Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (16833)
Hammashygieenikolta tuli viesti, että on varannut mulle ajan lokakuulle. Hyväksyin sen.
Tein tunnin kävelylenkin, nyt väsyttää.
Mun auton rekisterin numerosarja on sama kuin muinaisen ex-heilan. Kirjaimet on eri.
En vain saa revittyä itseäni opiskelemaan, en millään. Avoimen opintoja pitäisi suorittaa. Itsetehty piirakka sen sijaan maistuisi. Pitää jättää vähän muillekin.
Söin. Nyt olen ähkyssä. Siitäs sain mitä ansaitsin!
Vierailija kirjoitti:
En vain saa revittyä itseäni opiskelemaan, en millään. Avoimen opintoja pitäisi suorittaa. Itsetehty piirakka sen sijaan maistuisi. Pitää jättää vähän muillekin.
Piirakka maistuisi mullekin.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko törmänneet ihmisiin, jotka kuuntelevat julkisella paikalla tai lenkillä äänikirjoja KAIUTIN päällä?
Kyllä olen, ja ihmetellyt, miksi. Voivatko edes keskittyä kuulemaansa ja eikös kuulokkeetkin ole keksitty? Samoin jotkut hoitaa puhelunsakin kaiuttimilla.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän saisi hilpeän tuulen?
Itse saan lukemalla vaikka Fingerporin sarjakuvia.
Vierailija kirjoitti:
Aurinko mokoma paistaa.
Juu, ja häikäiseekin liikaa. Kohta se laskeutuukin mailleen, ja pimeys koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tartteisin uudet silmälasit, mutta ne mokomat ovat tolkuttoman kalliit.
Löysin netistä yhden silmälasifirman, jonka muutamia kehysmalleja voi kokeilla naamaansa netissä. Olisin kokeillut mutta kun en näe ilman silmälaseja mitään. Näkyy vain kahdet lasit päällekkäin.
Tänään harmitti yhdessä vaiheessa. Mutta sitten kävelin 6 km kotiin, osan matkasta lippalakki vähän vinossa jottei nenä pala auringossa. Kun pääsin kotiin asti, niin harmitti jo vähemmän.
Ps. Sivelin ranteen ihottumaan pepantteenia. Toivottavasti iho rauhottuu niin kuin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän saisi hilpeän tuulen?
Itse saan lukemalla vaikka Fingerporin sarjakuvia.
Minä katselemalla ADHD-mummoani. Hänen ilonsa ja sähäkkyytensä tarttuu. Harmi.
Kone pyykkää valkopyykkiä pulveriaineella. Nestemäinen valkopesuaine on höpöhöpöä, typeryyttä, nynnyilyä, silmänlumetta ja ykshaileeta.
Nii.
Joku voi piipahtaa jossakin. Silleen vaan piip ja hellurei näkemiin. Painua äänimerkin jälkeen matkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Puhuin tänään kaksi pitkää puhelua. Nyt väsyttää.
Pesin tänään kaksi ikkunaa kummankin kaikilta kuudelta pinnalta. Nyt väsyttää.
Mistä meille on tullut iso musta kärpänen?
Vierailija kirjoitti:
Kone pyykkää valkopyykkiä pulveriaineella. Nestemäinen valkopesuaine on höpöhöpöä, typeryyttä, nynnyilyä, silmänlumetta ja ykshaileeta.
Nii.
Onko näin?
Mietin, ottaisitko television kaukosäätimen käteeni ja alkaisinko räplätä ohjelmatarjontaa. Mutta ehkä en viitsi. Lähden mieluummin tutkimusretkelle jääkaapille.