Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8911)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökin pihaan oli kasvanut uusi kukka. Melko erikoista saaressa, että sinne yhtäkkiä ilmestyy uusia kukkalajeja. Leskenlehtiäkin oli tullut, niitä ei ole aiemmin ollutkaan.
Onko käynyt peuroja tai kauriita? Ne tulevat uimalla.
Kehtasivat syödä orvokit kukka-astiasta. Pelkät torsot jäivät.
Ovat lukeneet hienoja ruokalehtiä. Syötäviä orvokkeja pistetään niissä salaatin sekaan. Turhaa hienostelua. Maksoi sulle syyttömälle orvokkisi.
Laitoin läskit silmille ja peiton korville. Hyppäsin mahani perään sänkyyn ja nyt annan ilman kiertää.
En voittanut Eurojackpotissa tänäänkään.
Nyt olemme sivulla 420. Aikamoista.
Huomasin että olen terävä kuin keilapallo
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Hieno huomio Silver Foxilta. Ihanko ite huomasit?
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Hieno huomio Silver Foxilta. Ihanko ite huomasit?
Eikun se aikoinaan minulle kerrottiin mutta tänään ymmärsin
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vieläkin mämmiä jääkaapissa.
Söin mämmit ja munkit eilen ja jääkaapissa palaa valo.
Ylioppilaslakki oli kutistunut. En laittanut päähän edes yksin kotona ollessani. Vai onko pää kasvanut? Tukka ei ainakaan ole paksuuntunut. Korvat voivat kasvaa vanhetessa, ja jalkaterän mitta, mutta se taas ei liity ylioppilaslakkiin millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ylioppilaslakki oli kutistunut. En laittanut päähän edes yksin kotona ollessani. Vai onko pää kasvanut? Tukka ei ainakaan ole paksuuntunut. Korvat voivat kasvaa vanhetessa, ja jalkaterän mitta, mutta se taas ei liity ylioppilaslakkiin millään tavalla.
Televisiossa sanottiin, että aivot kasvaa lakkiaisten jälkeen. Tämä selitys kelpaa mulle.
Tänään ajattelin voittaa lotossa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ajattelin voittaa lotossa.
Niin minäkin.
Aamulla herätessäni silmät vuotivat vettä. Mietin, että onkohan minulle tulossa lentsu vai nytkö jokakeväiset allergiaoireet alkoivat. Eiköhän tulevaisuus kerro, kummin kävi.
Kohta oon lähös kaverin kans ulkoilemaan. Nyt ei kyllä osaa arvioida, mikä olis sopiva vaatetus. Sais pysyy kelit ennallaan, niin olis paljon helpompaa.
Vein talvirotsit vintille. Tein vispipuuroa. Nyt katselen Pluto-tvstä jotain scifisarjaa: aivot narikkaan...iltapäivällä pihakahveille.
Kävin kävelyllä. Kerrankin ei ollut kylmä kävellessä.
Salatut eläimet on se niin tylsää ja idiootit katsoo sitä.