Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (16834)
Meillä on tunti ja vartti aikaa. Ei mitään kiirettä.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin tänään neljä vuotta vanhan autoni (uutena n.75.000€) pienempään. Vanhasta sain vaihdossa 35.000€. (ulkomailla)
Pienempi auto onkin näppärämpi ajaa parkkiruutuun tai talliin.
Minun autoni huutaa kuin tapettava sika, kun ajan sen autotalliin. Silloin on keskellä, kun kamerassa molemmat kyljet hehkuvat punaisina.
Vierailija kirjoitti:
Tein raejuusto-lättyjä. Oli tarkoitus jättää niitä aamuksi mutta söin kaikki.
No nyt lihakset kasvavat yön aikana, kun söit raejuustoa. Ehkä mahakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankin uuden syyspipon, mikä on aika magee. :D
Oui! Minäkin hankin punaisen baskerin, sellaisen ranskalaistyylisen. Voi ei, olenko nyt hupakko jos puen sen päähäni?
Huivia ei ainakaan enää tuohon kannata harkitakaan. Ei ole hyväksi täällä rännän ja sateen keskellä liian mannermainen sentään olla.
Liian myöhäistä, koska minulla oli jo huivi valmiiksi hankittuna. Alkoi vaivaamaan, kun en halua hupakon leimaa. Uskallanko edes kertoa, että minulla on sängyn alla punaiset ranskalaiset korkokengät.
Vierailija kirjoitti:
Raejuusto aiheuttaa ummetusta, ainakin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oui! Minäkin hankin punaisen baskerin, sellaisen ranskalaistyylisen. Voi ei, olenko nyt hupakko jos puen sen päähäni?
Huivia ei ainakaan enää tuohon kannata harkitakaan. Ei ole hyväksi täällä rännän ja sateen keskellä liian mannermainen sentään olla.
Liian myöhäistä, koska minulla oli jo huivi valmiiksi hankittuna. Alkoi vaivaamaan, kun en halua hupakon leimaa. Uskallanko edes kertoa, että minulla on sängyn alla punaiset ranskalaiset korkokengät.
Pidä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olisin voinut syödä, jos...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin tänään neljä vuotta vanhan autoni (uutena n.75.000€) pienempään. Vanhasta sain vaihdossa 35.000€. (ulkomailla)
Auto on huono sijoitus.
Meillä auto on kulkuväline
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä liikutaan jo varsin vaarallisilla vesillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt lihakset kasvavat yön aikana, kun söit raejuustoa. Ehkä mahakin?
Tai todennäköisesti molemmat
Mun ukko nukahti jo. Minä en vielä. Toivottavasti kuitenkin kohta.
Huomenna voisi tehdä lanttukukkoa tai muikkukukkoa.
Kävin tänään katsomassa pientä lapsenlastani. Oli söpö ja pieni.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna voisi tehdä lanttukukkoa tai muikkukukkoa.
Nyt vesi herahti kielelle. Ei mahtanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartteisin uudet silmälasit, mutta ne mokomat ovat tolkuttoman kalliit.
Löysin netistä yhden silmälasifirman, jonka muutamia kehysmalleja voi kokeilla naamaansa netissä. Olisin kokeillut mutta kun en näe ilman silmälaseja mitään. Näkyy vain kahdet lasit päällekkäin.
Ota omat lasit pois, laita kehykset päähän ja ota kännykällä kuva.
Meillä on ulkomaalaisia raksamiehiä naapurissa hommissa. Komioita kaiken muun lisäksi. Kelpaa ikkunasta katsella.
No ihan kohta se aika loppuu meiltä tältä päivältä.
Päässä soi laulu
Venäjänmaa toi lapsilleen vanhoja mummoja, joiden sisällä on uusia mummoja, joiden sisällä on uusia mummoja...
Enkä saa sitä loppumaan.