Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (15752)
Vierailija kirjoitti:
Tää on palstan vaikuttavin ketju. Niin asiallinen
Todella, täällä ei hötkyillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en tykkää valehtelijoista, piikittelijöistä, suosion kärttäjistä, nimittelijöistä, peukkujen kyttääjistä, varkaista, riitelijöistä, kiroilijoista ja ikuisesti oikeassa olijoista. Onneksi sellaiset ei viihdy tässä ketjussa.
Minä en selvästikään tykkää sinusta. Et taida osata olla edes tylsä, pelkästään ärsyttävä.
Vedän harmaan nutun niskaan ja painun liiteriin. Ulkona näet paistaa aurinko.
Piika saakin jäädä sinne liiteriin!
Ootpa äveriäs, jos sullon piika, hus pois kehuskelemasta.
Vaikertaa, lauletaan yhdessä laulussa. Kuvaava sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en tykkää valehtelijoista, piikittelijöistä, suosion kärttäjistä, nimittelijöistä, peukkujen kyttääjistä, varkaista, riitelijöistä, kiroilijoista ja ikuisesti oikeassa olijoista. Onneksi sellaiset ei viihdy tässä ketjussa.
Minä en selvästikään tykkää sinusta. Et taida osata olla edes tylsä, pelkästään ärsyttävä.
Varasteleva piika on talon tuho, sanottiin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun piikas vielä huonotapainen? En kehtais täällä kehuskella. Kannattais varmaan itse käydä tmannilla nyrpeänä, ettei kukaan muu kehtais lähestyä kuin toiset tylsät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun piikas vielä huonotapainen? En kehtais täällä kehuskella. Kannattais varmaan itse käydä tmannilla nyrpeänä, ettei kukaan muu kehtais lähestyä kuin toiset tylsät.
Ei oo mulla piikaa, mutta voihan niitä jossain olla. Tiedä, vaikka varasteleviakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt joskus.
No. Mitä nyt vähän innostuttiin kirjastoautosta... palattiin ruotuun heti, kun toruja tuli. Nolottaa kyllä moinen riehaantuminen. *painaa katseen maahan nöyränä.
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikko. Maanantai vois oikeasti olla nimeltään alkuviikko, lauantai olis loppuviikko. Ok? Muut viikonpäiväthän ei oikein tarkoita mitään.
Onpa syvällistä pohdintaa. Arvostan.
Jos luovuttais viikonpäivistä kokonaan? Vähän manana-meiningillä elettäis, sillai relaten. Olis noi alkuviikko ja loppuviikko. Koska bussi tulee? Joskus alkuviikosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos luovuttais viikonpäivistä kokonaan? Vähän manana-meiningillä elettäis, sillai relaten. Olis noi alkuviikko ja loppuviikko. Koska bussi tulee? Joskus alkuviikosta.
Hieno idea. Tai siis silleen ihan kelpo: millos sullon lääkäriaika? Joskus loppuviikosta. Jos lääkäri tulee töihin loppuviikosta vai vasta joskus alkuviikosta... niin tai minkä viikon loppuviikosta?
Joissain maissa ne elää noin. Ei ole kellään verenpainetta ja burnout on tuntematon käsite.
Vaik luulis, et niillähän just olis.