Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (10913)
Luin ohjeita small talkista. Tyypillisiä tilanteita: hississä, jonossa, odotustiloissa. Hississä, jonossa ja odotustiloissa! Voi ei.
Tyypillinen lause: Onpa mukava sää ollut tänään.
Viritelkääpä nyt hississä puhetta säästä tuntemattomien kanssa.
Puhelin pelastaa tylsät smalltalkilta.
Tämän päivän HSssä on 20 sanaristikon liite. Olin kuin karkkikaupassa käynyt kun kävin ärrällä hakemassa lehden. Nyt saa sataa vaikka loppukesän.
Vierailija kirjoitti:
En osaa small talkkia, pitäiskö opetella. Olen tylsä. Mistä smalltalkkarit yleensä puhuu?
Pienistä talonmiehistä.
Tämä päivä meni lapsenlikkana. Olihan ei-tylsä päivä, kertakaikkiaan. Huomenna taas paluu normaaliin arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa small talkkia, pitäiskö opetella. Olen tylsä. Mistä smalltalkkarit yleensä puhuu?
Pienistä talonmiehistä.
Tuo kuulostaa ihan loogiselta vaihtoehdolta.
Mun mies lähti juhliin. Minä jäin - tottakai - kotiin.
Paikallinen mieskuoro laulaa komiasti. Vähän kuin komiat. Mutta ei kuitenkaan sinne päinkään.
81-vuotiaalla anopilla on uusi tietokone. Aamupäivä meni viritellessä sähköpostia toimintaan, kun löytyi lippulappusilta erilaisia osoitteita ja salasanoja vuosien takaa. Mut onnistui!
Vierailija kirjoitti:
81-vuotiaalla anopilla on uusi tietokone. Aamupäivä meni viritellessä sähköpostia toimintaan, kun löytyi lippulappusilta erilaisia osoitteita ja salasanoja vuosien takaa. Mut onnistui!
Hemmetin nörtti. Kehuskele vielä vähän niin saat meidät vielä huonommalla mielelle.
Mua väsyttää. En voi mennä vielä nukkumaan.
Mun siskon mies on Remontti-Reiska. Minä en. Eikä mun ukko.
Hitto kun pissittää taas. Ei olis pitänyt juoda sitä ananas smoothieta illalla.
Rakastan sinua, sanoin tänään yhdelle henkilölle.
Housut meni likaiseksi. Pakko pestä huomenna pyykkiä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua, sanoin tänään yhdelle henkilölle.
No on se sentään hyvä, ettet kahdelle. Se olis menny jo överiks.
Paljonkohan voitan tänään lotossa?
Vaikka säästä sitten, tai jotain tilanteeseen liittyvää, ellei puhuteltava satu olemaan takakireä.