Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (15496)
Huomasin että eilen oli 24 tuntia vuorokaudessa ja luultavasti saman verran on tunteja tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna me saadaan ihmisille taottua päähän että jos sulla on punnittava tuotteita esim hedelmiä tai vihanneksia niin punnitkaa ne!!!! Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin kassalla seisoa kun edellä oleva ei ole niitä omenia punninnut itse.
Rauhoitu. Tylsät on aina lehmätyyniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein dna-testin ja yllätys oli iso, kun paras ystäväni on minun 4. serkkuni. Ystävälle tuli vielä isompi yllätys: hänelle löytyi velipuoli. Olen tutkinut sukua, äidin puolelta sukujuuria löytyy Skotlannista, isän sukujuuret ovat Karjalan kannaksella. Mitään kuninkaita tai hevosvarkaita ei löytynyt.
Suomessa on jonkun verran skotlantilaista geeniperimää.
Isäni suvussa oli merenkulkijoita monessa polvessa. Osa on hyvin tummaverisiä, osa punertavatukkaisia. Olisi mielenkiintoistakin teettää tuo dna-testi, virtaako suonissa ulkomaalaista verta.
Sivusta
Lapsenlapseni ristiäiset olivat tänään.
Käyn kohta kaupassa ruokaostoksilla ja apteekissa.
Kun kävin keskustassa, siellä oli koko ajan kauhea meteli. Joku pörinä joka suunnasta. Onneksi asun kaukana kaikesta.
Arja Koriseva laulaa radiossa.
Vieressäni olevassa liikkeessä myydään ilmeisesti sähkökitaroita, kun niitä on näyteikkunassa monta esillä. En osta, kun en osaa soittaa enkä viitsi harjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä dna testit ole kumminkin toisistaan poikkeavia ainakin jossain määrin,jotkut on tehneet useita testejä eri firman kautta ja ne on olleet erilaisia. Ja ilmeisesti dna jää myös tietokantaan on kumminkin arvokasta tietoa esim. Poliisille.
En tee. Tiedä keneksi paljastuisin.
Tyyros Tylsän jälkeläiseksi?
Tai kenties tämän ketjun aloittajaksi.
Pudottelin niska kenossa omenoita vanhasta korkeasta puusta. Poimurillakaan ei kunnolla yltänyt. Joka syksy mietin, pitäiskö lyhentää ja keväällä ei sitten kerkiä. Siinä se vaan taas seistä jököttää ja niskat nyrjäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin että eilen oli 24 tuntia vuorokaudessa ja luultavasti saman verran on tunteja tänäänkin.
Vuorokausi pitenee 1,7 - 2,3 millisekuntia vuosisadassa.
En viitsi käyttää silmälasejani aina silloin kun tarvitsisin. Turhamaisuus voittaa siis yhä käytännöllisyyden. Saa nähdä milloin se kääntyy toisinpäin.
Mulla on mulle sopiva mies.
Tänään ei tarvitse villatakkia eikä villasukkia.
Mä haluaisin sähköpyörän mutta ei oo rahaa siihen.
Söin kasvispiirakkaa. Ihan ite tein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä dna testit ole kumminkin toisistaan poikkeavia ainakin jossain määrin,jotkut on tehneet useita testejä eri firman kautta ja ne on olleet erilaisia. Ja ilmeisesti dna jää myös tietokantaan on kumminkin arvokasta tietoa esim. Poliisille.
En tee. Tiedä keneksi paljastuisin.
Tyyros Tylsän jälkeläiseksi?
Tai suomenpystykorvaksi
Ikkunasta peilautuu elämä hyvin.
Tai se ainokainen oli koliikkivauva, joka vei vaimon voimat ja kauneuden. August tuskin jakoi 50/50 hoitovastuuta. 382 olisi lannistanut innokkaimmankin isän.