Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (15499)
On kyllä mukavaa kun yötä ovat taas pimeitä.
Minä asun syrjäisellä perähikiällä. Täällä on täydellinen tylsyys.
Mainostavat Helsingin juhlaviikkoja minulle, joka asun ihan toisella puolella Suomea. Nyt on kyllä älylaitteen äly ihan selvästi lomalla.
Meiltä loppuu reilun tunnin päästä aika.
Vierailija kirjoitti:
Uutta tulee vajaan yhdeksän tunnin kuluttua. Koita kestää.
Tylsä elämä on turvallista. Kun erosin niin oli turvallista mennä yksin illalla nukkumaan ja turvallista herätä yksin omasta sängystä aamulla. Tylsä elämä on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Mainostavat Helsingin juhlaviikkoja minulle, joka asun ihan toisella puolella Suomea. Nyt on kyllä älylaitteen äly ihan selvästi lomalla.
Ja mulle kaupataan venetsialaisten ilotulitusraketteja vaikka olen rakettien vihaaja no 1.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaatkin kehuskella.
Itkettää tämä Kuningas Haraldin poislähtövalmistelu. Kaukana se ei enää ole. Ikävä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos taas, tätä niin odotin, nyt köllähdän rauhassa nukkumaan. Öitä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaatkin kehuskella.
Kateellinen olen minäkin. Mulla näkyy naapurin talo. Jos tarkasti kiikaroin.
Vierailija kirjoitti:
Jo pelkkä tapahtuman nimi vie voimat. Viikko pitäisi juhlia?
Vierailija kirjoitti:
Siinäkin on kyllä omat etunsa. Taajamissa taas näkee vaikkei kiinnostaiskaan, mitä naapuri ottaa jääkaapistaan. Ja muutakin jännitystä ja häiriöitäkin koko pitkän talven. Oikein nauttii tylsyydestä muulloin peräkylän metsän keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mulle kaupataan venetsialaisten ilotulitusraketteja vaikka olen rakettien vihaaja no 1.
Mulle tulee jatkuvalla syötöllä karvanpoistosokerointimainoksia. Tykkään olla luonnollinen karvoineni.
Mitä järkeä noita työpaikkahakemuksia on edes tehdä kun se ei johda mihinkään? Pihlajalinnankin etsi KUUKAUDEKSI lähihoitajaa töihin. Yritä siinä sitten suunnitella elämää kun ei tiedä saako tuon kuukauden jälkeen enää mitään. Mistään. Tekis mieli mennä ja ravistaa noita kaikkia johtajia ja pikkupomoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä noita työpaikkahakemuksia on edes tehdä kun se ei johda mihinkään? Pihlajalinnankin etsi KUUKAUDEKSI lähihoitajaa töihin. Yritä siinä sitten suunnitella elämää kun ei tiedä saako tuon kuukauden jälkeen enää mitään. Mistään. Tekis mieli mennä ja ravistaa noita kaikkia johtajia ja pikkupomoja.
Kurjaa, kun nykyään palkataan vain juuri siihen akuuttiin tarpeeseen eikä suunnitella asioita pitemmälle. Sitten pitäisi olla vielä valmis muuttamaan ja liikkumaan työpaikkojen perässä. Ihminen on melkein kuin jokin vuokrakone.
Aamulla arvoin lähdenkö puolukkaan vai lankakauppaan. Lankakauppa voitti, tosin oikeaa lankaa ei löytynyt.
Tänä vuonna pihlajissa on paljon marjoja.
Onpas ulkona jo pimeätä. Ja verhotkin vielä auki, mutta täällä metsän keskellä saavat ollakin.
Öitä.