Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12322)
Pelastusliivit olisivat ostoslistassa seuraavana vuorossa.
Mun kauppa ostokset maksoi tänään 123,45 €. Enkä edes tehnyt ostoksia laskin kourassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle syntyi tänä iltana lapsenlapsi. On kyllä super suloisen näköinen.
Tuleeko hänestä sitten Eino tai Ester?
Vierailija kirjoitti:
Mun kauppa ostokset maksoi tänään 123,45 €. Enkä edes tehnyt ostoksia laskin kourassa.
Oletko numero-onnellinen ihminen, kun huomasit tuon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko numero-onnellinen ihminen, kun huomasit tuon?
Ei, kun olen muuten vain onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle syntyi tänä iltana lapsenlapsi. On kyllä super suloisen näköinen.
Tuleeko hänestä sitten Eino tai Ester?
Eiköhän ne vanhemmat sen nimen päätä. Ei isovanhempi.
Ikkunasta näkyvät vihreät havupuut ja harmaa taivas. Naapurin katolla on paljon kellastuneita neulasia. Onkohan meidänkin?
Illalla tilasin uhmalla aika mausteisen pitsan, nyt aamulla kerkisin just vessaan...IBS...
Siivoan pakastimen, että saan laittaa sinne pian uusia mustikoita.
Vierailija kirjoitti:
Illalla tilasin uhmalla aika mausteisen pitsan, nyt aamulla kerkisin just vessaan...IBS...
elämä on, valintoja
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vaaleat hiukset, jotka ovat alkaneet harmaantua. En aio värjätä niitä, näkyköön ikä rehellisesti.
Sama juttu täällä. Talvella tummuu, kesällä haalistuu. En muuten ymmärrä ihmisiä, jotka ilkein sanoin arvostelee toisia kirjoittajia, tunnetusti antaa kirjoittasta tietynlaisen kuvan. Kummallisen.
Siispä: jokainen harmaantuu tyylillään tai värjää harmaat pois. Kaikki on sallittu.
Menipäs yö huonosti. Nyt jo väsyttää ihan vietävästi.
Pitäis ruveta hommiin, mutta ei jaksaisi. Taidan odotella vielä.
Vierailija kirjoitti:
Olen uneton. Toivottavasti kukaan ei tee minusta elokuvaa "Uneton Pieksämäellä".
Mikäli yöllä kuuntelit vanhoja tango iskelmiä Pölönen voisi tehdäkin elokuvan.
Vierailija kirjoitti:
Siivoan pakastimen, että saan laittaa sinne pian uusia mustikoita.
Taidan tehdä saman.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis ruveta hommiin, mutta ei jaksaisi. Taidan odotella vielä.
Isä kirjoitti muistovihkooni joskus.
"Alku aina vaikeaa
lopussa kiitos seisoo".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vaaleat hiukset, jotka ovat alkaneet harmaantua. En aio värjätä niitä, näkyköön ikä rehellisesti.
Sama juttu täällä. Talvella tummuu, kesällä haalistuu. En muuten ymmärrä ihmisiä, jotka ilkein sanoin arvostelee toisia kirjoittajia, tunnetusti antaa kirjoittasta tietynlaisen kuvan. Kummallisen.
Siispä: jokainen harmaantuu tyylillään tai värjää harmaat pois. Kaikki on sallittu.
Tylsät ei arvostele arvostelijoitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä juuri teet?
Kuumaa on aika kuumaa.