Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12316)
Vierailija kirjoitti:
Jokamiehenoikeudet on nykyään päivitetty. Jokaisenoikeudet koskee sitten kaikkia, mitä sukupuolia sitä onkaan.
Onneksi sanaa ei muutettu jokahenkilönoikeudeksi. Esihenkilö on edelleen minusta jotenkin epäonnistunut sana. Tulee mieleen esi-ihminen.
Nyt olen päättänyt ostaa uusia alushousuja ja heittää kuluneita pois sitä mukaan kuin olen käyttänyt niitä. Tänään jo heitin pöksyt roskiin enkä pesuun.
Tässä on nyt vain yksi juttu vielä. Pitäisi mennä ostamaan niitä uusia, ettei jonain aamuna ole kaikki vanhat heitetty roskiin eikä uusia tilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on toivoa! Nyt löytyi kadonnut pelikortti.
Se oli hukassa joululta asti. Nuukana ihmisenä tein pakkaan jokerista puuttuvan kortin, mutta nyt oikea kortti löytyi levitettävän vierassängyn patjojen välistä.
Kelpaa nyt pelata seiskaa lastenlasten kanssa.
Olikohan vieras korttihuijari? Jemmannut ässän patjan alle.
Se oli vain ristinelonen.
Mutta tästä tapauksesta paljastui, etten ole imuroinut enkä tuulettanut patjoja yli puoleen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen päättänyt ostaa uusia alushousuja ja heittää kuluneita pois sitä mukaan kuin olen käyttänyt niitä. Tänään jo heitin pöksyt roskiin enkä pesuun.
Tässä on nyt vain yksi juttu vielä. Pitäisi mennä ostamaan niitä uusia, ettei jonain aamuna ole kaikki vanhat heitetty roskiin eikä uusia tilalla.
Jacqueline Kennedy ei käyttänyt ollenkaan pikkuhousuja. Olet hyvässä seurassa, jos pelkosi toteutuu.
Kävelin lenkin tihkusateessa. Ei hullumpaa. Huomenna uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokamiehenoikeudet on nykyään päivitetty. Jokaisenoikeudet koskee sitten kaikkia, mitä sukupuolia sitä onkaan.
Onneksi sanaa ei muutettu jokahenkilönoikeudeksi. Esihenkilö on edelleen minusta jotenkin epäonnistunut sana. Tulee mieleen esi-ihminen.
mulle taas esinahkanen.
Olen monta kertaa ollut menossa kirpputorille, jos sieltä jotain löytyisi. Viime hetkellä käännyn pois. Muistan, että nurkat täynnä ylimääräistä tavaraa. Perittyjä kahvikuppejakin kymmeniä. Niistä pitäis ensin luopua.
Aletaankos me kaikki nyt poistamaan viestejä, kaikissa ketjuissa?
Tautia on kuulema liikkeellä, liekö kovinkin tarttuvaa laatua?
Mun viestit on kertakäyttöisiä, ei klassikkokirjallisuutta. Pois vaan ja uutta tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Yksi emännöitsijä poisteli aikoinaan. Oisko opettanut muille. En tiedä eikä kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen monta kertaa ollut menossa kirpputorille, jos sieltä jotain löytyisi. Viime hetkellä käännyn pois. Muistan, että nurkat täynnä ylimääräistä tavaraa. Perittyjä kahvikuppejakin kymmeniä. Niistä pitäis ensin luopua.
Ehkä pitäis viedä ne sinne kurpputorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi emännöitsijä poisteli aikoinaan. Oisko opettanut muille. En tiedä eikä kiinnostakaan.
Jokuhan se täälläkin häärii niissä hommissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pitäis viedä ne sinne kurpputorille.
*kirpputorille.
Kirpputorit ei taida kannattaa. Kierrätyskeskuksiakin on lopetettu. Ihmiset ei lahjoita ja kulut nousee.
Vierailija kirjoitti:
Liittyiskö eliminointi siihen kun Suomesta on löytynyt mustarotta, siis se joka levitti Eurooppaan mustan surman aikoinaan. Ettei tylsien palstalta leviäisi Eurooppaan mitään turmiollista.
Nukkuisin kuumina öinä mielelläni nakuna, mutta mulla on ollut taipumusta kävellä unissani. En kyllä haluaisi, että naapurin mies tai huoltohenkilö taluttelisi minua pihasta kotiin yöllä ilkosillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jacqueline Kennedy ei käyttänyt ollenkaan pikkuhousuja. Olet hyvässä seurassa, jos pelkosi toteutuu.
Ei tainnut keretä presidentti-John myöskään käyttää kalsareitaan kovinkaan usein.
Yhdellä paikkakunnalla toimi tavarankierrätys. Sai hakea hienoja astioita ilmaiseksi. Paikallisella kirpputorilla näitä ilmaistavaroita sitten isoon hintaan myytiin. En tiedä menikö kaupaksi, kun kirpputorinpitäjä oli vähän erikoinen.
Olen itse minimalismin kannalla, ja kaikki ylimääräinen joutaa pois. On enemmän aikaa tylsyyteen, kun siivouskin sujuu.
En ole koskaan käynyt jalkapallopelissä, terapiassa, raveissa, uimahallissa, kuntosalilla enkä kosmetologilla.
samaa miettinyt, kuka niitä kirppislöytöjään tunkee mun vähiin kaappeihini, yksinasuvana tämä kyllä tylsistyttävän vaikea yhtälö ratkaista.