Tenojen käyttö estää elämästä
Onhan se noloa jos uusi kumppani huomaa. Että on Tenat käytössä.
Miten asian voi ottaa esiin? Tämä on ainoa asia joka estää mua harrastamasta seksiä.
Jos tapaan jonkun ja on kiihkeät suutelut yms niin peräännyn vaik olis haluja enempään, koska tää on n o l o vaiva.
Kommentit (14)
Mä tarviin tenoja vain juoksussa tai hyppyjä sisältävissä liikuntaharrastuksissa, joudutko sä käyttämään niitä ihan koko ajan?
Anna kuule mennä niin että tenat ryskyy. Hulluhan se kumppani on jos ei tuota ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tarviin tenoja vain juoksussa tai hyppyjä sisältävissä liikuntaharrastuksissa, joudutko sä käyttämään niitä ihan koko ajan?
Joo joudun ja välillä tai itseasiassa usein on päiviä jolloin huomaan, että mitään ei ole tullut läpi. Mut sit ku tuöee se hetki ettei pysty pidättään, niin en todellakaan pysty :(
Voi olla, että tää on suurimmaks osaks psyykkistä, ne tuo mulle jotain turvaa suojan lisäksi - outoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Anna kuule mennä niin että tenat ryskyy. Hulluhan se kumppani on jos ei tuota ymmärrä.
Lirahtaa varmaan sit harrastaessakin 🤣🤣mut kiitos kannustukswsta, ehkä tää vähän rohkasee mua 🌞ap
Sammutatte valot ja olette säkki pimeässä,niin et myöskään näe toisen kumppanin jarrujälkiä housuissa.
Vakavast ihan, leikkaushoito jos tilanne paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joudun ja välillä tai itseasiassa usein on päiviä jolloin huomaan, että mitään ei ole tullut läpi. Mut sit ku tuöee se hetki ettei pysty pidättään, niin en todellakaan pysty :(
Voi olla, että tää on suurimmaks osaks psyykkistä, ne tuo mulle jotain turvaa suojan lisäksi - outoa. Ap
Et sitten ole ajatellut hakeutua toimenpiteeseen? Minulla(kin) on todettu ponnistusvirtsankarkailu, ja olen menossa sitä korjauttamaan ihan julkiselle puolelle. En halua ryhtyä mihinkään Tena -souviin!!
Jos olet nainen, niin lantionpohjan jumppa auttaa usein vaivaan. Opettele myös rentouttamaan lihakset. Itselläni karkailu johtui liian kireistä lihaksista, kun jännitin kokoajan paikkoja. Tähän auttoi tens-laite minkä sain lainaan lantionpohjan fysioterapeutilta. Hänelle sain lähetteen omasta terveyskeskuksesta. Sain myös hyvät jumppaohjeet.
Yleensä ikätoveri ymmärtää, että voi jo olla vaivojakin. Ja jos on ylivoimaista kertoa toiselle omista vaivoista, niin ei sitten kyllä kannata sellaisen kanssa edes aloittaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole ajatellut hakeutua toimenpiteeseen? Minulla(kin) on todettu ponnistusvirtsankarkailu, ja olen menossa sitä korjauttamaan ihan julkiselle puolelle. En halua ryhtyä mihinkään Tena -souviin!!
Siskolle tehtiin se eikä saanu apua siitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, niin lantionpohjan jumppa auttaa usein vaivaan. Opettele myös rentouttamaan lihakset. Itselläni karkailu johtui liian kireistä lihaksista, kun jännitin kokoajan paikkoja. Tähän auttoi tens-laite minkä sain lainaan lantionpohjan fysioterapeutilta. Hänelle sain lähetteen omasta terveyskeskuksesta. Sain myös hyvät jumppaohjeet.
Tuon tens jutun olen tilannut. Kuinka nopeasti se auttoi ja teitkö usein?ap
Suosittelen lantiopohjalihaksiin erikoistunutta fyssaria. Hän osaa myös selvittää, millaisesta virtsankarkailusta on kyse. Jo alkaa vaihdevuodet lähestyä myäs hormonikorvaushoito voi auttaa.
Joo Tenojoella on lohen pyynti paussilla.
Käyt vaan ottamassa sen miesvaippasi pois ennen tilanteen kehkeytymistä?