Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (9514)
Vierailija kirjoitti:
Kuulitteko itäsuomalaiset jotain pamausta? Ilomatsissa paukahti 30 astetta rikki tänään.
Kuulin!
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään leppäkertun orapihlajan lehdellä. Odottaakohan se kirvojen lisääntymistä?
Kävi katsastamassa tiluksiaan.
Tänään utelias punarinta kurkisteli parvekkeen kaiteella parvekelasirakosesta kuin tuumaillen josko voisi tehdä pikku pyrähdyksen. Pyykit oli kuivumassa, ja käskin painumaan metikköön lintukirppuinensa. Olisi varmaan raidoittanut puhtaat pyykitkin.
Ei se loukkaantunut, sanoi vain "ei sitte".
Linnut kuuluu vapauteen.
Turistit valittaa aina Lapissa, että kuumassa ja valoisassa ei nukuta? Yötön yö valvottaa. Miksiköhän? Luulisi, että lämpimässä ja valoisassa on turvallista nukkua. Ei yllätä vilu eikä rosvot.
Vierailija kirjoitti:
Sotkamossa 11-vuotias ja 5-vuotias löysivät pihaleikkien yhteydessä kivikautisia hiomakivikirveitä. Kun lapsilta viedään kännykkä, he alkavat leikkiä ja kaivella pihalla tehden jopa kansallisesti merkittäviä löytöjä. Tylsyys on aiheuttaa innon tehdä jotakin - vaikka kaivella pihaa.
Pelottaa, mitä vielä löytävätkään. Kääntyy historiankirjat nurin ja ratkeaa Kyllikki Saaren murha. Olisko sittenkin viisaampaa palauttaa niille kännykät?
Mun sukulainen veti tänään herneitä nenään ja porkkanoita poikittain, kun tarkoituksella väänteli ja käänteli mun sanomisiani. Olisipa kiva joskus salaa äänittää keskustelut, niin saisi väännettyä rautalangasta, mitä sanoin ja ennenkaikkea mitä en. Onneksi ei tartte olla joka viikko tai kuukausikaan tekemisissä.
Mun etu- ja sukunimi alkavat samalla kirjaimella, mutta toinen nimeni eri kirjaimella.
Mulla on huomenna psykiatrin aika.
Minusta piti tulla sisustaja, mutta tulikin ulostaja.
Mä haaveilin ala-asteella, että musta tulis opettaja, huippu-urheilija tai biologi. Eipä tullut mikään niistä. Eikä haittaa yhtään se.
Kohta pimenee, luonnon vehreys kietoo nukkumalähiön ruususen uneen.
Linnut jo nukkuu. Hiljaista on.
Vierailija kirjoitti:
Mä haaveilin ala-asteella, että musta tulis opettaja, huippu-urheilija tai biologi. Eipä tullut mikään niistä. Eikä haittaa yhtään se.
Musta tuli yksi noista. Ei sekään aina haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme etunimeä.
Mulla on kaksi jalkaa. Ja yksi pää.
Haaveilin lapsena tulevani kirjastonhoitajaksi tai apteekkariksi. Nyt olen molempien alojen suurkuluttaja. Onhan sekin jo jotain.
Ystävän lapsi halusi isona tulla go go-tytöksi. Vanhat muistavat, mitä ne olivat.
Vierailija kirjoitti:
Ystävän lapsi halusi isona tulla go go-tytöksi. Vanhat muistavat, mitä ne olivat.
Tuliko hänestä you go girl?
Ampiaiset kuuluu mökkiympäristöön, kuten hyttyset ja hämähäkit. Punkkienkin kanssa tottuisin elämään, jos niitä olisi. En ole vielä nähnyt. Kaikki hyönteiset on mun kavereita ja ne pitää mua kaverinaan, ne tykkää tylsistä tyypeistä.