Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (15496)

Vierailija
15321/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli aamukahvin jälkeen ripuli. 

Vierailija
15322/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin laihtua nopeasti mutta ei onnistu. 

Niin minäkin. Aikataululla ei niin väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15323/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko yöllä syömässä niitä Kekkosen kakkuja?

Vierailija
15324/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko yöllä syömässä niitä Kekkosen kakkuja?

No en, mutta olen tainnut syödä Ester Ståhlbergin leivoksia. Alkuperäisiä. 

Vierailija
15325/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa ostamassa pakastusrasioita ja turkkilaista jogurttia. Leivon tänään omenapiirakan ja pakastan kaksi litraa tyrniä. Pakastin on jo melkein täynnä, siellä on mustikoita, punaherukoita ja raparperiä. Leivon talvella mustikka- ja raparperipiirakkaa. Tyrnit syön rasvattoman ja maustamattoman jogurtin kanssa. 

Vierailija
15326/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella puolalaisella on kuninkaalliset sukujuuret, koska muutama sata vuotta sitten eräällä puolalaisella kuninkaalla oli 382 lasta. Ehkä heistä joku jäi kotimaahansa sukua jatkamaan. Onkohan Lech Walesa tutkinut juuriaan. 

Vierailija
15327/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein dna-testin ja yllätys oli iso, kun paras ystäväni on minun 4. serkkuni. Ystävälle tuli vielä isompi yllätys: hänelle löytyi velipuoli. Olen tutkinut sukua, äidin puolelta sukujuuria löytyy Skotlannista, isän sukujuuret ovat Karjalan kannaksella. Mitään kuninkaita tai hevosvarkaita ei löytynyt.

Vierailija
15328/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella puolalaisella on kuninkaalliset sukujuuret, koska muutama sata vuotta sitten eräällä puolalaisella kuninkaalla oli 382 lasta. Ehkä heistä joku jäi kotimaahansa sukua jatkamaan. Onkohan Lech Walesa tutkinut juuriaan. 

August II Väkevä oli tämä sankari. Vaimonsa kanssa sai vain yhden lapsen.

Vierailija
15329/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein dna-testin ja yllätys oli iso, kun paras ystäväni on minun 4. serkkuni. Ystävälle tuli vielä isompi yllätys: hänelle löytyi velipuoli. Olen tutkinut sukua, äidin puolelta sukujuuria löytyy Skotlannista, isän sukujuuret ovat Karjalan kannaksella. Mitään kuninkaita tai hevosvarkaita ei löytynyt.

Suomessa on jonkun verran skotlantilaista geeniperimää.

Vierailija
15330/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kaupassa ostamassa pakastusrasioita ja turkkilaista jogurttia. Leivon tänään omenapiirakan ja pakastan kaksi litraa tyrniä. Pakastin on jo melkein täynnä, siellä on mustikoita, punaherukoita ja raparperiä. Leivon talvella mustikka- ja raparperipiirakkaa. Tyrnit syön rasvattoman ja maustamattoman jogurtin kanssa. 

Mikä tuossa on tylsä osuus?

Vierailija
15331/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä dna testit ole kumminkin toisistaan poikkeavia ainakin jossain määrin,jotkut on tehneet useita testejä eri firman kautta ja ne on olleet erilaisia. Ja ilmeisesti dna jää myös tietokantaan  on kumminkin arvokasta tietoa esim. Poliisille.

Vierailija
15332/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa on tylsä osuus?

Voisin kuvitella, että happamat tyrnit rasvattoman happaman jogurtin kanssa olisi melko tylsää syötävää. Aamulla kun söisi, niin olisi valmiiksi hapan ilme töihin mennessä.

Vierailija
15333/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kotityöt on tylsiä mutta niitä on pakka tehdä. Kaikkein tylsintä on verhojen silittäminen.

Vierailija
15334/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä dna testit ole kumminkin toisistaan poikkeavia ainakin jossain määrin,jotkut on tehneet useita testejä eri firman kautta ja ne on olleet erilaisia. Ja ilmeisesti dna jää myös tietokantaan  on kumminkin arvokasta tietoa esim. Poliisille.

Kai nämä ihmisten perimää testaavat firmat antavat melko luotettavia tuloksia. Samaa ei voi sanoa koirien dna-testeistä. Joskus oli julkisuudessa tapaus, missä amerikkalainen nainen lähetti oman näytteensä koirien dna:sta tehtävään rotumääritykseen. Testin tulos oli seuraava: 40 % alaskanmalamuuttia, 35 % shar peitä ja 25 % labradorinnoutajaa.

Vierailija
15335/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kotityöt on tylsiä mutta niitä on pakka tehdä. Kaikkein tylsintä on verhojen silittäminen.

Niinpä. Kaikki junnaavat samaa toistavat kotityöt sopivat tylsille. Silittäminen, lattian moppaaminen, puuron keitto hauduttamalla, maalaaminen ja haravointi ankeuttavat kuplivan mielen mukavasti.

Vierailija
15336/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko teilläkin kilpailua kuka saa sen tehdä? Meillä mökkihuussin tyhjennys on kilpajuoksua, tänään mies voitti. Puurokattilan jynssäys on myös haluttu työ lakanoiden silityksen lisäksi. 

Vierailija
15337/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuonna me saadaan ihmisille taottua päähän että jos sulla on punnittava tuotteita esim hedelmiä tai vihanneksia niin punnitkaa ne!!!! Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin kassalla seisoa kun edellä oleva ei ole niitä omenia punninnut itse.

Vierailija
15338/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

August II Väkevä oli tämä sankari. Vaimonsa kanssa sai vain yhden lapsen.

Ei sitä hänkään joka paikkaan ehtinyt.

Vierailija
15339/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee. Tiedä keneksi paljastuisin. 

Vierailija
15340/15496 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee. Tiedä keneksi paljastuisin. 

Tyyros Tylsän jälkeläiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi