Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (14410)
Aurinko paistaa pilvien lomasta.
Vierailija kirjoitti:
Aurinko paistaa pilvien lomasta.
On se muuten aika kiva ajatus, että pilvilläkin on lomaa.
Mulla ei oo lomaa, koska oon eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kesän vaihtuessa syksyyn olen ajatellut tehdä sellaisen elämänmuutoksen, että alan nukkua öisin ja olla jalkeilla valoisaan aikaan. Lisäksi rupean syömään säännöllisesti ja virallisten ravitsemussuositusten mukaan sekä alan harrastaa liikuntaa ja ulkoilla päivittäin.
No oho. Nyt kuulostaa ihan todella kunnolliselta ihmiseltä.
Kiitos! Elämässään tärkeintä on olla kunnollinen. Ja tietenkin noudattaa viranomaisten suosituksia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kesän vaihtuessa syksyyn olen ajatellut tehdä sellaisen elämänmuutoksen, että alan nukkua öisin ja olla jalkeilla valoisaan aikaan. Lisäksi rupean syömään säännöllisesti ja virallisten ravitsemussuositusten mukaan sekä alan harrastaa liikuntaa ja ulkoilla päivittäin.
Oletko törmännyt elämäntapavalmentajaan? He on räväköitä tarjoamaan elämänmuutospaketteja meille taviksille. Innokkuudessaan ja ehdottomuudessaan muistuttaa lahkolaisia. Eihän siitä haittaa ole, jos kokeilet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessan ovi pitää kovaa rutinaa. Raivasin saranat ja kiristin ruuvitkin, ei auttanut. Mitähän vielä keksisi, täytyy miettiä sitten yöllä.
Rasvaa saranat. Jos ruuvasit liian tiukalle, esim ovien kahvojen ruuveja ei kannata ruuvata liian tiukkaan Yöllä nukutaan.
Täytyy höllentää sitten vielä ruuveja, ovea en vielä irrottele ellei putoa itsekseen yöllä.
Se ei ole ollenkaan hyvä tilanne, jos ruuvit on löysällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Elämässään tärkeintä on olla kunnollinen. Ja tietenkin noudattaa viranomaisten suosituksia.
Ihannekansalainen. Jokin kunniamerkki varmaan tulollaan.
Yritän henkisesti valmistautua kohtaamaan ihmisen. Naapurimökille on tulossa viikonlopuksi sukulaiseni. Harkitsen nostavani kättä tai nyökkääväni. Sen enempää en sosiaalistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai veronkorotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai veronkorotus.
Ihannekansalainen on iloinen veronmaksaja. Hän antaa verokarhulle vaikka rohdinpaidan päältään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko törmännyt elämäntapavalmentajaan? He on räväköitä tarjoamaan elämänmuutospaketteja meille taviksille. Innokkuudessaan ja ehdottomuudessaan muistuttaa lahkolaisia. Eihän siitä haittaa ole, jos kokeilet.
Ihan hyvä idea, mutta kuulostaa vähän turhan jännittävältä minun makuuni.
Hölmöjä nuo tekoälyvideot. Lääkäri esittäytyy: "Nimeni on tohtori Juhani Virtanen" tai " Nimeni on tohtori Eeva Virtanen". Suomalaiset eivät sano nimensä yhteydessä mitään titteleitä tai oppiarvoja. Jotain ihmeainetta möivät kai, en katsonut loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Kävin verikokeissa. Nyt meen uudelleen makuuasentoon ja nukkumaan.
Ottivat varmaan monta putkiloa. Vie kyllä voimat, kun verta imetään.
Itsekin tarvitsen lepoa sen jälkeen, kun käyn laboratoriossa tai terveyskeskuksessa. Muuten kyllä ihan pirteä. Ehkä se ympäristö vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein jaksa. Muuten hyvä.
Pukeuduin tänään simpsakkaan mekkoon hääpäiviemme kunniaksi. Mieskin sen vielä huomasi, ihme kyllä. Huomenna sitten palaan arkeen ja taas kuluneisiin farkkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tarvitsen lepoa sen jälkeen, kun käyn laboratoriossa tai terveyskeskuksessa. Muuten kyllä ihan pirteä. Ehkä se ympäristö vaikuttaa.
Vanhoja ihmisiä on yleensä odotushuoneessa. Huonojalkaisia ja huonokuuloisia, rollaattorilla kulkevat hitaasti. Vanhat parit kulkevat toinen toistaan tukien.
Joskus melkein itkettää, kun näkee.
Meren rannalla männyt kasvavat hitaasti. Kerran laskin mökkisaaressa myrskyn kaataman männyn vuosirenkaat. Puu ei ollut edes erityisen paksu, mutta sen ikä oli noin 120 vuotta. Paljon ehti Suomessa tapahtua sen elinaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoja ihmisiä on yleensä odotushuoneessa. Huonojalkaisia ja huonokuuloisia, rollaattorilla kulkevat hitaasti. Vanhat parit kulkevat toinen toistaan tukien.
Joskus melkein itkettää, kun näkee.
Viimeinen vuosi on kuulemma rankoin. Kaikki vaivat ottaa otteen. Eniten ambulanssikyytejä, sairaalareisuja, kotihoitoa, lääkityksiä. Välttyispä tolta rallilta.
Vierailija kirjoitti:
Meren rannalla männyt kasvavat hitaasti. Kerran laskin mökkisaaressa myrskyn kaataman männyn vuosirenkaat. Puu ei ollut edes erityisen paksu, mutta sen ikä oli noin 120 vuotta. Paljon ehti Suomessa tapahtua sen elinaikana.
Mäkin joskus halailen yhtä isoa mäntyä mökin metsässä. Käsivarret ei yllä ympäri. Niin mitätön olen sen rinnalla. Niin mitättömät vähät elinvuoteni täällä. Se oli täällä ennen minua, ja kun joskus lähden täältä, tänne se jää, ja jatkaa elämäänsä.