Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (16159)
Vierailija kirjoitti:
Tylsät ostavat kerralla monta tölkkiä maitoa ja viikon ruoat, ettei tartte mennä kauppaan vaeltelemaan liian usein.
En ostanut maitoa mutta ostin herkkuja ja syön ne yksin.
Vierailija kirjoitti:
Menikö jo toinen päivä ilman ilmoitusta: Meiltä loppuu kohta aika.
Iik. Uneton yö.
Iltavahti on varmaan siellä Keski-Euroopassa hikoilemassa. On muuta puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö jo toinen päivä ilman ilmoitusta: Meiltä loppuu kohta aika.
Iik. Uneton yö.
Iltavahti on varmaan siellä Keski-Euroopassa hikoilemassa. On muuta puuhaa.
Ehkä on eri aikavyöhykkeellä. Juuri kun aikoo kirjoittaa, palsta onkin jo sulkeutunut. Voi mikä pettymys.
Pesin aamulla hiukset, olen pitänyt ne koko päivän ponnarilla.
No. Meiltä loppuu kohta aika.
Kello on 22.05
Meidän lähikaupassa on mukavat kassahenkilöt. Eivät toivottele mitään turhia.
New Yorkissa olin joskus kaupassa, missä rahastettuaan ostokset kassa sanoi vain: "Next" ja sillä hyvä.
Ostan joskus ihan typeriä juttuja. Eilen ostin vessaharjan vaikka mulla on ihan hyvä entinen, joka on parempi kuin tämä uusi. Mutta kun halvalla sain.
Meidän lähikauppa potki kaikki vanhat tutut myyjät pihalle ja nyt siellä on nuoria tekopirteitä asiakaspalvelijoita kyselemässä tyhmiä ja toivottelemassa hyviä päivän jatkoja.
Oman iän voisi ajatella niin, että montako kertaa on kiertänyt auringon ympäri. Eri aikaan on lähdetty kierrokselle, jotkut kesällä, toiset talvella.
Vierailija kirjoitti:
Ostan joskus ihan typeriä juttuja. Eilen ostin vessaharjan vaikka mulla on ihan hyvä entinen, joka on parempi kuin tämä uusi. Mutta kun halvalla sain.
Mimulla on vieläkin avaamattomana se mäntysuopapullo, minkä ostin tarjouksesta muka mattopyykkiä varten. En ole aikonutkaan pestä mattoja missään rannalla, mutta sain mäntysuopaa halvalla.
Hyvää yötä, laitan puhelimen pois.
Ihmettelen, miksi vanhoille ihmisille tarkoitettuja vaatteita esittelee kuvastossa 180-senttinen, nuori malli. Aivan naurettavaa. Tietää heti, ettei tuon näköinen ihminen ikinä vetäisi noita vaatteita päälleen.
Voisivatko mummut ja papat esitellä nuorten vaatteita, napapaitoja, olkapäiltä putoamaisillaan olevia neuleita, rikkinäisiä housuja ja minihameita?
Ennen opetettiin, että vaikka olisi köyhä, pitää olla puhdas ja paikata ja parsia vaatteet. Nyt revitään uudet vaatteet ja tehdään ne kuluneen näköisiksi, että olisi tyylikäs.
Olen harmikseni huono löytämään tekemiäni kommentteja. Nytkin olisin halunnut nähdä, onko joku kommentoinun sitä kun kerroin että alan erakoitua kun yksi viimeisistä hyvistä ystävistäni poistui tuonpuoleisiin, eikä näin vanhana ole helppo saada uusia tilalle.
Mutta en löydä kommenttiani, vaikka miten etsin. Jossain se täällä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mimulla on vieläkin avaamattomana se mäntysuopapullo, minkä ostin tarjouksesta muka mattopyykkiä varten. En ole aikonutkaan pestä mattoja missään rannalla, mutta sain mäntysuopaa halvalla.
Mullakin on nuottiavain, muttei soitinta, jota virittää.
Vierailija kirjoitti:
Meidän lähikauppa potki kaikki vanhat tutut myyjät pihalle ja nyt siellä on nuoria tekopirteitä asiakaspalvelijoita kyselemässä tyhmiä ja toivottelemassa hyviä päivän jatkoja.
En asioisi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ollaan sen tiedon lähteillä, mistä konmarittaminen sai alkunsa.
Nyt aika painaa pää pielukselle.
Öitä