Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (16160)

Vierailija
15961/16160 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harmikseni huono löytämään tekemiäni kommentteja. Nytkin olisin halunnut nähdä, onko joku kommentoinun sitä kun kerroin että alan erakoitua kun yksi viimeisistä hyvistä ystävistäni poistui tuonpuoleisiin, eikä näin vanhana ole helppo saada uusia tilalle.

Mutta en löydä kommenttiani, vaikka miten etsin. Jossain se täällä on.

Onnea etsintään, jospa kommentti vielä löytyisi ajan kanssa.  Sama erakoituminen käynnissä täälläkin.  Minullakin oli ns. henkiystävä, jonka kanssa keskustelimme kaikesta mahdollisesta melkein päivittäin sähköpostitse.  Tallensin ne viestittelyt muistitikulle, ja niitä sitten luen, kun ikävä iskee.  Hyviä ystäviä on vaan niin harvassa ja olen aika arka tutustumaan uusiin ihmisiin. 

Vierailija
15962/16160 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan joskus ihan typeriä juttuja. Eilen ostin vessaharjan vaikka mulla on ihan hyvä entinen, joka on parempi kuin tämä uusi. Mutta kun halvalla sain. 

Sulo Vilen, muistatteko?

Muistan toki, olen naaraspuolinen Vilen. Villapipokin löytyy, laitan päähäni kunhan syksy tästä etenee. 

Neuleohje Sulo Vilen pipoon löytyy netistä ja valmiita pipojakin on myynnissä melko halvalla. Se pieni tupsu kruunaa koko komeuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15963/16160 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylvi Salosen ( Emmi Vilen) hauta on Porissa. Hautakiven päällä on upea patsas, lepäävä musta pantteri. Sylvi Salonen oli itse halunnut sellaisen haudalleen. Hän ei ollut tylsä ja huomaamaton ihminen.

Vierailija
15964/16160 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oikein ole tylsiä asioita tai päiviä ollut kuukauteen, menoja enemmän. Kaipaan jo tylsää aikaa. Tulin vain piipahtamaan palstalla.

Mun tylsä ystäväni sanoo aina mulle mökkinsä rappusilla vilkuttaen; kiva kun kävit,  kiva kun menet, tervetuloa uudestaan. 

Vierailija
15965/16160 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin tihkusadepäivän mökillä konmarittamiseen. Keskikoulun kemia vuodelta 1966 ei säkenöinyt. Olin jopa alleviivannut ja kirjoitellut kemian asioita kirjan sivuille. Ei minkäänlaista mielikuvaa. Varmaan oli tylsiä tunteja ne. 

Vierailija
15966/16160 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä hypetystä näistä Bubseista. Haju on paljon voimakkaampi kuin maku. Eivät maistu miltään melkeimpä.

Vierailija
15967/16160 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin tihkusadepäivän mökillä konmarittamiseen. Keskikoulun kemia vuodelta 1966 ei säkenöinyt. Olin jopa alleviivannut ja kirjoitellut kemian asioita kirjan sivuille. Ei minkäänlaista mielikuvaa. Varmaan oli tylsiä tunteja ne. 

Kemian kaavat oli kyllä vaikeat muistaa. Käytännön harjoituksista muistan, kun aineyhdistelmistä sai aikaan pienen pamauksen.  Joskus jostain kokeilusta iski tulenlieskat.

Vierailija
15968/16160 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään niin hieno sää, että kuskasin kaikki petivaatteet pihalle.  Ulkoilman raikkaisiin lakanoihin kohta sukellan. 

Öitä

Vierailija
15969/16160 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
15970/16160 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön vaipan alle on jo jäänyt maa

On aika valot sammuttaa. 

Vierailija
15971/16160 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi vanhoille ihmisille tarkoitettuja vaatteita esittelee kuvastossa 180-senttinen, nuori malli. Aivan naurettavaa. Tietää heti, ettei tuon näköinen ihminen ikinä vetäisi noita vaatteita päälleen.

Voisivatko mummut ja papat esitellä nuorten vaatteita, napapaitoja, olkapäiltä putoamaisillaan olevia neuleita, rikkinäisiä housuja ja minihameita?

Suomalaisten naisten keskipituus on 163,2 cm. Yli 65-vuotiaiden naisten keskipituus on 159,4 cm.

Tuosta voi laskea, kuinka vanhaksi pitää elää että mahtuu kuoltuaan kenkälaatikkoon. 

Vierailija
15972/16160 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhäaamu, mutta en aio mennä kirkkoon. Ehkä kuuntelen radiosta aamuhartauden kun muistuu ne lapsuuden virret mieleen.

Vierailija
15973/16160 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harmikseni huono löytämään tekemiäni kommentteja. Nytkin olisin halunnut nähdä, onko joku kommentoinun sitä kun kerroin että alan erakoitua kun yksi viimeisistä hyvistä ystävistäni poistui tuonpuoleisiin, eikä näin vanhana ole helppo saada uusia tilalle.

Mutta en löydä kommenttiani, vaikka miten etsin. Jossain se täällä on.

Tylsä viestini on tämä: ei kannata sitä etsiä, jos joku kommentoi viestiäsi, se löytyy myöhemmin kuin missä alkuperäinen on.

Vierailija
15974/16160 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin metsässä hakemassa eilen kaadetut koivunrungot. Liukasta, märkä maa  ja arvaamattomia koloja, onneksi en kaatunut yksin siellä. Nyt perunat kiehuu. Jollekin tylsää, minä hullu tykkään työnteosta.

Vierailija
15975/16160 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin metsässä hakemassa eilen kaadetut koivunrungot. Liukasta, märkä maa  ja arvaamattomia koloja, onneksi en kaatunut yksin siellä. Nyt perunat kiehuu. Jollekin tylsää, minä hullu tykkään työnteosta.

Nyt jo kadun. Meni vähän yli. Mutta siis kestän työntekoa.

Vierailija
15976/16160 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ysein meidän naisten ja miesten elinajanodotetta? Ei tässä enää kovin monta vuotta ole jäljellä, kun pitää lähteä🥲

Vierailija
15977/16160 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lähes kasikymppinen ja 166 pitkä, kylläpä minä pitkä olen , enkä aikoinaan lukiossa edes pisin ollut. En ihan usko , että nykynaisen keskipituus on tuo 163 ja jotain???

Vierailija
15978/16160 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin ysein meidän naisten ja miesten elinajanodotetta? Ei tässä enää kovin monta vuotta ole jäljellä, kun pitää lähteä🥲

Kuka tietää miten tylsää siellä on?  Voi olla jopa tylsempää, ei siis huolta!

Vierailija
15979/16160 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lähes kasikymppinen ja 166 pitkä, kylläpä minä pitkä olen , enkä aikoinaan lukiossa edes pisin ollut. En ihan usko , että nykynaisen keskipituus on tuo 163 ja jotain???

Näin sanovat tilastot. Sata vuotta sitten suomalaisnaisten keskipituus oli 154 cm. 

Vierailija
15980/16160 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalausnaisten keski-ikä on 44,5 vuotta. Yleisin ensimmäinen etunimi on Tuula. Keskivertonainen on 163 cm pitkä ja painaa 73 kiloa.

Harva kai nämä kaikki keskiarvomääreet täyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan