Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (15499)
Poikani laittoi mulle juuri Snapchatin.
Oon itkeny tänään. Se helpotti vähän.
Haluaisin laihtua nopeasti mutta ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Oon itkeny tänään. Se helpotti vähän.
Se on hyvä. Emotionaalinen itku poistaa elimistöstä haitallisia stressihormoneja.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin laihtua nopeasti mutta ei onnistu.
Mulla ei onnistu hitaastikaan.
Harald oli julkisuuskuvaltaan aika viisas mies. Arvot kohdallaan.
Meiltä loppuu reilun tunnin päästä aika.
Mulla on lomaa mutta ei lomafiilistä. Pääsispä takaisin töihin.
Mummoni, joka olisi täyttänyt tänä kesänä 133 vuotta tapasi sanoa, että pihlajat eivät jaksa kahta taakkaa kantaa, joten ensi talvi on vähäluminen. Voidaan kai sanoa oikeutetusti - vanhalla kansalla oli tapana sanoa...
Päässä vilisee suuri määrä erilaisia ajatuksia, jotka olis kiva jatkojalostaa. Mutta todellisuudessa ne jäävät vain minun haaveisiini.
Mullon nälkä. Tekis mieli sisäfilettä ja uusia perunoita. Vaan ei taida tähän aikaan olla mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää. Öitä.
Öitä
Meidän pikkukaupungissa on kauppa, joka on auki 24/7. Jos tekisi mieli sisäfilettä ja uusia perunoita niin voisi mennä yöllä kauppaan. Jälkiruuaksi voisi ostaa proteiinivanukasta.
Meinasi unohtua purentakisko. Hampaat olen muistanut harjata ja langata.
Jos saisi päättää, mitä unta näkee, haluaisin nähdä unta mummustani. Hän oli mukava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisi päättää, mitä unta näkee, haluaisin nähdä unta mummustani. Hän oli mukava ihminen.
Sen sijaan näen varmaan unta Bolsonarosta tai jostain muusta tylsästä.
Katsoin Poirotin. Olipa taas sekava juoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan näen varmaan unta Bolsonarosta tai jostain muusta tylsästä.
Niinhän se kävi, että Kekkosen nimi esiintyi unessa. Olin erään iäkkään sukulaisen syntymäpäivillä. Paljon oli väkeä, mutta kukaan ei ollut tuonut täytekakkua. Minä lähdin sitten ostamaan kakkua. Tietenkään ei löytynyt mistään. Lopulta myyjä näytti ylähyllyllä olevaa isoa täytekakkua. Se esitti Suomen Pankin rakennusta, vaikka näytti kyllä minusta Harry Potter lego-linnalta. Se kakku oli suunniteltu Urho Kekkosen 50- vuotispäiville. Otin niitä kakkuja kaksi. Kai ne oli pakastettuja?
Se on Harald jättänyt tämän maailman tylsyydet ja siirtynyt seuraavaan vaiheeseen. Kevyet mullat.