Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (14410)

Vierailija
14301/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin verikokeissa. Nyt meen uudelleen makuuasentoon ja nukkumaan. 

Vierailija
14302/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa pilvien lomasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14303/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko paistaa pilvien lomasta. 

On se muuten aika kiva ajatus, että pilvilläkin on lomaa. 

Vierailija
14304/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo lomaa, koska oon eläkkeellä. 

Vierailija
14305/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kesän vaihtuessa syksyyn olen ajatellut tehdä sellaisen elämänmuutoksen, että alan nukkua öisin ja olla jalkeilla valoisaan aikaan. Lisäksi rupean syömään säännöllisesti ja virallisten ravitsemussuositusten mukaan sekä alan harrastaa liikuntaa ja ulkoilla päivittäin.

No oho. Nyt kuulostaa ihan todella kunnolliselta ihmiseltä. 

Kiitos! Elämässään tärkeintä on olla kunnollinen. Ja tietenkin noudattaa viranomaisten suosituksia.

Vierailija
14306/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kesän vaihtuessa syksyyn olen ajatellut tehdä sellaisen elämänmuutoksen, että alan nukkua öisin ja olla jalkeilla valoisaan aikaan. Lisäksi rupean syömään säännöllisesti ja virallisten ravitsemussuositusten mukaan sekä alan harrastaa liikuntaa ja ulkoilla päivittäin.

Oletko törmännyt elämäntapavalmentajaan? He on räväköitä tarjoamaan elämänmuutospaketteja meille taviksille. Innokkuudessaan ja ehdottomuudessaan muistuttaa lahkolaisia. Eihän siitä haittaa ole, jos kokeilet. 

Vierailija
14307/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessan ovi pitää kovaa rutinaa.  Raivasin saranat ja kiristin ruuvitkin, ei auttanut. Mitähän vielä keksisi, täytyy miettiä sitten yöllä.

Rasvaa saranat. Jos ruuvasit liian tiukalle, esim ovien kahvojen ruuveja ei kannata ruuvata liian tiukkaan Yöllä nukutaan.

Täytyy höllentää sitten vielä ruuveja, ovea en vielä irrottele ellei putoa itsekseen yöllä.

Se ei ole ollenkaan hyvä tilanne, jos ruuvit on löysällä.

Vierailija
14308/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Elämässään tärkeintä on olla kunnollinen. Ja tietenkin noudattaa viranomaisten suosituksia.

Ihannekansalainen. Jokin kunniamerkki varmaan tulollaan.

Vierailija
14309/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän henkisesti  valmistautua kohtaamaan ihmisen. Naapurimökille on tulossa viikonlopuksi sukulaiseni. Harkitsen nostavani kättä tai nyökkääväni. Sen enempää en sosiaalistu.

Vierailija
14310/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai veronkorotus.

Vierailija
14311/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai veronkorotus.

Ihannekansalainen on iloinen veronmaksaja. Hän antaa verokarhulle vaikka rohdinpaidan päältään. 

Vierailija
14312/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko törmännyt elämäntapavalmentajaan? He on räväköitä tarjoamaan elämänmuutospaketteja meille taviksille. Innokkuudessaan ja ehdottomuudessaan muistuttaa lahkolaisia. Eihän siitä haittaa ole, jos kokeilet. 

Ihan hyvä idea, mutta kuulostaa vähän turhan jännittävältä minun makuuni.

Vierailija
14313/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöjä nuo tekoälyvideot. Lääkäri esittäytyy: "Nimeni on tohtori Juhani Virtanen" tai " Nimeni on tohtori Eeva Virtanen". Suomalaiset eivät sano nimensä yhteydessä mitään titteleitä tai oppiarvoja. Jotain ihmeainetta möivät kai, en katsonut loppuun.

Vierailija
14314/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottivat varmaan monta putkiloa.  Vie kyllä voimat, kun verta imetään. 

Itsekin tarvitsen lepoa sen jälkeen, kun käyn laboratoriossa tai terveyskeskuksessa.  Muuten kyllä ihan pirteä. Ehkä se ympäristö vaikuttaa.

Vierailija
14315/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein jaksa. Muuten hyvä. 

Vierailija
14316/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeuduin tänään simpsakkaan mekkoon hääpäiviemme kunniaksi. Mieskin sen vielä huomasi, ihme kyllä.  Huomenna sitten palaan arkeen ja taas kuluneisiin farkkuihin. 

Vierailija
14317/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin tarvitsen lepoa sen jälkeen, kun käyn laboratoriossa tai terveyskeskuksessa.  Muuten kyllä ihan pirteä. Ehkä se ympäristö vaikuttaa.

Vanhoja ihmisiä on yleensä odotushuoneessa. Huonojalkaisia ja huonokuuloisia, rollaattorilla kulkevat hitaasti. Vanhat parit kulkevat toinen toistaan tukien.

Joskus melkein itkettää, kun näkee.

Vierailija
14318/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meren rannalla männyt kasvavat hitaasti. Kerran laskin mökkisaaressa myrskyn kaataman männyn vuosirenkaat. Puu ei ollut edes erityisen paksu, mutta sen ikä oli noin 120 vuotta. Paljon ehti Suomessa tapahtua sen elinaikana.

Vierailija
14319/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhoja ihmisiä on yleensä odotushuoneessa. Huonojalkaisia ja huonokuuloisia, rollaattorilla kulkevat hitaasti. Vanhat parit kulkevat toinen toistaan tukien.

Joskus melkein itkettää, kun näkee.

Viimeinen vuosi on kuulemma rankoin. Kaikki vaivat ottaa otteen. Eniten ambulanssikyytejä, sairaalareisuja, kotihoitoa, lääkityksiä. Välttyispä tolta rallilta.

Vierailija
14320/14410 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meren rannalla männyt kasvavat hitaasti. Kerran laskin mökkisaaressa myrskyn kaataman männyn vuosirenkaat. Puu ei ollut edes erityisen paksu, mutta sen ikä oli noin 120 vuotta. Paljon ehti Suomessa tapahtua sen elinaikana.

Mäkin joskus halailen yhtä isoa mäntyä mökin metsässä. Käsivarret ei yllä ympäri. Niin mitätön olen sen rinnalla. Niin mitättömät vähät elinvuoteni täällä. Se oli täällä ennen minua, ja kun joskus lähden täältä, tänne se jää, ja jatkaa elämäänsä.