Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (15496)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin laihtua nopeasti mutta ei onnistu.
Niin minäkin. Aikataululla ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli aamukahvin jälkeen ripuli.
Olitko yöllä syömässä niitä Kekkosen kakkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko yöllä syömässä niitä Kekkosen kakkuja?
No en, mutta olen tainnut syödä Ester Ståhlbergin leivoksia. Alkuperäisiä.
Kävin kaupassa ostamassa pakastusrasioita ja turkkilaista jogurttia. Leivon tänään omenapiirakan ja pakastan kaksi litraa tyrniä. Pakastin on jo melkein täynnä, siellä on mustikoita, punaherukoita ja raparperiä. Leivon talvella mustikka- ja raparperipiirakkaa. Tyrnit syön rasvattoman ja maustamattoman jogurtin kanssa.
Monella puolalaisella on kuninkaalliset sukujuuret, koska muutama sata vuotta sitten eräällä puolalaisella kuninkaalla oli 382 lasta. Ehkä heistä joku jäi kotimaahansa sukua jatkamaan. Onkohan Lech Walesa tutkinut juuriaan.
Tein dna-testin ja yllätys oli iso, kun paras ystäväni on minun 4. serkkuni. Ystävälle tuli vielä isompi yllätys: hänelle löytyi velipuoli. Olen tutkinut sukua, äidin puolelta sukujuuria löytyy Skotlannista, isän sukujuuret ovat Karjalan kannaksella. Mitään kuninkaita tai hevosvarkaita ei löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Monella puolalaisella on kuninkaalliset sukujuuret, koska muutama sata vuotta sitten eräällä puolalaisella kuninkaalla oli 382 lasta. Ehkä heistä joku jäi kotimaahansa sukua jatkamaan. Onkohan Lech Walesa tutkinut juuriaan.
August II Väkevä oli tämä sankari. Vaimonsa kanssa sai vain yhden lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Tein dna-testin ja yllätys oli iso, kun paras ystäväni on minun 4. serkkuni. Ystävälle tuli vielä isompi yllätys: hänelle löytyi velipuoli. Olen tutkinut sukua, äidin puolelta sukujuuria löytyy Skotlannista, isän sukujuuret ovat Karjalan kannaksella. Mitään kuninkaita tai hevosvarkaita ei löytynyt.
Suomessa on jonkun verran skotlantilaista geeniperimää.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa ostamassa pakastusrasioita ja turkkilaista jogurttia. Leivon tänään omenapiirakan ja pakastan kaksi litraa tyrniä. Pakastin on jo melkein täynnä, siellä on mustikoita, punaherukoita ja raparperiä. Leivon talvella mustikka- ja raparperipiirakkaa. Tyrnit syön rasvattoman ja maustamattoman jogurtin kanssa.
Mikä tuossa on tylsä osuus?
Eikö nämä dna testit ole kumminkin toisistaan poikkeavia ainakin jossain määrin,jotkut on tehneet useita testejä eri firman kautta ja ne on olleet erilaisia. Ja ilmeisesti dna jää myös tietokantaan on kumminkin arvokasta tietoa esim. Poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on tylsä osuus?
Voisin kuvitella, että happamat tyrnit rasvattoman happaman jogurtin kanssa olisi melko tylsää syötävää. Aamulla kun söisi, niin olisi valmiiksi hapan ilme töihin mennessä.
Kaikki kotityöt on tylsiä mutta niitä on pakka tehdä. Kaikkein tylsintä on verhojen silittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä dna testit ole kumminkin toisistaan poikkeavia ainakin jossain määrin,jotkut on tehneet useita testejä eri firman kautta ja ne on olleet erilaisia. Ja ilmeisesti dna jää myös tietokantaan on kumminkin arvokasta tietoa esim. Poliisille.
Kai nämä ihmisten perimää testaavat firmat antavat melko luotettavia tuloksia. Samaa ei voi sanoa koirien dna-testeistä. Joskus oli julkisuudessa tapaus, missä amerikkalainen nainen lähetti oman näytteensä koirien dna:sta tehtävään rotumääritykseen. Testin tulos oli seuraava: 40 % alaskanmalamuuttia, 35 % shar peitä ja 25 % labradorinnoutajaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kotityöt on tylsiä mutta niitä on pakka tehdä. Kaikkein tylsintä on verhojen silittäminen.
Niinpä. Kaikki junnaavat samaa toistavat kotityöt sopivat tylsille. Silittäminen, lattian moppaaminen, puuron keitto hauduttamalla, maalaaminen ja haravointi ankeuttavat kuplivan mielen mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teilläkin kilpailua kuka saa sen tehdä? Meillä mökkihuussin tyhjennys on kilpajuoksua, tänään mies voitti. Puurokattilan jynssäys on myös haluttu työ lakanoiden silityksen lisäksi.
Minä vuonna me saadaan ihmisille taottua päähän että jos sulla on punnittava tuotteita esim hedelmiä tai vihanneksia niin punnitkaa ne!!!! Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin kassalla seisoa kun edellä oleva ei ole niitä omenia punninnut itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
August II Väkevä oli tämä sankari. Vaimonsa kanssa sai vain yhden lapsen.
Ei sitä hänkään joka paikkaan ehtinyt.
Vierailija kirjoitti:
En tee. Tiedä keneksi paljastuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee. Tiedä keneksi paljastuisin.
Tyyros Tylsän jälkeläiseksi?