Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (18303)

Vierailija
18241/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autotallin ovi repsottaa, ja talvikin on tulossa. Ja uudet maksaa maltaita.  Täytyy keksiä siihen jokin tilapäinen tee-se-itse ratkaisu, ettei menis lunta tupaan. 

Asutteko te autotallissa? Tupa on mun mielestä ihmisasunto. Asuuko teidän autonne sitten tuvassa? Liian monta kysymystä tuli, huomenna en kysele mitään. 

Vierailija
18242/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kohta lenkille, sataa ja tuulee sopivan vinhasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18243/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa päättää mitä tekisin tänään ja päivä on puolessa. Paljonkin olisi tekemistä, mutta en osaa päättää mistä aloittaisin. 

Aikoo, aikoo, aikoo aikoa kai?

Vierailija
18244/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autotallin ovi repsottaa, ja talvikin on tulossa. Ja uudet maksaa maltaita.  Täytyy keksiä siihen jokin tilapäinen tee-se-itse ratkaisu, ettei menis lunta tupaan. 

"Antaa tulla lunta tupaan, kyllä lapset lakaisee" sanoi vanha kansa ja vanha kansa ei voinut olla väärässä.

Ai ettäs mä tykkään tästä ketjusta.

Minäkin tykkään.

Kävin perjantaina lääkärissä. Oli nuori nainen ja loistava oli vastaanotto. Selitti perusteellisesti toimenpiteet ja jatkon. Kiireetön myös. Tulipa hyvä mieli.

Vierailija
18245/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein tänään käyttämättömiä vaatteita kierrätykseen. En enää edes muista, mitä vein, olivat siis näkymättömiä mulle eli tarpeettomia. 

Vierailija
18246/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Häikiöllä Radio Suomessa on miellyttävä ääni, tykkään kuunnella. Tylsän päivän valopilkku. 

Vierailija
18247/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavo Häikiöllä Radio Suomessa on miellyttävä ääni, tykkään kuunnella. Tylsän päivän valopilkku. 

Samaa mieltä. On oppinut paljon vielä lisää vuosien myötä. Tykkään myös Reetta Arvelasta ja Olli Haapakankaasta mm.

Vierailija
18248/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutteko te autotallissa? Tupa on mun mielestä ihmisasunto. Asuuko teidän autonne sitten tuvassa? Liian monta kysymystä tuli, huomenna en kysele mitään. 

Jos se isäntä asuukin melkein tallissa, kun Auto on tälle niin tärkeä. 

Vierailija
18249/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottavat hoitamaan hampaita mahdollisimman hyvin, ja niin tulee tunnollisesti tehtyäkin.  Rassasin hammaslangalla välejä, ja paikka irtosi.  Pitää kait sitten ostaa apteekista hampaan tilapäinen paikkausaine hoitoaikaa odotellessa.   Otettava mallia ehkä vähän herra Beanin tempauksesta hammaslääkärillä.   

Vierailija
18250/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. On oppinut paljon vielä lisää vuosien myötä. Tykkään myös Reetta Arvelasta ja Olli Haapakankaasta mm.

Haapakankaan Olli on kyllä ihan superparas, ja Reetta parina kirsikka kakun päällä. Aamupareista tykkään Pirkkalainen ja Ylönen -combosta. Salaspuro puhuu liikaa ja Aki Laineen päälle, saisi rauhoittua ja antaa Akin puhua, häntä tykkään kuunnella. Meneeköhän tämä Ylelle tietoon. 

Vierailija
18251/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalasin äkryyliväreillä liljoja. Hyvin huomaamattomia ja vaatimattomia tietysti. 

Vierailija
18252/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haapakankaan Olli on kyllä ihan superparas, ja Reetta parina kirsikka kakun päällä. Aamupareista tykkään Pirkkalainen ja Ylönen -combosta. Salaspuro puhuu liikaa ja Aki Laineen päälle, saisi rauhoittua ja antaa Akin puhua, häntä tykkään kuunnella. Meneeköhän tämä Ylelle tietoon. 

Mulle tuli superparas sanasta mieleen Superpesis, jota katsoin ennen paljonkin. Nykyisin vain harvakseltaan. Ei oikein jouda, vaikka " joutavalla kuulemma jotain". Mitähän sekin sanonta tarkoittaa? 

Vierailija
18253/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin äsken Karjalaisesta paikalliset uutiset. 

Vierailija
18254/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko kattoo jotain rikossarjaa, joka kestää vielä yli puoli tuntia. Taidan lähteä saunaan. Hän tuskin huomaa, että hävisin johonkin. 

Vierailija
18255/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin äsken yhen Nora Robertsin kirjan. En oikein tiedä mitä mieltä siitä olisin, mutta ehkä sen verran voin kertoa, että on hän kirjoittanut parempiakin kirjoja. 

Tästä tuli mieleeni, että äitini opetti joskus muinoin, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin parempi on ettei sano mitään. 

Vierailija
18256/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on ainoa jota seuraan. Mitähän se kertoo minusta? 

Vierailija
18257/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin äsken yhen Nora Robertsin kirjan. En oikein tiedä mitä mieltä siitä olisin, mutta ehkä sen verran voin kertoa, että on hän kirjoittanut parempiakin kirjoja. 

Tästä tuli mieleeni, että äitini opetti joskus muinoin, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin parempi on ettei sano mitään. 

Tuon opin kun vaikka poliitikot opettelisivat. Tai vaikka kaikki liian innokkaat naapurit. Kyllä olisi maailma parempi paikka elää. 

Vierailija
18258/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt tästä yhtään mitään. Ketään näistä en tunne. Aamupari? Mulla ei vaihdu, sama puoliso aamuin illoin kesättalvet. Tylsähköä.

Vierailija
18259/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään saanut tehtyä sitä korvaushakemusta vakuutusyhtiölle. No, jospa huomenna. Tai sitä seuraavana. Tai sitä seuraavana. 

Vierailija
18260/18303 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee kuulemma huomenna kylään eräs vanhempi pariskunta samalta kylältä. Mitähän keksisin ennen sitä, olisinko sairaana tai tulisiko yllättävä meno. Ripuli on kuulemma hyvä vaihtoehto. Silloin harvat enää tulevat väkisin.