ja karvasta) valkoviiniä perjantain kunniaksi.
Tai sitten haravoin lehtiä. Jos sitäkään?