Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (10914)
Kylläpä päiväunet tekivät hyvää. Alkoi sataa kaatamalla ja oli paettava sisätiloihin ulkotöistä. Eivät ne mihinkään karkaa, jatkuvat sitten hyvän sään aikana. Mukava loikoilla ja nukahtaa kaatosateen ropinaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos alkaa tehdä ulkomaalauksia, varmasti tulee jokin ukkoskuuro aivan kirkkaalta taivaalta. Koettu on.
Samoin kattoremontti. Takuulla kaatosade. Koettu on sekin.
Nyt alkoi sataa täälläkin, täll puol Suomea.
Söin maxi-Tuplan. Olis riittäny puolikaskin mutta hyvää oli.
Vähän kipeä olo, palelee. Taitaa olla eilisistä rokotuksista jälkioire.
Vierailija kirjoitti:
Jos alkaa tehdä ulkomaalauksia, varmasti tulee jokin ukkoskuuro aivan kirkkaalta taivaalta. Koettu on.
Kyllä näin käy usein. Viime kesän jäljiltä jäi vielä monta maalaushommaa tekemättä sateiden tai kosteuden takia. Silloinkin piti muutaman kerran hakea juoksujalkaa matot yms. takaisin sisätiloihin kesken siivouksen. Näin ainakin läntisessä Suomessa.
Järjestelin kahvipaketit kaappiin ikäjärjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käväisin tallinnassa hakemassa juhannusjuomia. Ärsyttää kun siivoojat tulevat jo puolituntia aikaisemmin hytin oven taakse kun on kiire päästä hyttiä koristamaan. Koristaminen = suomeksi siivoaminen. Itse en välittäisi lähteä ruuhkaan jonottamaan ulospääsyä noin aikaisin. Kun ei mikään kiire ole. Sitten ne seisoo kädet puuskassa oven vieressä vihaisesti mulkoillen.
Kannattaa hakea juhlajuomat kotimaisesta A-kaupasta. Kukaan ei hätistä lähtemään kotoa ruuhkaileen ennen aikojaan. Tai mistäs minä tiedän, vaikka kuinka kiukkuinen koristelija siellä puhisee kädet puuskassa.
Ei välttämättä. hinnat on yli puolet halvempia kuin A- kaupassa ja kun oli ilmainen matka niin kyllä mielestäni kannattaa mennä meren yli. Kai se koristelija on vaan kärsittävä, työtänsä nekin vaan tekee.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hamstrannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin aamulla varhain pesemässä pari mattoa, kun aurinkokin pilkotteli. Sadetta oli luvattu illaksi, mutta toiveena, että olisivat ehtineet kuivahtaa siihen mennessä ehkä vähäsen. Vaan eipä käynyt niin, sillä sateen tulolla olikin ihme kiire jo ennen puolta päivää. Tyypillistä säätä. Tulikin hoppu keksiä niille läpimärille matoille pikaisesti jokin kuivauspaikka, ja virittelin tuoleja ym. hökötyksiä kuistin täyteen. Toivottavasti ei tulisi ihan sadekautta, kun pestäviä riittää.
Kannattaa seurata säätiedotuksia. Nyt luvattu kovia sateita.
Aamupäivän ennusteen mukaan piti alkaa sataa vasta myöhään illalla, mutta iltana ennustettiin, että sade alkaakin jo kolmelta.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään tyttäreni luona. Hän maalasi taloa.
Ja illan tullen sanoit Nyt mä lähden pois.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on papusäilykepurkit ja -pakkaukset ikäjärjestyksessä.
No eipä tässä muuta erikoista , kävin saunassa ja olen ottanut vähän olutta,sääsket nuo kesän häiriköt pyrkii iholle jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
No eipä tässä muuta erikoista , kävin saunassa ja olen ottanut vähän olutta,sääsket nuo kesän häiriköt pyrkii iholle jälleen kerran.
Kummallista, minua ei ole yksikään hyttynen pistellyt vielä tänä kesänä, ja ulkona olen kyllä ollut paljon. Jonnekin ne on kadonneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin aamulla varhain pesemässä pari mattoa, kun aurinkokin pilkotteli. Sadetta oli luvattu illaksi, mutta toiveena, että olisivat ehtineet kuivahtaa siihen mennessä ehkä vähäsen. Vaan eipä käynyt niin, sillä sateen tulolla olikin ihme kiire jo ennen puolta päivää. Tyypillistä säätä. Tulikin hoppu keksiä niille läpimärille matoille pikaisesti jokin kuivauspaikka, ja virittelin tuoleja ym. hökötyksiä kuistin täyteen. Toivottavasti ei tulisi ihan sadekautta, kun pestäviä riittää.
Eivät ne aina osu kohdalleen ne sääennusteet. Sateet voivat olla aivan paikallisia ja viiden kilometrin päässä ei ole tullut pisaraakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamupäivän ennusteen mukaan piti alkaa sataa vasta myöhään illalla, mutta iltana ennustettiin, että sade alkaakin jo kolmelta.
-eri
Matot voi pestä hellejakson aikana, ei tarvi kelloa kyttäillä. Parempi kyllä kyttäillä kelloa kuin naapureita, jos on taipumusta kyttäilyyn.
En osaa small talkkia, pitäiskö opetella. Olen tylsä. Mistä smalltalkkarit yleensä puhuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on papusäilykepurkit ja -pakkaukset ikäjärjestyksessä.
Minulla ei ole mitään noin hyvässä järjestyksessä. Ai niin, onkin yksi asia, maustepurkit ovat hyllyllä aakkosjärjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
En osaa small talkkia, pitäiskö opetella. Olen tylsä. Mistä smalltalkkarit yleensä puhuu?
Turha opetella tyhjänpäiväisyyksiä, parempi puhua vähän, mutta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Matot voi pestä hellejakson aikana, ei tarvi kelloa kyttäillä. Parempi kyllä kyttäillä kelloa kuin naapureita, jos on taipumusta kyttäilyyn.
Hellejaksoilla vaan ahdistelee paarmalaumat. Käytän suovettä matonpesussa, ja se houkuttelee nämä kiusankappaleet kimppuun. Ja purevat mokomat kunnolla. Ilmeisesti humuspitoinen vesi näitä villitsee.
Kävin pyöräilemässä. Kuulin 8 eri lintua. Poikkesin matkalla taidenäyttelyssä. Näin hienoja taideteoksia. Lopun päivää katselen ulos ikkunoista eri kukkasia.