Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12322)
Ämyristä kuuluu Miljoonasade ja muita nuoruuteni bändejä. Meneehän se aika näinkin.
Miusta tuntuu etten mie ällyy nyt mittää. On jotenki ihan pönttöpiä olo koko päivän ollu. Mutta on tässä se hyvä puoli, ettei miun tarttekkaa älytä mittää, ku mie oon eläkeläinen enkä töissä.
Meillä soi Albatrossi. On aika eläkeläismusiikkia, mutta sopii mullekin, keski-ikäiselle tylsällä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä soi Albatrossi. On aika eläkeläismusiikkia, mutta sopii mullekin, keski-ikäiselle tylsällä.
Oi tuo on ihana.
Sen myötä hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana ja rauhoittava kappale juuri ennen unen tuloa, hyviä öitä.
Huomenna menen siivouskeikalle.
Mietin että mitähän jos lähtisin reissuun. En ole nähnyt sukulaisiani vuosiin, kun en ole päässyt reissaamaan toiselle puolelle Suomea. Nyt se olisi periaatteessa mahdollista.
Kohta nukun. Tämä ihan ilmoitusluontoisena asiana
Laitoin uuden yöpaidan ja huomasin,että on reikä helmassa. Vähän harmittaa, mutta ei paljoa, kun on muutenkin ruma. On laitoksen värinen.
Tylsien palsta on hyvä, kun täällä ei tarvi ottaa kantaa kaikenlaisiin maailman myllerryksiin. Saa elää omaa pientä elämäänsä kaikessa rauhassa.
En muista olleeni lapsena koskaan vanhempieni sylissä. Silloin se ei ollut tapana.
Olen ollut vähän kipeä.
Tänään on ollut parempi olo, joten söin vähän liikaa, kun alkoi taas ruokakin maistua.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus vastaanotettu.
Vuonna 2000 joka talouteen lähetettiin pieni vihkonen, Suomen perustuslaki. Jonkin aikaa se oli meillä keittiön laatikossa, mutta nyt sitä ei näy missään. Onko teillä tallessa tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus vastaanotettu.
Kiitos ilmoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2000 joka talouteen lähetettiin pieni vihkonen, Suomen perustuslaki. Jonkin aikaa se oli meillä keittiön laatikossa, mutta nyt sitä ei näy missään. Onko teillä tallessa tämä?
Opettelin se ulkoa, en enää tarvi vihkosta ;)
Vierailija kirjoitti:
Eikö vuonna 2000 jaettu myös kaksi miljoonaa Katekismusta suomalaisiin koteihin?
Kaikenlaisia uudistuksia tehtiin nähtävästi vuosituhannen vaihteessa.
Mun mies tekee ristikkoa vieressä ja minä istun keinutuolissa ja luen ja kirjoittelen vauvapalstalle.