Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (16166)

Vierailija
15761/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkalla maineeseen. 

Vierailija
15762/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri banaanin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15763/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisessä ei paljon karvoja kasva, mutta aina niiden parissa pitää askarrella.

Vierailija
15764/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitysmaissa ei ole länsimaille tyypillisiä elintasosairauksia. Ei kyllä elintasoakaan. Sairaudet tulee kylkiäisinä.

Afrikan väestö on maailman nuorinta. Mediaani-ikä on noin 19,5 vuotta. 

Keskiajalla hyvin syöneet naiset saattoi synnyttää 15 lasta. Kuolivat viimeistään kolmekymppisinä lapsivuodekuumeeseen. Keski-ikä on siitä noussut. 

Vierailija
15765/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ollut oikein nyppimispäivä.  Leivoin sarvia ja omenatortun, niissä piti nyppiä rasva jauhoihin.  Sitten nypin kukkien siemeniä ja lopuksi lehtokotiloita pihalta.  Mitähän vielä.  Kohta alkaa nyppiä jo itseäkin. 

Vierailija
15766/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonpäivät voisi aivan hyvin korvata numeroilla 1-7.

Tai oikeastaan viikon voisi määritellä viiden tai kymmenen päivän pituiseksi, olisi helpompi laskeakin.

Vielä kun maapallo, kuu ja aurinkokin siirtyisivät kymmenjärjestelmään, olisi kätevää.

Vierailija
15767/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä sentään pituus-paino- ja tilavuusmitat ovat kymmenjärjestelmässä, ettei ole sekavaa kuten Amerikassa.

Vierailija
15768/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin hotelliin. Olen täällä yötä, kun on pakko. 

Vierailija
15769/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitysmaissa ei ole länsimaille tyypillisiä elintasosairauksia. Ei kyllä elintasoakaan. Sairaudet tulee kylkiäisinä.

Keskiajalla hyvin syöneet naiset saattoi synnyttää 15 lasta. Kuolivat viimeistään kolmekymppisinä lapsivuodekuumeeseen. Keski-ikä on siitä noussut. 

Mun äiti synnytti 16 lasta. Mä olen neljäs. 

Vierailija
15770/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh 😅 

Vierailija
15771/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinne pitkä matka? En oo ikinä käynyt. 

Vierailija
15772/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt. 

Vierailija
15773/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on 7, olen 5.

Vierailija
15774/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ystäviä. 35v nuorempia kuin minä. Fiksuja on nykynuoret.

Vierailija
15775/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puolukoita poimimassa.  Kimalainen änkesi ensin selkäreppuuni sitten saappaaseeni. Olikohan sillä turvaton olo, etsi lohtua ja minä roisto pyysin menemään matkoihinsa. Anteeksi kimalainen ja kaikki kaverisi, olette tärkein asia maailmassa. 

Minäkin kävin poimimassa puolukoita, sain ämpärin täyteen. Mutta minun seurana olivat hirvikärpäset, ja kyllä, tapoin ne kaikki. Vielä kotimatkalla kaivoin päästä hirvikärpäsiä. Tämäkin vitsaus on tullut meille idästä.

Vierailija
15776/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen puolukoita poimimassa.  Kimalainen änkesi ensin selkäreppuuni sitten saappaaseeni. Olikohan sillä turvaton olo, etsi lohtua ja minä roisto pyysin menemään matkoihinsa. Anteeksi kimalainen ja kaikki kaverisi, olette tärkein asia maailmassa. 

Minäkin kävin poimimassa puolukoita, sain ämpärin täyteen. Mutta minun seurana olivat hirvikärpäset, ja kyllä, tapoin ne kaikki. Vielä kotimatkalla kaivoin päästä hirvikärpäsiä. Tämäkin vitsaus on tullut meille idästä.

Meidän puolukkatantereella on harva männikkö, tuulenvire ja nolla hirvikärpästä. Jee.

Vierailija
15777/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo laitoin laskutaitoni, peliin  tilillä 15 euroa  ja kolikkoni esiin  , hain pari litraa viiniä ja kuusi kaljaa, eikö ole epätoivoista touhua.Huomenna tulee rahaa tilille mutta kun en malttanut odottaa?

Vierailija
15778/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän puolukkatantereella on harva männikkö, tuulenvire ja nolla hirvikärpästä. Jee.

Joo mutta lohduksi teille niistä ei ole yleensäkkään vaaraa ihmiselle, kärpänen erehtyy ja ihmisverestä ja ihosta sille ei ole mitään hyötyä.Neuvo myöskin välttäkää metsässä olessanne tummia vaatteita.

Vierailija
15779/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta lohduksi teille niistä ei ole yleensäkkään vaaraa ihmiselle, kärpänen erehtyy ja ihmisverestä ja ihosta sille ei ole mitään hyötyä.Neuvo myöskin välttäkää metsässä olessanne tummia vaatteita.

Minä saan hirvikärpäsen puremasta pahan allergisen reaktion: puremakohta kutiaa ja alkaa märkiä. Kutina kestää monta viikkoa eikä siihen auta mitkään voiteet tai antihistamiinit. 

Vierailija
15780/16166 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole kuullutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän