Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (15504)
Vierailija kirjoitti:
Meiltä loppuu kohta aika.
Ei nyt vielä sentään.
Tähyilen vielä kuuta taivaalta, ennenkuin nukun.
Öitä
Vierailija kirjoitti:
Tähyilen vielä kuuta taivaalta, ennenkuin nukun.
Öitä
Pilvi kuun yli kulkee....
Asun kerrostalossa, jonka vierestä menee junarata tehtaalle. Tänään juna meni aamupäivällä tehtaalle ja tuli iltapäivällä pois. Juna ei kulje joka päivä, välillä menee koko viikko ettei junaa näy. Mutta tänään oli junapäivä. Sen kyydissä oli tukkeja.
Nyt näkyy täällä upea kuu-ukko. Tällä kertaa se on enemmänkin hopeinen kuu, edellisellä kerralla kultainen.
Veden äärellä täysikuu on kauneimmillaan. Joskus myös talvella, jos on peltoaukea, missä on puhdas lumi.
Hyviä unia niille, jotka saavat unen päästä kiinni. Leppoisia ajatuksia niille, joita kuu tai muut syyt valvottavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nypin timjaminlehtiä kuivumaan. Tuoksuvat hyvälle.
Minä nypin tänään kulmakarvoja. Muistatteko muuten vielä Breznevin?
Mun miehellä kasvaa ns. Breznevin kulmakarvat, ja yritän noin kerran vuodessa hieman saada niitä asettumaan. Turhaan.
Mutta hän on sentään mies. Ehkä mun vaan pitää tyytyä osaani. Onneksi ei sentään kasva Stalinin viiksiä.
Joku kirjoitti ketusta niin myöhään, ettei eilispäivän haiku ehtinyt enää mukaan. Tässä se tulee nyt.
Kuutako katsoo
kettu meidän pihalla
myöhään illalla
Vierailija kirjoitti:
Asun kerrostalossa, jonka vierestä menee junarata tehtaalle. Tänään juna meni aamupäivällä tehtaalle ja tuli iltapäivällä pois. Juna ei kulje joka päivä, välillä menee koko viikko ettei junaa näy. Mutta tänään oli junapäivä. Sen kyydissä oli tukkeja.
Meillä päin kulkee pitkiä tavarajunia öisinkin pari kertaa. Kiskojen kolke ja jyrinä kaikuu parin kilometrin päähän. Joskus unettomana mietin, että veturimiesten on vaan pysyttävä hereillä ja tarkkana silloinkin.
Kävin hautausmaalla. Näin siellä yhden vanhan, isohkon sukuhaudan, jossa oli hautakivi ja reunakivet. Koko reunakivien rajoittama alue oli istutettu täyteen kukkia, begonioita, pelargonioita ym. Kaikki kukat olivat punaisia. Mahtoivatko edesmenneet pitää paljon kukista vai haudanhoitajat itse?
Minulla taitaa olla korvakäytävän tulehdus. Ostin itsehoidoksi korvatippoja apteekista. Pitää mennä lääkäriin ellei parane. Ei millään viitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla taitaa olla korvakäytävän tulehdus. Ostin itsehoidoksi korvatippoja apteekista. Pitää mennä lääkäriin ellei parane. Ei millään viitsisi.
Toivottavasti lääke auttaa. Itse käytän etikalla tuoksuvia tippoja muutaman päivän, ja ne tuovat helpotusta kutinaan.
Tylsästä päivästä tulikin jännittävä, kun iäkäs sukulainen lähti vaivihkaa puolukkaan, eikä ollut tietoa minne. Aikaa kului tunteja, ja kiertelin jo etsimässä lähimetsät. Olikin palannut sillä aikaa takaisin yhtä vaivihkaa, eikä tiennyt, missä oli liikkunut. Pitäis kai hommata vihikoira tms.
Kiinnostaako kaivokeissi? Sain käsipumpun ruuvit auki ja vaihdoin katkenneen pultin tilalle ehjän. Ei silti nosta vettä vieläkään. Loput ruuvit on niin jumissa että laitoin CRCtä, jospa ruosteet liukenis. Huomenna. Nyt haen kanisterilla vettä kaupan vesipisteeltä. Paljon menee ihmisellä vettä päivän mittaan. Näinkin kuivakkaalla.
Onneksi hänellä on sinut, joka huolehtii marjareissulta kotiin paluusta.
Istun sydänlääkärin odotustilassa odottamassa että pääsen vastaanotolle.
Meiltä loppuu kohta aika.