Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (15074)
Vierailija kirjoitti:
Kannaisikohan mun hakea tuonne Suomen tiedustelupalvluun vakoojaksi, kun hakevat työntekijöitä. Vähän olen jo treenannut ikkunaverhon takaa kurkistelua, ottaakohan ne ihan amatöörejä.
Meidän lapsilla oli aikoinaan Vakoilijan käsikirja. Sen avulla oppii naamioitumaan, varjostamaan, kirjoittamaan salakielisanomia ja kätkemään viestejä. Kannattaisikohan sinun ensin hankkia se. Antikvariaateista varmaan löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin kutoa unisukkia akryylilangasta. Villalanka kutittaa niin että loputkin unet kaikkoaa.
Hyvä idea, jos villa kutittaa. Neuloin joskus unisukat reumalangasta, eivätkä nekään ärsytä kovin paljon.
Mikä on reumalanka? En ole koskaan kuullutkaan.
Mietittiin ukkoni kanssa huvikseen nimiä, jos oltaisiin saatu lapsia. Oli mukava ajatusleikki. Ollaan lähellä eläkeikää jo.
Nyt on mummojen ja vaarien nukkumaanmenoaika.
Olin tänäänkin työttömänä. En hakenut töitä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mummojen ja vaarien nukkumaanmenoaika.
Öitä.
Tämän päivän haiku.
Ei erikoista
tylsä päivä tänäänkin
katsoin salkkarit
Pitäis mennä nukkumaan mutta uni mokoma ei tule.
Huomenna on vapaapäivä. Aion nukkua pitkään, ainakin kymmeneen.
Mun sisko asuu remontin takia tilapäis asunnossa, sano et nyt voi kerrostalokytätä kun omalla pihalla ei mitään tapahdu. 😄