Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (13496)
Hiirenkorvat olivat yhtäkkiä tulleet koivuihin. Näin valkovikloja, taivaanvuohen, töyhtöhyypän, telkkiä ja taveja lintutornilla. Kuulin kuovin, mutten nähnyt. Pyöräilin 30 km. Tulin kotiin ja keitin perunoita. Vappu meni mukavasti tavallisissa tylsäilyissä ilman biletyksiä!
Mää oon istunu ny pöntöllä monta kertaa ja ripuloinu. Maha meni vissiin jostaki syömisestä sekasin. Tää se vasta on tylsää.
Mä en oo ylioppilas. Kesken lukion vaihdoin koulupaikkaa, ku muut asiat kiinnosti enemmän. Ei oo kaduttanu. Edes vappuisin. Täällä maalla ruutupaita päällä on hyvä elää - vappunakin.
Tylsää vappua kaikille teille!
Mulla soi korvamatona Words, don't come easy... Ihan kamala lällybiisi nuoruuden ajoilta. Tais kuulua ratiosta viimiseks ku ajoin autolla, ni jäi päähän.
Meilläpäin on täällä tällä hetkellä erityisen lämmin tuuli. Hetken jo luulin, että olen unessa, kun olen niin tottunut luihin ja ytimiin menevään läpitunkevaan tuuleen.
Pappakulta tekee pihalla puuhommia ja mummo laittelee ruokailun jäljiltä keittiötä siistiksi. Lapsenlapsi halusi mennä papan kanssa nyt pihahommiin ulos. Saattaa papalla kohta hieman tahti hyytyä, kun innokas apuri tulee paikalle kymmenin kysymyksin. Ja mummolle tulee pikku hetki hengähdystaukoa. Vihreän sävyiset villasukat jalassa.
Mä syön nyt munkkia ja juon simaa.
Mulla on maha tosi kipeä. Siihen meni vapun juhlinta tällä kertaa.
Sain vietyä parvekkeelle istuinpehmusteet. Melko hyvin tarkeni istua ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Hiirenkorvat olivat yhtäkkiä tulleet koivuihin. Näin valkovikloja, taivaanvuohen, töyhtöhyypän, telkkiä ja taveja lintutornilla. Kuulin kuovin, mutten nähnyt. Pyöräilin 30 km. Tulin kotiin ja keitin perunoita. Vappu meni mukavasti tavallisissa tylsäilyissä ilman biletyksiä!
Verbaalipommituksesi vie muilta voimat. Yksi lintu ja 10 km olis riittänyt. Vastaisuuden varalle kerron.
Söin munkin jo eilen ja nyt lahoan, kun ei ole seuraa eikä sen koommin rahaakaan tehdä mitään hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilahduin eilen kun näin peipon pihalla, nyt vain odottelen västäräkkiä viipottamaan pyrstöään. Paljoa ei ole muuttolintuja vielä tälle keväälle näkynyt.
Peippo paskoo kohta sun ikkunaas, ei kannata ilakoida koskaan, se on nähty.
Söin rusinoita sisältävää maksalaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla soi korvamatona Words, don't come easy... Ihan kamala lällybiisi nuoruuden ajoilta. Tais kuulua ratiosta viimiseks ku ajoin autolla, ni jäi päähän.
Silleen hyvä kappale kun käyttää Wordiä ja joku sivun muotoilu tai erikoismerkkien haku tms. tökkii.
Vierailija kirjoitti:
Söin munkin jo eilen ja nyt lahoan, kun ei ole seuraa eikä sen koommin rahaakaan tehdä mitään hauskaa.
Hyvä tilanne, kun ei ole turhia houkutuksia.
Että voi vappusää pettää. Luotin, että sataa räntää. Onhan kyllä vielä juhannus. Jos silloin edes tulisi rakeita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on maha tosi kipeä. Siihen meni vapun juhlinta tällä kertaa.
Joillain käy aina hyvä tuuri. Mun oli keksittävä itse esteeksi päänsärky, kun kutsuttiin pippaloihin. Meni kyllä täydestä, mutta montako kertaa voin vielä käyttää.
Mulla on vieläkin mämmiä jääkaapissa.
🎶Streetlights, people oooo OOOO OOOOOOO🎶
Korvamato vain lyllertää 🐛