Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (10914)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin uuden uimapuvun monen vuoden tauon jälkeen, ja kait se uimataitokin on vielä tallella. Puku sopii hyvin, on kuin valettu.
Mistähän löytäisi vaan sen syrjäisen uimarannan, ettei jäisi sitten vain arkana pukusuojasta kurkisteluksi. Rannoillakin voisi olla lähellä vedenrajaa joku Sopu-teltan tyylinen suoja, josta pulahtaa äkkiä veteen huomiotta.
Nyt kehopositiivisuutta kehiin! Rinta rottingille ja ylpeästi kävele läpi ison uimarannan veteen. Nauti uudesta hienosta uimapuvusta ja siitä, että että osaat uida ja on kesä ja sinä elät. Sitä paitsi kaikki keskittyvät rannalla omiin matkapuhelimiin, lähettävät WhatsAp-viestejään ja syövät eväitään. Kukan ei katsele jotain naista (varsinkaan yli 40-vuotiasta), joka kävelee veteen - tai häntä arvioi.
(Minä en osaa uida, mutta polskin käsipohjaa vanhassa uimapuvussa. Lisäksi minulla on suonikohjuja oikeassa jalassa. Suonikohjut ovat kuitenkin kauniimpia kuin mustat ja rapistuvat hämärät tatuoinnit. Lisäksi ilmaisia aitoja koristeita.)
Suuret kiitokset kannustuksesta! Se itsekriittisyys on vaan niin syvällä keski-ikäisen naisen ajatuksissa. Vaatii kyllä aikamoisesti rohkeutta kävellä huolettomasti uimarannalla, missä nuoret hyvännäköiset ruskettuneet makailevat. Ties vaikka joku näpsäyttäsi kamerallaan kuvan kalkkilaivan kalpeasta tädistä.
Mutta, kun sen uimapuvun kerran hankin, täytyyhän se testata. Jos tekisin sen ensin sateisen lämpimänä päivänä, jolloin ne auringon palvojat ovat poissa.
Turha pelko. Nuoret hyvännäköiset ruskettuneet ei näpsäyttele kuvia keski-ikäisistä. Keski-ikäiset on niille ilmaa. Valitettavasti. Turkissa ehkä...
Hyvä niin. Saa ainakin rauhassa liikkua rannalla näkymättömänä keski-ikäisenä. (Ellei sitten joku ilkimys ihan vaan piloillaan näpsäytä kuvaa).
Onkohan sulla vähän kumma käsitys kanssaihmisistä? Tylsät ei nimittele ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin uuden uimapuvun monen vuoden tauon jälkeen, ja kait se uimataitokin on vielä tallella. Puku sopii hyvin, on kuin valettu.
Mistähän löytäisi vaan sen syrjäisen uimarannan, ettei jäisi sitten vain arkana pukusuojasta kurkisteluksi. Rannoillakin voisi olla lähellä vedenrajaa joku Sopu-teltan tyylinen suoja, josta pulahtaa äkkiä veteen huomiotta.
Nyt kehopositiivisuutta kehiin! Rinta rottingille ja ylpeästi kävele läpi ison uimarannan veteen. Nauti uudesta hienosta uimapuvusta ja siitä, että että osaat uida ja on kesä ja sinä elät. Sitä paitsi kaikki keskittyvät rannalla omiin matkapuhelimiin, lähettävät WhatsAp-viestejään ja syövät eväitään. Kukan ei katsele jotain naista (varsinkaan yli 40-vuotiasta), joka kävelee veteen - tai häntä arvioi.
(Minä en osaa uida, mutta polskin käsipohjaa vanhassa uimapuvussa. Lisäksi minulla on suonikohjuja oikeassa jalassa. Suonikohjut ovat kuitenkin kauniimpia kuin mustat ja rapistuvat hämärät tatuoinnit. Lisäksi ilmaisia aitoja koristeita.)
Suuret kiitokset kannustuksesta! Se itsekriittisyys on vaan niin syvällä keski-ikäisen naisen ajatuksissa. Vaatii kyllä aikamoisesti rohkeutta kävellä huolettomasti uimarannalla, missä nuoret hyvännäköiset ruskettuneet makailevat. Ties vaikka joku näpsäyttäsi kamerallaan kuvan kalkkilaivan kalpeasta tädistä.
Mutta, kun sen uimapuvun kerran hankin, täytyyhän se testata. Jos tekisin sen ensin sateisen lämpimänä päivänä, jolloin ne auringon palvojat ovat poissa.
Voi kuule. Ne nuoret vasta epävarmoja ovatkin. Ja kateellisena katsovat kun keski-ikäinen, elämästä niin paljon oppinut ihminen kulkee ohi.
Täällä on nyt vanha, suonikohjuinen, makkaramahainen mamma, joka rakastaa uimista. Ei kuule kannata nuorisosta liiemmin stressiä ottaa. Mietippä itseäsi nuorena. Epävarma olo, pakko sulautua joukkoon että kelpaisi, ei vielä ymmärrä että ihmisarvoa ei mitata ulkoisilla mittareilla. Kun tähän ikään tulee, on niin mukava huomata, että hyllykööt läskit tai paistakoot kohjut, yhtä ihana ihminen tässä kulkee kuin vaatteet päälläkin. Ne ketkä tykkää, niille kelpaa tällaisenaan. Ne, kelle on ilmaa, niille ei tarvitse kelvatakaan. Näin se menee. Ihana nauttia elämästä ja niistä pienistä iloista ja tylsyyksistä, joita elämä eteen tarjoilee. Turha murhe ja häpeä pois, hushus! Elämässä on muitakin murheita, turhaan niitä itse omalla ajattelullaan lisäämään.
Kävin tänään tyttäreni luona. Hän maalasi taloa.
Menen huomenna hoitamaan lapsenlapsiani.
Väsyttää. Taidan mennä nukkumaan.
Olen kännykkäaddikti. Se on tylsä huomata.
Tein tänään ruokaa uunissa. Siitä tuli ihan suhtkoht kelvollista.
Tankkasin autoni. Se kulkee dieselillä. Se maksoi 134,04 €. Kallista on.
Tein iltapalaksi smoothien.
Järven vesi on jo lämmennyt uintikelpoiseksi.
Mulla on ollut mukana, useissa paikoissa joissa olen ollut, harmaa huppari. Eräs ystäväni on sitä mieltä että se on ankean näköinen. Ilahduin hieman hänen kehustaan.
Boomerina on kyllä ihan mukava olla.
Osasin tänään lähettää yhden pdf tiedoston sähköpostilla. Taidan alkaa ATK tukihenkilöksi.
Miks pitäisi kommentoida, jos ei oo kommentoitavaa?
Mulla on ikävä yhtä tyyppiä, joka oli tosi hyvä ystävä mulle. Sitte elämä vei meidät erilleen.
Heh!