Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (15504)
Vierailija kirjoitti:
Aika rajulta näyttää marjanpoiminta jonkinlaisella kammalla tai haravalla, ja paljon tulee roskaa mukana. Puolukkaa on aika nopea poimia ihan käsin minun mielestäni, mutta ammattilaiset voivat olla toista mieltä.
Minulla on pitkävartinen kampa, jolla saa näppärästi kerättyä eikä tartte kumarrella. Täällä on käärmeitäkin ollut mättäillä, siksikin varsipoimuri. Roskat saa marjasiivilällä pois.
Nypin timjaminlehtiä kuivumaan. Tuoksuvat hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Odotan niin syksyä ja viileitä pimeitä päiviä. Kesä mennyt liian pitkäksi.
Lentomuurahaisetkin innostuivat taas tästä kesän jatkosta. Ikkunassa pyörii kymmeniä ja lisää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaakin mokomat haisulit nyppiä pois.
Vierailija kirjoitti:
En muista mikä on omistamani asunnon kiinteistötunnus.
Kauppakirjasta ja kiinteistörekisteristä voi löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muistat missä asut ja kuka olet.
Vierailija kirjoitti:
Olen pyrkinyt tekemään töitä sen eteen että pysyn hengissä ja perheelle riittää ruokaa.
Hyvä tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on nykyaikainen Afrikka. Kaikesta vaan leikataan ja leikataan. Ihmisiä potkitaan pois töistä ties minkä syyn varjolla. Miten syvälle tämä vielä voi mennä? Mennäänkö kohta porukalla junan alle?
Kirjoittelisit mieluummin vaikka johonkin "ankeat" -ketjuun.
Onko semmoinen olemassa? Minäkin tunnen olevani liian tylsä tänne, ankeat sopis varmaan mullekin.
- eri -
Mulla taas on nykyään semmosta, että joudun himmailemaan kirjoituksia. Mikä olis seuraava ketju tylsistä ylemmäs? Tylsähköt? Kuka tietää?
Ehkä kesä on väliaikaisesti räväköittänyt sinua. Naapurin vaarikin pistää kesäisin brylkreeniä hiuksiin ja ylleen hawaiji-paidan. Talvet kulkee harmaassa pompassa karvahattu silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai minäkö? Mistä kiinteistöstä puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on nykyaikainen Afrikka. Kaikesta vaan leikataan ja leikataan. Ihmisiä potkitaan pois töistä ties minkä syyn varjolla. Miten syvälle tämä vielä voi mennä? Mennäänkö kohta porukalla junan alle?
Ei junatkaan kulje enää. Ainakaan aikataulussa. Niissä riehuu mummot ja syntyy vauvat. Synnytyslaitoksia kohta tarvita eikä hoivakoteja. Junaan vaan!
One way ticket 🎼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ehkä parasta että menet nyt petiin. Peittelet itsesi ja laitat simmut kiinni. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ehkä parasta että menet nyt petiin. Peittelet itsesi ja laitat simmut kiinni. Kyllä se siitä.
Okei äiti
Mua närästää enkä tiiä onko mulla lääkkeitä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Minä nypin tänään kulmakarvoja. Muistatteko muuten vielä Breznevin?
Tuntuu että keuhkoputkien sisällä olis useita kiloja limaa, joka tahtoo jäädä sinne asumaan. Hankkisi oman kodin eikä tulis vapaamatkustajaksi huonokeuhkoiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nypin tänään kulmakarvoja. Muistatteko muuten vielä Breznevin?
Mun miehellä kasvaa ns. Breznevin kulmakarvat, ja yritän noin kerran vuodessa hieman saada niitä asettumaan. Turhaan.
Itse kerään käsin ja puhtaita. Isoimmat hyppyselliset on parikymmentä marjaa. Nopsaa hommaa.