Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (16161)
Vierailija kirjoitti:
Olen matkalla maineeseen.
"Kunnia menee, mutta maine kasvaa." Jos olet sen kaikkein vanhimman ammatin harjoittaja. Isäni kasvatusohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Joo laitoin laskutaitoni, peliin tilillä 15 euroa ja kolikkoni esiin , hain pari litraa viiniä ja kuusi kaljaa, eikö ole epätoivoista touhua.Huomenna tulee rahaa tilille mutta kun en malttanut odottaa?
Paljonko pari litraa viiniä ja kuusi kaljaa maksavat? Luulin että enemmän, ei ole kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Aina aurinkoisella säällä tulee mieleen ikkunoiden pesu, vaikka pilvisenä päivänä se onnistuisi paremmin.
Aivan, jokin vaativa ääni, ehkä äidin, muistuttaa, että olis nyt aloitettava ikkunoiden pesu. En kuuntele ja keksin jotain kivempaa tekemistä. Joskus sitten.
Ketjun viimeiset aiheet ? En tiedä. Nautitaan.
Olipas kaunis auringonlasku ja heti alkoi pimetä. Ei kai vaan ukkosta tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina aurinkoisella säällä tulee mieleen ikkunoiden pesu, vaikka pilvisenä päivänä se onnistuisi paremmin.
Aivan, jokin vaativa ääni, ehkä äidin, muistuttaa, että olis nyt aloitettava ikkunoiden pesu. En kuuntele ja keksin jotain kivempaa tekemistä. Joskus sitten.
Minun äitini ei ollut vaativa. Ihan itse olen kehittänyt nuo vaatimukset.
Miksi tuulen nopeus ilmoitetaan metreinä sekunnissa? Olisi helpompi ymmärtää jos käytettäisiin nopeutta kilometrejä tunnissa: tuuli puhaltaa 5 km tunnissa eli kävelyvauhtia, tai tuuli puhaltaa 20 kilometriä tunnissa eli pyöräilyvauhtia jne. Myrskytuuli voi olla esim. 80 km tunnissa ja kaikki tietäisivät sen kun ovat ajaneet/olleet auton kyydissä joka kulkee 80 km tunnissa.
Mun asunto on kylmä , on varjon puolella koko päivän eikä lämmöt vielä päällä että sais patterit lämpimäksi, se on tylsää tänään.
Meiltä loppuu puolentoista tunnin päästä aika.
Näin tänään Jahtijakt-pukuisen miehen taluttamassa suomenpystykorvaa. 🐕
Tuli jokseenkin ylpeä ja isänmaallinen olo itselleni.
Syysastereissa lenteli tänään amiraaliperhonen, ohdakeperhonen ja ampiaispuuhari. Paljon muitakin pörriäisiä lenteli. Kohta kaikkien pörriäisten lento loppuu. Syksy on tullut ja vähän liian aikaisin.
Mun siskolla on tänään synttärit. Hän täytti 57 vuotta.
Huomenna on herätyskello soimassa klo 4.00. Ehtisin vielä nukkua reilut 6 tuntia, jos kohta nukahtaisin.
Kaikkea sitä pitääkin sattua.
Vierailija kirjoitti:
Syysastereissa lenteli tänään amiraaliperhonen, ohdakeperhonen ja ampiaispuuhari. Paljon muitakin pörriäisiä lenteli. Kohta kaikkien pörriäisten lento loppuu. Syksy on tullut ja vähän liian aikaisin.
Eipä! Odotettu pimeä sateinen synkkä syksy! Se on parasta!
Jalka on 12 tuumaa, maili on 5280 jalkaa
Pauna on 16 unssia
Gallona on 231 kuppia
Siinä teille mallia.