Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12677)
Vierailija kirjoitti:
Jos televisiossa esitettäisiin sarjaa, jossa päähenkilönä olisi tylsä ihminen, kuten sinä tai minä, alkaisitteko seurata tätä sarjaa?
Rillit huurussa -sarjan Sheldon on tylsä ja siksi koko sarja on niin kiinnostava. Liian hauskakin.
Vierailija kirjoitti:
Voi sentään. Melodica-soitantoni on kärsinyt harjoituksen puutteesta. Voidaanko vielä osallistua Ankeiden nimissä Kaustisten juhlille tms.?
Myydäänköhän Melodicoja enää missään? Olis kiva kokeilla, vieläkö osais jotain soittaa. Lapsena opettelin korvakuulolta monta kappaletta.
Nyt meinasin ostaa kyllä ukulelen ja sillä soitella ja laulella, ellei joku tykkää huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tänään erittäin onnellinen ihminen. Nautin tunteesta. Jo huomenna voi olla toisin.
Voi se onni vaihdella kovastikin kuin vuoristoradalla meno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sentään. Melodica-soitantoni on kärsinyt harjoituksen puutteesta. Voidaanko vielä osallistua Ankeiden nimissä Kaustisten juhlille tms.?
Myydäänköhän Melodicoja enää missään? Olis kiva kokeilla, vieläkö osais jotain soittaa. Lapsena opettelin korvakuulolta monta kappaletta.
Nyt meinasin ostaa kyllä ukulelen ja sillä soitella ja laulella, ellei joku tykkää huonoa.
Ukulele kuulostaa vähän epäilyttävältä. Kunhan et vaan yritä matkia Piukkojen paikkojen Sugaria?
Kel onni on, se onnen kätkeköön, tiesi jo muinaiset suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Menneisiin tapahtumiin on väjän vaikea osallistua. Kaustiset meni jo.
Kyllä otti voimille se yhteisesiintymisen suunnittelu. Ei jäänyt voimia enää esiiintymiseen. Ehkä niin on paras. Hyvin suunniteltu on puoleksi tehty.
Katsellut YLE Areenasta Nuori Morse-sarjaa ja olen aivan rakastunut Jim Strangeen😍
Vierailija kirjoitti:
Katsellut YLE Areenasta Nuori Morse-sarjaa ja olen aivan rakastunut Jim Strangeen😍
Kyllä sekin tunne haalenee. Luota siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukulele kuulostaa vähän epäilyttävältä. Kunhan et vaan yritä matkia Piukkojen paikkojen Sugaria?
Olen kyllä hunajablondi, mutten pupu. Ehkä vois sitten kansanmusiikkia soitella ja lauleskella.
Vierailija kirjoitti:
Saat minun puolestani pitää hänet. Minulle riittää Morsen filosofointi.
Vierailija kirjoitti:
Kaukorakkaudet sopii tylsille. Eivät edellytä mitään toimenpiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos televisiossa esitettäisiin sarjaa, jossa päähenkilönä olisi tylsä ihminen, kuten sinä tai minä, alkaisitteko seurata tätä sarjaa?
Vinkki Kaurismäelle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kuitenkin ottaisit rauhallisesti ja vaikket Srangesta luopuisi, luopuisit edes hymiöistä.
Lomapäivää tässä vietelty. Kotona vaan lasten kanssa oltu. On tullut imuroitua, pyykättyä, makaronilaatikkoa kokattu ja palloa potkittu pihalla. Sit käytiin leikkipuistossa kavereita näkemässä. Kiva päivä. Tosi tavallinen, mut sellainen onnellinen!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä otti voimille se yhteisesiintymisen suunnittelu. Ei jäänyt voimia enää esiiintymiseen. Ehkä niin on paras. Hyvin suunniteltu on puoleksi tehty.
Ehkä ensi vuonna kyetään. Ehkä. Biisinä mm. Nosta lippu salkoon tai Haudalla kukkaset itkeneet ei.
Vierailija kirjoitti:
Kel onni on, se onnen kätkeköön, tiesi jo muinaiset suomalaiset.
Toissapäivänä olin onnellinen, kätkin sen ja otan tarvittaessa esille. Tylsille riittää silloin tällöin, ei tässä miksikään Hangon keksimainokseksi ruveta.
Luen kevyttä historiallista romaania, missä tapahtumat sijoittuvat nykyiseen kotikaupunkiini. Monta tuttua paikkaa on mainittu, mikä tekee kirjasta mielenkiintoisemman.
Joskus tulee alakuloinen olo.