Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (18301)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autotallin ovi repsottaa, ja talvikin on tulossa. Ja uudet maksaa maltaita. Täytyy keksiä siihen jokin tilapäinen tee-se-itse ratkaisu, ettei menis lunta tupaan.
"Antaa tulla lunta tupaan, kyllä lapset lakaisee" sanoi vanha kansa ja vanha kansa ei voinut olla väärässä.
Ai ettäs mä tykkään tästä ketjusta.
Minäkin satunnaisesti. Välillä on tylsyydestä pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autotallin ovi repsottaa, ja talvikin on tulossa. Ja uudet maksaa maltaita. Täytyy keksiä siihen jokin tilapäinen tee-se-itse ratkaisu, ettei menis lunta tupaan.
Asutteko te autotallissa? Tupa on mun mielestä ihmisasunto. Asuuko teidän autonne sitten tuvassa? Liian monta kysymystä tuli, huomenna en kysele mitään.
Vastaukset selviää itsestään, kun nukut yön yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo Häikiöllä Radio Suomessa on miellyttävä ääni, tykkään kuunnella. Tylsän päivän valopilkku.
Samaa mieltä. On oppinut paljon vielä lisää vuosien myötä. Tykkään myös Reetta Arvelasta ja Olli Haapakankaasta mm.
Haapakankaan Olli on kyllä ihan superparas, ja Reetta parina kirsikka kakun päällä. Aamupareista tykkään Pirkkalainen ja Ylönen -combosta. Salaspuro puhuu liikaa ja Aki Laineen päälle, saisi rauhoittua ja antaa Akin puhua, häntä tykkään kuunnella. Meneeköhän tämä Ylelle tietoon.
Varmuuden vuoksi kannattaa soittaa myös Kansanradioon. Ei ne sieltäkään mihinkään mene, mutta saat kuunnella omaa ääntäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo Häikiöllä Radio Suomessa on miellyttävä ääni, tykkään kuunnella. Tylsän päivän valopilkku.
Samaa mieltä. On oppinut paljon vielä lisää vuosien myötä. Tykkään myös Reetta Arvelasta ja Olli Haapakankaasta mm.
Haapakankaan Olli on kyllä ihan superparas, ja Reetta parina kirsikka kakun päällä. Aamupareista tykkään Pirkkalainen ja Ylönen -combosta. Salaspuro puhuu liikaa ja Aki Laineen päälle, saisi rauhoittua ja antaa Akin puhua, häntä tykkään kuunnella. Meneeköhän tämä Ylelle tietoon.
Varmuuden vuoksi kannattaa soittaa myös Kansanradioon. Ei ne sieltäkään mihinkään mene, mutta saat kuunnella omaa ääntäsi.
Kuka haluaa kuulla omaa ääntänsä? No huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutteko te autotallissa? Tupa on mun mielestä ihmisasunto. Asuuko teidän autonne sitten tuvassa? Liian monta kysymystä tuli, huomenna en kysele mitään.
Jos se isäntä asuukin melkein tallissa, kun Auto on tälle niin tärkeä.
Minä olen isännälle tärkeämpi kuin autot. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se isäntä asuukin melkein tallissa, kun Auto on tälle niin tärkeä.
Minä olen isännälle tärkeämpi kuin autot. Onneksi.
Tämän talon isäntä sanoo minua emännäksi. Meillä ei ole lehmiä.
Vierailija kirjoitti:
Taidan lähteä saunaan
Voi kun olisinkin nyt siellä mökillä, pimeyskään ei haittaisi. Sauna olis lämpiämässä ja sinne pääsis sitten rentoutumaan lyhdyn valossa.
On sanonta, että joku "virittelee paluuta takaisin", niin miten sitä paluuta voi viritellä? Itse osaan viritellä kitaran ja viulun, mutta paluuta en ole koskaan edes yrittänyt virittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan lähteä saunaan
Voi kun olisinkin nyt siellä mökillä, pimeyskään ei haittaisi. Sauna olis lämpiämässä ja sinne pääsis sitten rentoutumaan lyhdyn valossa.
Käytä mielikuvitusta. Se on kuulemma köyhän paras huvitus. Paitsi tietysti jos olet rikas, niin eihän se sitten käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan lähteä saunaan
Onko se semmoista kaipuuta, että olisi pahalta piilossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan lähteä saunaan
Onko se semmoista kaipuuta, että olisi pahalta piilossa?
Ai semmoista, mistä Suvi Teräsniska laulaa?
Vierailija kirjoitti:
Tietotekniikka on perseestä.
Etkö osannut jotain?
Söin juuri lusikallisen juoksevaa hunajaa. Ei kävelevää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minut kutsuttaisiin Tanssii Tähtien kanssa -ohjelmaan, ohjelman nimi pitäisi muuttaa muotoon Hyppii Höppänän kanssa.
Onko koskaan ollut runonlausuntakisoja? Voisi olla opettajat ja taviksia lausumassa.
Ainakin ollut, olympialaisissa. Mitenhän tuomaroitu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesin pyykkikoneessa lakanapyykkiä ja muistin ripustaa ne myös kuivumaan. Muuten en olisi muistanut, mutta laitoin herätyskellon soimaan samoihin aikoihin pesuohjelman päättymisen kanssa. On pitänyt keksiä keinot, kun muisti prakaa.
Minä käytän joka päivä munakelloa muistuttamaan: ikkuna kiinni, käännä pihvit, muista lääke, pese hampaat. jne.
Jossain vaiheessa unohtaa miksi kello soi.
Taidan lähteä saunaan