Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12321)
Vierailija kirjoitti:
Tulin mökille, kun pahimmat monen päivän sateet ovat kai nyt takana. No hieman rupesi taas satamaan.
Käyn ajoissa nukkumaan, täällä väsyttää iltasella aina aikaisin.
Sillon pittääki nukkua.
Kaunis ilta. Tekis mieli tehdä vielä pihakierros, kun kerrankin on pouta. Mutta metsähyttyset kävis joukolla kimppuun, odottavat ulko-ovella nälkäisinä.
Mä oon tehnyt pakolliset hommani, nyt menen saunaan ja sitte nukkumaan.
Kirjosiepolla oli onnistunut pesintä. Poikaset lähtivät pöntöstä muutama päivä sitten ja nyt totuttelevat maailman menoon lähitienoon pensaikoissa.
Minussa on jotain väärin,
pielessä. Haen ja haen ja haen töitä, tuloksettomana.
Tähänkö tämä elämä on mennyt? Olenko niin paska ihminen että jopa hauta ottaisi minut mieluummin hellään syleilyynsä kuin nuo yritysten pikkupomot?
Vierailija kirjoitti:
Tähänkö tämä elämä on mennyt? Olenko niin paska ihminen että jopa hauta ottaisi minut mieluummin hellään syleilyynsä kuin nuo yritysten pikkupomot?
Luulen, että sinussa ei ole mitään väärin. Ennemmin vika on kyllä työnantajissa, jotka eivät halua palkata tai sitten heillä on mahdottomat vaatimukset.
Ehkä se työpaikka löytyisi kuitenkin, tsemppiä. Olin itse työttömänä ja turhauduin. Sitten keksin uuden harrastuksen, että sai muutakin mietittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että sinussa ei ole mitään väärin. Ennemmin vika on kyllä työnantajissa, jotka eivät halua palkata tai sitten heillä on mahdottomat vaatimukset.
Ehkä se työpaikka löytyisi kuitenkin, tsemppiä. Olin itse työttömänä ja turhauduin. Sitten keksin uuden harrastuksen, että sai muutakin mietittävää.
Kiitos kun vastasit. Taidan pitää loppukuun kokonaan lomaa tuosta hakemisesta, ens kuussa uudestaan. Voi olla että silloin on ihan eri paikkojakin(ehkä) auki mitä hakea.
Vierailija kirjoitti:
Kirjosiepolla oli onnistunut pesintä. Poikaset lähtivät pöntöstä muutama päivä sitten ja nyt totuttelevat maailman menoon lähitienoon pensaikoissa.
Täällä harmaasieppo pesi saunan räystään alla, ja siinä 5 virkeää poikasta vielä eilen illalla. Aamulla pesä oli tyhjä. Olivat lähteneet yön selkään. Hiljaista on.
Nyt mulla on sellainen tunne, että olen toipunut vakavasta sairaudestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun vastasit. Taidan pitää loppukuun kokonaan lomaa tuosta hakemisesta, ens kuussa uudestaan. Voi olla että silloin on ihan eri paikkojakin(ehkä) auki mitä hakea.
Yrittäjän puolisona annan sellaisen vinkin työnhakijoille, että jos löydät oman alan yrityksen, niin soita suoraan pomolle tai mene henkilökohtaisesti käymään ja kysymään töitä. Sähköpostit sun muut helposti hukkuvat massan mukana. Mutta kun on nähnyt livenä tai on jäänyt muistijälki soittajasta, niin sitten kun on työtä tarjolla, sinut saatetaan muistaa varteenotettavana ehdokkaana.
Tsemppiä työnhakuun, vaikeasta yhteiskunnallisesta tilanteesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
12 000 :)
Saavutusten metsästäjä eksynyt tylsien joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vaivaakohan sitä tyhjän pesän syndrooma.
Mummo se on ollut luvattoman kiireinen viime aikoina. On tullut sitä sun tätä tekemistä ja menemistä, niin nyt alkaa jo tuntua siltä, että saisi tavallinen arjen tylsyys ottaa taas turvalliseen syleilyynsä. Pappa nukahti jo, tasainen hurina kuuluu vierestä. Minä laitoin vihreän sävyiset villasukat jalkaan ja toivon nukahtavani pian.
Nyt olisi hyvä laittaa tämä käteen kasvanut kännykkä pois ja ruveta nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi hyvä laittaa tämä käteen kasvanut kännykkä pois ja ruveta nukkumaan.
Olen samaa mieltä. Hyvää yötä.
Aloitin maalaamaan taulua. Todennäköisesti siitä tulee huono. Mutta onpahan ainakin maalattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivaakohan sitä tyhjän pesän syndrooma.
Se voi alkaa etsiä uusia harrastuksia.
Sorsat saakeli tulee taas paskomaan rannan kesäkeittiöön. Kutsumattomia vieraita ei kestitä.