Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12322)
En tiennyt, että tänään on oikeasti Eino Leinon syntymäpäivä. Hän syntyi 6.7. vuonna 1878.
Suomessa on yli 800000 koiraa ja kissoja vielä enemmän. Alle 18-vuotiaita ihmisiä Suomessa on 999232.
Huijausviestejä on tullut minulle ja tutuillekin suomi.fi viestipalvelun nimissä mukamas ulosottolaitokselta. Älkää avatko.
Vierailija kirjoitti:
Ester on kaunis nimi. Se tarkoittaa tähteä. Miksihän siitä on niin ruma sanonta tehty?
Se rimmaa hyvin, äänteellinen yhteensopivuus . (Sataa kuin Esterin perseestä). Ehkä ylpeä pastorska on ollut Ester ja herraviha näkyy tässä ilmaisussa. Sieltä se vaan pissii hienokin rouva.
Vierailija kirjoitti:
Huijausviestejä on tullut minulle ja tutuillekin suomi.fi viestipalvelun nimissä mukamas ulosottolaitokselta. Älkää avatko.
Mulle monesta eri pankista!
Pitäisi öljytä pihakalusteet, mutkun aina sataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan sen ulkomaalipurkin rautakaupasta ihan uhallakin, vaikka sataisi kissoja tai koiria. Jos sattuisi tulemaan vielä poutasää.
Eikös jossain sanota, että sataisi vanhoja akkoja.
En oo tietääkseni vielä sateeksi muuttunu. Mutta on kai meitä muitakin.
Mulle syntyi tänä iltana lapsenlapsi. On kyllä super suloisen näköinen.
Meillä sataa kaatamalla. Onpa mukava.
Olen uneton. Toivottavasti kukaan ei tee minusta elokuvaa "Uneton Pieksämäellä".
Minulla on vaaleat hiukset, jotka ovat alkaneet harmaantua. En aio värjätä niitä, näkyköön ikä rehellisesti.
Unessa menin lapsuuskotiini alakertaan leikkimään ja liikkumaan vapaasti käytettävissä olevilla leluilla. Sitten jättimäinen iso hämähäkki alkoi tulla rappusia pitkin yläkerrasta alakertaan päin. Yritin laittaa portin kiinni, mutta en onnistunut siinä. Sitten alkoi pelottaa ja ahdistaa ja heräsin.
Väsyttää vietävästi. Taidan mennä nukkumaan.
Meillä satoi vettä tosi paljon tänään. Hyvä. Eipähän tarvitse erikseen kastella kukkia.
Jäi lakkaamatta yhden teoksen pinta. Pitää tehdä se huomenna.
Mua pissittää. Menen vessaan.
Tulin jo nukkumaan. Jospa kohta nukahdan.
Monet vanhemmat tukee nuoren opiskelua maksamalla vuokran ja ruokaostoksia. Riippuu varallisuudesta.