Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17452)
Tahallinen ärsyttäminen on palstan säännöissä kielletty. Tylsät ei sellaiseen lähde muutenkaan.
Odotan erikoislääkärin vastaanotolle pääsyä odotustilassa.
Vielä oli mustikoita metsässä. Isoja ja pehmeitä, sopivia tylsän kaurapuuron päälle. Nyt sormet paljastaa mitä olen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vielä oli mustikoita metsässä. Isoja ja pehmeitä, sopivia tylsän kaurapuuron päälle. Nyt sormet paljastaa mitä olen tehnyt.
Onneksi puolukat ei tahraa
Vierailija kirjoitti:
Tulikuumalla vedellä lähtee mustikkatahrat. Älä sormiin kokeile. Minä kyllä tein niin. Moneen päivään en sitten sormia käyttänytkään.
Pesin ikkunat ulkoapäin, siis pihan puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesin ikkunat ulkoapäin, siis pihan puolelta.
Jaaha. Minä vein puutarhakalusteita suojaan, nyt alkoi sade. Tosi hämärää on sisälläkin. Tuli ihan lapsuuskesät mieleen, kun liiterissä leikittiin sateella. Puun, tuohen, kuivan viljan tuoksut. Turvallinen. Teijo seisoi tukevasti lattialla, lietso vieressä.
Meilläpäin pilvetön taivas. Yhdeksänä syksyinen yö (tai päivä), sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulikuumalla vedellä lähtee mustikkatahrat. Älä sormiin kokeile. Minä kyllä tein niin. Moneen päivään en sitten sormia käyttänytkään.
Sitruuna tai murskattu raparperin varsi puhdistaa mustikkasormet.
Tajuaisikohan kukaan mistään mitään, jos laittaisin Suomalais-ugrilaisten kansojen lipun salkoon?
On kyllä ihan edustava lippu. Ja minä kansojen edustaja, kuten oletettavasti sinäkin.
Uutiset ja valehteleminen.
T: Antti Laine
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitruuna tai murskattu raparperin varsi puhdistaa mustikkasormet.
Hyvä vinkki. Sisko oli nuorena menossa häihin, mustikkasouvilta ei silti säästynyt. Keräsi kertakäyttöhanskat kädessä, vähänkös me muut ihmeteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Odotan erikoislääkärin vastaanotolle pääsyä odotustilassa.
Saitko avun?
Paistan maissintähkän pannulla, en viitsi grilliä vaivata näin pienen asian tähden.
Tänään on syyspäiväntasaus. Lauantaina on täysikuu.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on syyspäiväntasaus. Lauantaina on täysikuu.
Tänään on kuolleiden lasten muistopäivä. Muistan muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika, mitä tekoäly listaa sadan päivän mahdollisuuksiksi. Ehkä realistisin on tämä: Jos teet jotain asiaa vain 20 minuuttia päivässä, olet 100 päivän päästä käyttänyt kyseiseen asiaan yli 33 tuntia keskittynyttä aikaa. Tylsien palstalla?
Ei ikinä. Ajattele miten paljon hukkaan heitettyä aikaa. 20 minuuttia tällä palstalla (tai tässä ketjussa) päivässä on aivan liikaa! Jos nyt 20 minuuttia viikossa niin menettelee. Keksi jotain järkevämpää, mitä vaan. Tuijota vaikka taivaalle ja hengitä syvään.
Tästä tulee mieleen lapsuudessa lauletun virren säe.
"Tiell elon velttona olla ei auta
vaarat ne vaanivat vaeltajaa.
Kunnian kruunua laiska ei voita,
turhaan ei aikaansa tuhlata saa."
Soo soo
Riviväli väärä. Höh ja pöh ja :)
Vitsivitsi
En ole tuo edellinen, jolle kommentoit, mutta jos tekee rivinvaihdon runossa, että sen muoto säilyy, rivinvälistä tulee automaattisesti iso. Osaatko sanoa, miten sen saa pienennettyä normaaliksi?
En tiedä, eikä mua oikeasti häiritse :)
Joku muu vetää herneen nenuun, kun ei hänen määräyksiään totella. Siksi vitsailin. On niin helppo ärsytettävä tuo :(
Jos lähtee tahallaan ärsyttämään muita, on turha valittaa seurauksista. Niin makaa kuin petaa.
Syksyllä voi odottaa mitä vaan. Jos joutuu myrskyrintaman keskelle, on helpotus, kun äkkiä huomaa, että myrsky on siirtynyt toisaalle raivoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Paistan maissintähkän pannulla, en viitsi grilliä vaivata näin pienen asian tähden.
Grilli miettii: Taitaa olla syksy, kun paistavat maissit sisällä. Kesän työt on tehty. Talviunille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika, mitä tekoäly listaa sadan päivän mahdollisuuksiksi. Ehkä realistisin on tämä: Jos teet jotain asiaa vain 20 minuuttia päivässä, olet 100 päivän päästä käyttänyt kyseiseen asiaan yli 33 tuntia keskittynyttä aikaa. Tylsien palstalla?
Ei ikinä. Ajattele miten paljon hukkaan heitettyä aikaa. 20 minuuttia tällä palstalla (tai tässä ketjussa) päivässä on aivan liikaa! Jos nyt 20 minuuttia viikossa niin menettelee. Keksi jotain järkevämpää, mitä vaan. Tuijota vaikka taivaalle ja hengitä syvään.
Tästä tulee mieleen lapsuudessa lauletun virren säe.
"Tiell elon velttona olla ei auta
vaarat ne vaanivat vaeltajaa.
Kunnian kruunua laiska ei voita,
turhaan ei aikaansa tuhlata saa."
Soo soo
Riviväli väärä. Höh ja pöh ja :)
Vitsivitsi
En ole tuo edellinen, jolle kommentoit, mutta jos tekee rivinvaihdon runossa, että sen muoto säilyy, rivinvälistä tulee automaattisesti iso. Osaatko sanoa, miten sen saa pienennettyä normaaliksi?
En tiedä, eikä mua oikeasti häiritse :)
Joku muu vetää herneen nenuun, kun ei hänen määräyksiään totella. Siksi vitsailin. On niin helppo ärsytettävä tuo :(
Jos lähtee tahallaan ärsyttämään muita, on turha valittaa seurauksista. Niin makaa kuin petaa.
Ei hän tajua. Turha selittää. Hän täyttää mielummin ketjut riidalla.
Kaupassa käydessäni havahduin ajatuksissani maitohyllyn vieressä mättämässä maitotölkkejä kärryyni. En ole itse juonut maitoa kymmeniin vuosiin ja lapsetkin jo lähteneet aikaa sitten kotoa, silloin sain kyllä kantaa maitoa urakalla. Jotkut tavat näköjään imeytyvät ydinjatkeeseen. Nolona laitoin tölkit hyllyyn takaisin.