Mitä juhannus suunnitelmia muilla?
Kommentit (20)
Ajattelin pitää kesäloman kesäkuussa ja suunnata Italiaan, eli toivottavasti olen juhannuksena siellä.
Miksi se pitää nyt tammikuussa jo tietää?
Kaffet termariin, pari voikkaleipää eväsrasiaan ja autolla johonkin levähdyspaikalle.
Sulla oli perjantaina se dementiatesti! Et muistanut käydä Nyt on vasta TAMMIKUU ja mökille ei voi mennä kun on UMPIHANKI ja se traktoriukko on murtanut lonkkansa! Koko mökki jäässä kun SÄHKÖT on POIKKI! Koitas nyt jo uskoa TAMMIKUU!
Vierailija kirjoitti:
Home alone kuten yleensäkin
N46
Home home, pyydä homekoira tutkimaan missä se home on.
Miksi ihmeessä sotket kahta kieltä keskenään, onpas typerää...vai onko sullakin dementia.
HEI! Vuosi vasta alussa en suunnittele Vielä mitään !
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitää nyt tammikuussa jo tietää?
:) Sama kuin ent. työkaveri alkoi järjestelemään pikkujouluja juhannuksen jälkeen! :) Itse olin grrr (nytkö jo?). Toinen työkaveri muotoili asian hyvin, ääneen: tarviiko niitä jo nyt ruveta järjestelemään, jouluun on vielä puoli vuotta, tiedä kuka tässäkin paikassa enää töissä on (*tirsk* :).
Tämä "järkkäri" töksähti: Mitäpä luulet, että saako enää syksyllä pikkujoulupaikkoja järjestettyä?. Asiallisestihan tuo jäke oli oikeessa, mut muita vaan tympi se "nytkö jo?".
Varmaan kännissä niinkuin yleensäkin.
Juhannus aina mökillä. Vieraat vaan vaihtuu. Tämän kesän vieraita ei ole vielä kutsuttu.
Nummirockissa on pääesiintyjänä Behemoth. Kun tämä tieto julkaistiin tovi sitten, omat juhannussuunnitelmani varmistuivat sen myötä.
Seuraava epidemia on jo sovittu rahastuksen vuoksi... siis täysi lockdown... kannattaa pysyä kotona...
Lisäksi kaikki pienet maatilat lakkautetaan agendan mukaan eli maallekaan ei kannata lähteä...
Vältetään kaupunkeja siellä jengit ja rikolliset hyökkäävät kimppuusi...
Ei ole montaa vaihtoehtoa Juhannuksena...
Ainakin minä syön. Se on tähtihetki. Kasvismakkaroo ja sinappija.
Aion harjoitella yhdyssanoja koko juhannuksen, tekisi hyvää sinullekin.
Suosittelen käytöstapojen opettelua. Minä aion opetella myös.
Juhannus on suunniteltu jo aikoja sitten, eiköhän nyt pitäisi suunnitella joulun viettoa ja uutta vuotta. 🤣
Jos saan talon myytyä, tuppaudun jonnekin mökille. Jos en, kutsun vieraita tänne maalle.
Ensi juhannukseksi voisi kerrankin hommata jostain juhannusheilan. Muuten kotona selvin päin. Verhot ikkunoiden edessä ja puhelin sammutettuna.
TÖI_HI 🎢🎡🎠🤩