Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (10913)
Vierailija kirjoitti:
En osaa small talkkia, pitäiskö opetella. Olen tylsä. Mistä smalltalkkarit yleensä puhuu?
Ei mistään. Se on smalltalkin idea. Pyöritellään tyhjiä sanoja ja hymyillään taukoamatta.
Tästä ketjusta on tullut väärällä tavalla tylsä. Ennen oli oikealla tavalla tylsä.
Tänään on lauantai. Huomenna sunnuntai.
Voi kun saisi nukuttua. Mutta en usko, koska odotan jo valmiiksi milloin vauva taas herää.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta on tullut väärällä tavalla tylsä. Ennen oli oikealla tavalla tylsä.
Mikä se oikea tapa on?
Windows95man esiintyi tänään Lammasrockissa. En mennyt katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilta aurinko paistaa lapissa yötön yö, valoa riittää kuka keksisi mitenkä sen valon saisi talteen kaamosta ajatellen,no se kaamos ei minua kuitenkaan masenna ja pimeys on pakkasyönä pelkkää luuloa joka on valetta, kirkaana kuutamon valossa hohtaa puhdas lumi ei ole pimeää.
Saarenmaan valssissa Georg Ots lauloi:
"Ööd on niin valged ja kuluvad ruttu"
Naurattaa tuo ruttu.
Tavallisia, tylsiä unia kaikille! Ottakaa unen päästä kiinni.
Muuttuipa sää äkkiä koleaksi öisen rankkasateen jälkeen. Etelätuulikin on vaihteeksi viileää.
Käsiä melkein paleli aamulenkillä. Noukin sen yhteydessä muovipussiin näkyvillä olevia lehtokotiloita ja joskus siruetanankin. Tulee ainakin kyykisteltyä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun saisi nukuttua. Mutta en usko, koska odotan jo valmiiksi milloin vauva taas herää.
Tuo jatkuu mulla vieläkin, vauva ei asu enää kotona, on 42 v. Sen jälkeen olen nukkunut huonosti. Herään öisin monta kertaa. Tarkistan tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilta aurinko paistaa lapissa yötön yö, valoa riittää kuka keksisi mitenkä sen valon saisi talteen kaamosta ajatellen,no se kaamos ei minua kuitenkaan masenna ja pimeys on pakkasyönä pelkkää luuloa joka on valetta, kirkaana kuutamon valossa hohtaa puhdas lumi ei ole pimeää.
Saarenmaan valssissa Georg Ots lauloi:
"Ööd on niin valged ja kuluvad ruttu"
Naurattaa tuo ruttu.
Ei naureta. Korkeintaan hymähdetään.
Vierailija kirjoitti:
Tylsätkin tylsyy.
Eilinen päivä meni sängyllä maatessa ja kirjaa lukiessa. En jaksanut edes pukea.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa on oikealla ja väärällä tylsyydellä. Haluaisin tietää, jotta osaisin muuttaa käytöstäni oikeaan suuntaan.
Tekoäly on vähän älytön. Se väittää, että tänään nimipäiviään viettävät Päivi, Kyllikki ja Kyölli. Yksikään ei osunut kohdalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se oikea tapa on?
Parasta on ollut tylsien huumori. Käynyt vähiin.