Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (14410)

Vierailija
14361/14409 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajoin äsken autolla 43 km. 

Minä ajoin 235 km. Tylsää oli, mutta sää oli hyvä. Puintihommia näkyi viljapelloilla matkan varrella.

Formula-kuskeilla mahtaa kilometrejä kertyä. Maisemat ei niinkään vaihdu.

Ja rallikuskit eivät ehdi niitä katsella. Hurjan näköistä menoa on. Yltiöpäisen rohkeita ovat katsojatkin teiden varsilla. Turvallisuushakuiset tylsät katsovat rallia vain televisiosta ja silloinkin vähän valikoiden.

Vierailija
14362/14409 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän robotti katkaisee keskustelut joka ilta klo 23.00? Onko koskaan mennyt minuuttiakaan vikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14363/14409 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä viikolla taas 2 kiitosmuteikiitos vastausta työhakemuksiin.

Johan tuo hakeminenkin käy jo työstä. Voimia ja onnea matkaan.

Vierailija
14364/14409 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaata lauantai aamua, jos kirkastuu, verhot kiinni.

Vierailija
14365/14409 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajoin 235 km. Tylsää oli, mutta sää oli hyvä. Puintihommia näkyi viljapelloilla matkan varrella.

Formula-kuskeilla mahtaa kilometrejä kertyä. Maisemat ei niinkään vaihdu.

Ja rallikuskit eivät ehdi niitä katsella. Hurjan näköistä menoa on. Yltiöpäisen rohkeita ovat katsojatkin teiden varsilla. Turvallisuushakuiset tylsät katsovat rallia vain televisiosta ja silloinkin vähän valikoiden.

Siirrän varmuuden vuoksi tuolin vähän  kauemmas ruudusta. 

Vierailija
14366/14409 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pysyäkin valppaana pitkillä matkoilla ja yksitoikkoisissa maisemissa? Sitä olen pohtinut, kun aloitin ajot mökille tänä vuonna. 

Eri

Valppaana pitää olla. Tänäänkin tuli yksi äkkijarrutus, kun edellä oleva kääntyi vasemmalle eikä oikealta mahtunut ohi. Myöhään pisti vilkun päälle.

Ja peuroja ja hirviä näkyy. Onneksi on aika paljon hirviaitoja.

Vasemmalle kääntyminen onkin aina riskaabelia. Jos perässä on tullut yksikin auto, olen ajanut seuraavalle bussipysäkille ja sieltä tehnyt u-käännöksen. 

Peuratkin on pienempinä hankala aina nähdä. Täytyy vaan luottaa hyvään tuuriin.

Sama eri

Vierailija
14367/14409 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän henkisesti  valmistautua kohtaamaan ihmisen. Naapurimökille on tulossa viikonlopuksi sukulaiseni. Harkitsen nostavani kättä tai nyökkääväni. Sen enempää en sosiaalistu.

Jos se sattuu olemaan räväkkä, saattaa tulla juttusille. Jatkat vaan vaiti kompostin kääntämistä, kyllä se lopulta ymmärtää poistua.

Olen onnistunut kääntämään pääni aina poispäin. Kovasti hän yrittää kuikuilla meille päin.  Toivottavasti alkaa sataa ja hänen on pakko pysyä sisällä. On nämä viikonloput raskaita.

Vierailija
14368/14409 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin silmälasit, omani, hiukan kirkastui näkymät, juuri sopivasti.

Vierailija
14369/14409 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin saa nauttia oikein hellepäivästä ja katsella vain perhosten liihottelua.  Ellei sitten ne tekemättömät pihahommat ala muistuttelemaan istuskelijaa töihin, töihin, niinkuin sitä Lapatossua.

Vierailija
14370/14409 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin saa nauttia oikein hellepäivästä ja katsella vain perhosten liihottelua.  Ellei sitten ne tekemättömät pihahommat ala muistuttelemaan istuskelijaa töihin, töihin, niinkuin sitä Lapatossua.

Ikkunan läpi ei tule liikaa lämpöä. Verhot kiinni tietysti.  Tämän kestää kun on syksy jo ihan ovella. 

Vierailija
14371/14409 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on törkeä helle. Join noin litran vissyä, pari olutta ja nyt tuli tarjolle boolia, miten selviän?

Vierailija
14372/14409 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan laiturilla aurinko porotti, jouduin pohtimaan aurinkorasvan tarvetta. En kuitenkaan jaksanut sitä laittaa.

Vierailija
14373/14409 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan laiturilla aurinko porotti, jouduin pohtimaan aurinkorasvan tarvetta. En kuitenkaan jaksanut sitä laittaa.

Kello kuus ja lämpöist piisaa. Onkohan kesän viimeiset helteet? Oon olt laiskamato, lojunt varjoss ja vieläki tarkennee.

Vierailija
14374/14409 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesin silmälasit, omani, hiukan kirkastui näkymät, juuri sopivasti.

Linsseihin saa erilaisia pinnoitteita ja heijastuksenestoja, mutta missä viipyy suodatin, jolla kaikki räikeä muuttuisi tylsäksi. Heti ostaisin.

Vierailija
14375/14409 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ajanut tänään n. 560 km autolla. 

Vierailija
14376/14409 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuduttavaa varmaankin.

Vierailija
14377/14409 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lähimetsikössä katsomassa, löytyykö kantarelleja. Ei löytynyt  mutta joku oli heittänyt kuunliljan juurakoita metsään. Otin kaksi kirjavalehtistä ja istutin pihaan. Saa nähdä  lähtevätkö kasvamaan

Vierailija
14378/14409 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piditkö yhtään taukoja?  Mulla ainakin alkaa kädet puutumaan, ja on pysähdyttävä vähän heiluttelemaan. 

Vierailija
14379/14409 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan sitä voi kesäverhot vaihtaa syksyn väreihin paremmin sopiviksi. Ei siihen enää mene kuin 2 viikkoa niin alkaa kaunis syksy väreineen. Ja alkaa pimeä vuodenaika kaikkien iloksi.

Vierailija
14380/14409 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin roskapussin viemässä ja mikä onnenpotku, alkoi sataa ja kilometri matkaa. Mukavasti kastuin. Nyt kuivailen hiuksiani. Mitähän huomisella reissulla tapahtuu? Puu kaatuu, hirvi syöksyy vai roskapussi hajoaa.