Miksi naiset puhuu että miehen tulee olla kiltti mutta parisuhteeseen ei kelpaa kilttimies?
Miksi me kiltit miehet emme kelpaa naisille kuin korkeintaan ystäviksi? Ei kiltti mies saa edea seksiä naisilta.
Kommentit (78)
No jos nyt vaikka lähdetään tuosta liikkeelle että valitat, vonkaat ja kerjäät jo ennen kuin olet edes tavannut naista. Mitä ajattelet naisen saavan irti tuollaisesta?
Mitä konkreettisesti teet naisten kanssa? Ei ketään kiinnosta sun identiteetti tai joku filosofia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä konkreettisesti teet naisten kanssa? Ei ketään kiinnosta sun identiteetti tai joku filosofia.
Haukun naisia netissä.
Logiikka on hyvin harvan naisen vahvuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukun naisia netissä.
Kolme sanaa miksi et kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Logiikka on hyvin harvan naisen vahvuus.
Niinpä. Niin kuin esimerkiksi on ihan loogista, että nainen haluaa naisia vihaavan ja esineellistävän kilttimiehen. Miksi eivät tule täältä kotoa hakemaan?
Kaveriksi jää jos ei uskalla tehdä kunnon aloitteita. Eikä niiden teko ole mikään kiltteyden vastakohta vaan on ihan normaalia tehdä selkeä aloite jos on jostain naisesta kiinnostunut.
Ja kyllä varsin moni nainen haluaa kiltin miehen. Mutta ei mitään nyhveröä joka ei saa edes aloitetta aikaan.
Minun mieheni on kiltti. Minun mieheni on itsevarma. Minun mieheni laittaa minut ja perheen ykkössijalle. Minun mieheni osaa pitää puolensa. On kiltti, nössö ei ole.
Arvostan kunnioitan rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukun naisia netissä.
Just tuollaisia te naiset olette! Minä otan koko ajan kontaktia naisiin mm. huoritellen, mutta ei kelpaa. Teille ei kelpaa mikään!
Kelpaisko sulle homottelu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukun naisia netissä.
Just tuollaisia te naiset olette! Minä otan koko ajan kontaktia naisiin mm. huoritellen, mutta ei kelpaa. Teille ei kelpaa mikään!
Kelpaisko sulle homottelu?
No ei todellakaan kelpaa, paitsi jos olen tosi kovassa kännissä.
Koska hoe_math paljasti ison miehistä hakevan draamaa. Jopa kilttien.
Vierailija kirjoitti:
Koska hoe_math paljasti ison miehistä hakevan draamaa. Jopa kilttien.
*ison osan
Kilttimies ei ole uskollinen. Hän on mukava joojoo -mies, mutta hänelle pelottavan tilanteen tullessa eteen on täysin nössö ja pelokas. Kilttimies ei uskalla sanoa naiselle ei ja siksi lähtee kenen tahansa mukaan, vai kotona olisi oma vaimo. Erosin tällaisesta. Otan mieluummin alfan, josta tiedän, mitä hän ajattelee ja tekee.
Oikeestki kiltit miehet on mahtavia. Ulisevat kilttimiehet halveksii naisia ja se paistaa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Painu inceli uuniin.
Täällä on jenkkikin paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Oikeestki kiltit miehet on mahtavia. Ulisevat kilttimiehet halveksii naisia ja se paistaa läpi.
Ja piirtelevät karttoja joita ostelee toiset miehet
Eräs mies kertoi minulle jutun, jota alkuun nuorena pidin sovinistisena, mutta kyllä tuo noin on, ja myös naisilla vastaavasti, eli "Mies tarvitsee 3 naista. Yksi on kiltti kokki, kotihengetär, lasten imettäjä ja kasvattaja. Toinen on rietas iloittelija, jonka kanssa mies voi unohtaa hetkeksi murheensa ja antaa nautintojen viedä. Kolmas on "hyvä jätkä", jonka kanssa tekee töitä, matkustaa ja hoitaa hommat kaverina niin että työnantajakin on tyytyväinen. Tämä kolmas ei välttämättä levitä haarojaan miehelle lainkaan, mutta on vähinään henkinen tukitolppa ja järki".
Eikös se meillä naisilla ole vähän sama juttu, haetaan turvallista kodin ylläpitäjää, sitten rietasta seikkailijaa ja kolmanneksi työpaikan tukipilaria töiden tekemiseen?
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies kertoi minulle jutun, jota alkuun nuorena pidin sovinistisena, mutta kyllä tuo noin on, ja myös naisilla vastaavasti, eli "Mies tarvitsee 3 naista. Yksi on kiltti kokki, kotihengetär, lasten imettäjä ja kasvattaja. Toinen on rietas iloittelija, jonka kanssa mies voi unohtaa hetkeksi murheensa ja antaa nautintojen viedä. Kolmas on "hyvä jätkä", jonka kanssa tekee töitä, matkustaa ja hoitaa hommat kaverina niin että työnantajakin on tyytyväinen. Tämä kolmas ei välttämättä levitä haarojaan miehelle lainkaan, mutta on vähinään henkinen tukitolppa ja järki".
Eikös se meillä naisilla ole vähän sama juttu, haetaan turvallista kodin ylläpitäjää, sitten rietasta seikkailijaa ja kolmanneksi työpaikan tukipilaria töiden tekemiseen?
Ei. Panostaa siihen deittailuun
Sussa on jotain vikana jos et kelpaa. Ja nyt ei puhuta kilttiydestä