Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (16840)
Huomenta.
Tänään on keskiviikko, syyskuun 16. päivä v.2026. Tämä on tärkeä tieto teille, jotka menette lääkärintarkastukseen ajokortin uusimista varten. Opetelkaa vielä piirtämään kellotaulu, niin hyvin se menee.
Koko Suomessa taitaa olla pilvinen sää tänään. Eikä ole tyyni nyt.
Harmaat pilvet ovat niin kauniita.
Oli paras aamupala taas. Ai että. Meni kokonaan.
Harmaata on, ja sateellekin tuli kiire ja hoppu aloittaa jo aamusta. Menis sitten vaan äkkiä ohi, että pääsis jatkamaan ulkotöitä.
Vierailija kirjoitti:
Harmaata on, ja sateellekin tuli kiire ja hoppu aloittaa jo aamusta. Menis sitten vaan äkkiä ohi, että pääsis jatkamaan ulkotöitä.
No mutta, sadehan on paras keli. Saisi ilmaiset suihkutkin kaupan päälle.
Mua väsyttää. Taidan jatkaa unia.
Kello on 9.42. Meiltä ei lopu aika ihan heti tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankin uuden syyspipon, mikä on aika magee. :D
Oui! Minäkin hankin punaisen baskerin, sellaisen ranskalaistyylisen. Voi ei, olenko nyt hupakko jos puen sen päähäni?
Huivia ei ainakaan enää tuohon kannata harkitakaan. Ei ole hyväksi täällä rännän ja sateen keskellä liian mannermainen sentään olla.
Liian myöhäistä, koska minulla oli jo huivi valmiiksi hankittuna. Alkoi vaivaamaan, kun en halua hupakon leimaa. Uskallanko edes kertoa, että minulla on sängyn alla punaiset ranskalaiset korkokengät.
Nyt kyllä liikutaan jo varsin vaarallisilla vesillä.
Samaa ajattelin, olisiko koku muu ketju remakampi, sopivampi alusta?
Punaiset korkkarit??? Silmiin sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Oli paras aamupala taas. Ai että. Meni kokonaan.
Ei se ilo onneksi kauaa kestä. Kohta on taas nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Missä mummo luuraa?
Tylsät ei ole uteliaita. Mummo voi hyvinkin olla täällä, mutta haluaa tietenkin olla rauhassa. Älä kysele.
Vaihdoin lakanat, tuli hiki. En ole vieläkään terve.
Onpa lötky olo. Olenkohan uupunut vai tulossa kipeäksi?
Vaikka kuinka ahkeroisi, koskaan ei maailma tule valmiiksi. Lopulta kaikki jää kuitenkin kesken itse kultakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä mummo luuraa?
Tylsät ei ole uteliaita. Mummo voi hyvinkin olla täällä, mutta haluaa tietenkin olla rauhassa. Älä kysele.
Kanapastaa syön kohta.
Oho, lainasin näköjään vahingossa ihan asiaan kuulumatonta viestiä. No, ei varmaan ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun sössin tässä elämässä. T. Kanapastan syöjä
Pistä ihmeessä ne jalkaan. Pian on kantapäissä rakot ja päkiöissä känsät ja isovarpaan tyveen ilmestynyt vaivaisenluu etkä selkäkivulta saa nukutuksi. Hupakoksi luuleminen on sen rinnalla kevyttä kamaa.